Jaunais motosportists Kirils Maslovs - labākais no Baltijas sportistiem pasaules junioru čempionātā - iAuto

Jaunais motosportists Kirils Maslovs - labākais no Baltijas sportistiem pasaules junioru čempionātā

 

Foto: Inga Pīlādze

Anda Treija | 2.augusts 2017 8:57

Aizvadītajā nedēļas nogalē pasaules motokrosa sabiedrības uzmanības centrā atradās Igaunijas pilsētas Tartu motokomplekss "Lange Motokeskus", kur norisinājās gada svarīgākās junioru motokrosa sacensības - pasaules čempionāts 65, 85 un 125ccm klasēs

Latvijas delegācija uz sacensībām devās 14 sportistu sastāvā, bet noslēguma protokoli svētdienas vakarā vēstīja, ka augstāko vietu no mūsu valsts sportistiem izcīnīja 65ccm klases pārstāvis Kirils Maslovs, kuram divu braucienu summā augstā astotā vieta.

Divpadsmit gadus vecais sportists no Ogres, pasaules čempionātā uzrādīja rezultātu, kuru viņa tētis komentē ar vārdiem: "Esam vairāk kā apmierināti!"

Rezultāts ļoti labs, taču ne viss gāja tik gludi, kā varētu izskatīties no malas. Brīvajos treniņos labs ātrums un noskaņojums visai optimistisks, taču kvalifikācijā, kur klases 54 dalībnieki tika sadalīti divās grupās, uzdevumu iekļūt labāko 18 sportistu skaitā savā grupā un automātiski kvalificēties fināliem izpildīt neizdevās. Iemesls visai vienkāršs - jau otrajā kvalifikācijas aplī apstājās motocikla dzinējs... Mehāniķis nākamajā pusotrā stundā darbu izdara uz 10, un Kirils gatavs pacīnīties par vietu finālā caur pēdējās cerības braucienu, kurā jāizcīna kāda no pirmajām četrām vietām. Ne bez stresa, bet darbs tiek paveikts, taču finālbraucienos pie starta barjeras jāstājas kā pēdējam.

Pirms pirmā starta, kopā ar treneri Fīlipu Kempeli tiek pieņemts mazliet riskants, bet taktisks lēmums: startā mazliet aizkavēties un startēt pa diagonāli, cenšoties izvairīties no starta burzmas. Lēmums sevi attaisno un, ja ne piespiedu atbrīvošanās no brillēm, tad vieta pirmajā braucienā varēja būt vēl augstāka kā divpadsmitā.

Otrajā braucienā taktika tiek saglabāta iepriekšējā un arī šoreiz tā sevi attaisnoja. Otrajā braucienā Kirils parādīja ļoti labu ātrumu un finišēja augstajā septītajā vietā, kas divu braucienu summā garantēja astoto vietu - augstāko vietu starp visu trīs klašu Baltijas sportistiem!

Kirila tēvs atzīst, ka ir ļoti priecīgs par rezultātu un uzsver, ka mēs ar pasaules konkurentiem, daudzi no kuriem jau 65ccm klasē brauc ar rūpnīcu atbalstu, varam konkurēt ar smagu darbu un darba ētiku, beigās piebilstot un sakot lielu paldies Kirila treneriem - Robertam Justam un Fīlipam Kempelim par ieguldīto darbu.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti