Freibergam un Stupelim augstākais goda pjedestāla pakāpiens Lubānā - iAuto

Freibergam un Stupelim augstākais goda pjedestāla pakāpiens Lubānā

 

Foto: Jānis Pastars

LaMSF | 6.jūlijs 2021 10:24

Sestdien, 3. jūlijā Lubānā, Lubānas mototrasē veiksmīgi aizvadīts Latvijas Junioru čempionāta, Zelta Mopēda čempionāta, Latvijas kausa Q Kids, Retro kausa un MX Dāmu kausa pirmais posms motokrosā. Paralēli šim pasākuma norisinājās arī “2T” festivāls.

Lubānas mototrasē Latvijas Junioru čempionāts motokrosā notika pirmo reizi, daudziem sportisiem tā bija jauna, vēl nereizi braukta trase. Sacensībās piedalījās rekordliels dalībnieku skaits 221 motobraucējs no Latvijas, Lietuvas un Igaunijas. Tas ir līdz šim lielākais sportistu skaits sacensībās. Daudzi sportisti pēc posma atzina, ka trase ir izveidota ļoti laba, atbilstoši sacensību mērogam. Arī pasākuma rīkotājs ir priecīgs par aizvadīto posmu.

Sarunā ar “MX125” klases uzvarētāju Uldi Freibergu (“F.F.F.”), viņš pastāstīja, ka abu braucienu starti nebija tik labi, kā gribētu, bet kopumā sacenībās veicās ļoti labi. Braucieni bija kopā ar MX2 klasi, pimajā viņš uzvarēja, otrajā braucienā starp MX2 klases sportistiem ierindojās otrajā pozīcījā, taču savā “MX125” klasē abas uzvaras. “Braucu mierīgi un bez kļūdām. Trase bija labi sagatavota. Iebraucot trasē, bija patīkams pārsteigums, jo bija kaut kas savādāks, jauns un interesants. Man patika,” tā Uldis Freibergs.

Lubānā pie starta barjeras stājās motokrosa meistars, daudzkārtējais titulu ieguvējs blakusvāģu klasē Kaspars Stupelis. Šajā posmā viņš startēja ar retro motociklu un guva visaugstākos panākumus “MX Retro 250” klasē. Kasparam Stupelim šis bija patīkams notikums, jo viņš pirms 22 gadiem savu motokrosista karjeru sāka ar motociklu “Čezeta”. “Bija liela neziņa, kā būs, bet pa šiem gadiem meistarība ir nākusi klāt. Bija interesanti uzzināt, kur es varētu “MX Retro” klasē ierindoties. Jau kvalifikācijā sapratu, ka esmu krietni ātrāks par pārējiem braucējiem, tad jau bija tāda laba sajūta. Ja viss izturēs, būs labi, tad gan jau uzvarēšu, tā arī izdevās. Daudz, kas ir piedzīvots un izdzīvots, bet šis man bija īpašs notikums,” saka sportists. Taujāts, kā izdomāja piedalīties šajā klasē, viņš atzina, ka īsti nebija citur, kur braukt, tāpēc nācās meklēt atbilstošās klases motociklu. “Sapratu, ka vajag labu retro motociklu, lai varētu kaut ko parādīt. Tā arī viss “forši” salikās. Jānim Plūmem, kas arī startējis retro klasē, ir “Čezeta 250”. Viņa motocikls ir saglabāts standarta izpildījumā, tas man vēl deva tādu labu noskaņu šim pasākumam. Jānis šo motociklu ir lolojis, tāpēc mēģināju, cik akurāti vien spēju,” atklāj Kaspars. Runājot par trasi, sportists atzīst, ka “viss bija kārtībā, loģiska šāda līmeņa trase. Nebija nekas pārlieku bīstams. Viss bija “forši”, laba organizācija, no manas puses tikai tie labākie vārdi. Bija feini. Tikai pozitīvas sajūtas, biežāk tādus momentus, tur bija draudzīga atmosfēra, nebija spiediens uz rezultātu. Bija mājīga motokrosa sajūta,” tā Kaspars Stupelis.
Sacensību rīkotājs Guntis Klikučs ir gandarīts par aizvadīto nedēļas nogali, jo “viss izdevās daudz labāk, kā biju cerējis. Viss notika ļoti labi. Vienīgi grūtības sagādāja tas, ka sacensību diena izvērtās tik gara.” Laikasptākļi bija samērā silti, bet tas netraucēja. Arī trase bija salaistīta dienu iepriekš. “Dienas vidū uztaisījām vēl vienu laistīšanas pauzi. Putekļu tikpat kā nebija,” saka organizators, kurš priecājās par rekordlielo dalībnieku skaitu. “Bijām patīkami pārsteigti par kuplo sportistu skaitu, vairāk kā 200 braucēju. Atsauksmes dzirdējām tikai tās pozitīvākās. Bija prieks uz pjedestāla redzēt un paspiest roku lielajam motokrosa meistaram Kasparam Stupelim. Paldies visiem, kas atbrauca!” tā Guntis Klikučs.

Paldies Latvijas Juniora čempionāta galvenajiem atbalsītājiem “GumiPro” par riepām un “Dobeles dzirnavniekam” par gardajām balvām.

Junioru čempionāta uzvarētāju TOP3:

MX125 klasē:

Uldis Freibergs (“F.F.F.”)
Martin Platkēvičs (“MX Moduls”)
Aksels Neimanis (AMK “Bieriņi”)
 

MX125 B klasē:

Kristofers Pankrats (AMK “Bieriņi”)
Kristers Igals (“Xskill Racing Team”)
Oskars Zimarskis (“Camk Latgale”)
 

MX2 Juniori klsē:

Rūdolfs Aumeistars (“Camk Latgale”)
Aleksis Araids (“Rodeo MX”)
Vinets Pavlovskis (“Rambas R”)
 

MX2 Juniori B klsē:

Arvils Štrauss (“Salacas kauss”)
Matīss Leimanis (“Saules sporta klubs”)
Dāvis Kampars (MK “Stende”)
 

MX2T 18+ klasē:

Ģirts Šampiņš (“Saldus motoklubs”)
Pēteris Krastiņš (“Eriņi”)
Roberts Jānis Rubens (“Kalsnava MB”)
 

MX2T 30+ klasē:

Rinalds Grasis  (“Camk Latgale”)
Ivo Sāvičs (“Rambas R”)
Mārtiņš Mauriņš (“F.F.F”)
 

MX Dāmas klasē:

Sāra Vintere (“Jāņa Vintere Moto Team Rīga”)
Estere Miglāne (“Suzuki Latvia-VILDERS”)
Sabīne Pērkone (Motoklubs “Litene”)
 

MX50 Vecākie klasē:

Patriks Cīrulis (“IK Auseklis”)
Martins Cīrulis (“IK Auseklis”)
Rasmus Naars
 

MX65 Jaunākie klasē:

Lucas Leoks
Astons Allas
Enri Lustus
 

MX65 Vecākie klasē:

Enriko Peilmans
Toms Dankerts (AMK “Bieriņi”)
Rasmus Aviks
 

MX85 Jaunākie klasē:

Alberts Knapšis (“F.F.F.”)
Ričards Alens Gaļcins (“Camk Latgale”)
Karls Hunts
 

MX85 Vecākie klasē:

Markuss Kokins (“MX Moduls”)
Emīls Solovjevs (privāti)
Janmartens Paju
 

Q100 klasē:

Markuss Augustovskis (“Saldus motoklubs”)
Kārlis Straubergs (“CrossMoto Racing Team”)
Kārlis Raudonis (“Saldus motoklubs”)
 

Q Juniori 250 klasē:

Kārlis Neija (“Gulbenes moto”)
Mariss Rake
Mairis Vasiļenko (“Gulbenes moto”)
Q Kids klasē:

Artūrs Šneiders (“CrossMoto Racing Team”)
Roberts Valdmanis (“CrossMoto Racing Team”)
 

MXRetro 250 klasē:

Kaspars Stupelis
Martins Musa
Aleksejs Gavrilovs-Rogoza (privāti)
 

MXRetro 500 klasē:

Raivis Zolmanis (“Saldus motoklubs”)
Māris Miezītis (MK “Aloja”)
Gatis Zolmanis (“Saldus motoklubs”)
 

MXRetro 175 klasē:

Egils Reinkops (“Saldus motoklubs”)
Jānis Leitāns (AMK “Bieriņi”)
Vilnis Kaģis
 

MXRetro 350 klasē:

Toms Kašečkins (“Suzuki-Latvia VILDERS”)
Oļegs Kašečkins (“Suzuki-Latvia VILDERS”)
Guntars Birkavs (AMK “Bieriņi”)
 

Organizatora kausa klasē:

Kaspars Puzāks (“MX Factory Latvia”)
Ilgvars Martemjanovs (“Kalsnava MB”)
Niks Kiukucāns (“Kalsnava MB”)

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti