Martins Cīrulis kļuvis par pasaules čempionu motokrosā 65cc klasē - iAuto

Martins Cīrulis kļuvis par pasaules čempionu motokrosā 65cc klasē

 

Foto: Māris Stiprais

LaMSF | 10.jūlijs 2023 14:58

Jaunais motokrosa braucējs Patriks Cīrulis svētdien Rumānijā divu braucienu summā kļuva par pasaules junioru čempionu 65 kubikcentimetru (cc) klasē, savukārt Jānim Mārtiņam Reišulim 125cc ieskaitē izdevās izcīnīt 2. vietu.

Patriks Cīrulis ir piektais latviešu motokrosa braucējs, kurš triumfējis pasaules junioru čempionātā. 85cc klasē to iepriekš paveicis Edvards Bidzāns, Pauls Jonass uzvarējis 85 un 125cc klasēs, kam vēlāk sekoja arī uzvara MX2 grupā. Savukārt Ivo Šteinbergs un Matīss Karro kļuvuši par čempioniem 125cc ieskaitē.

Šogad uz pasaules junioru čempionātu jaunākajā 65cc ieskaitē ieradās 69 braucēji, ieskaitot četrus sportistus no Latvijas – Patriku Cīruli, Martinu Cīruli, Raineru Grasi un Georgu Frīdrihsonu, kurš vienīgais no šī četrinieka nekvalificējās pamatbraucieniem.

Pirmajā sacensību braucienā latviešu sportisti nodemonstrēja izcilu sniegumu -  Patriks Cīrulis izcīnīja pārliecinošu uzvaru, bet 19 sekundes aiz viņa otrajā pozčijā ļoti droši finišēja Grasis. Martins Cīrulis startā piedzīvoja kritienu un sacīksti sāka no pēdējās vietas. Neskatoties uz to Martins spēja apdzīt vairākus sev priekšā esošos konkurentus un finišu šķērsot  piektajā vietā.


Arī otrajā braucienā P. Cīrulis neatstāja nekādas cerības konkurentiem, gūstot pārliecinošu uzvaru, nodrošinot sev pasaules čempionāta zelta medaļu 65cc klasē. Grasis pēc pirmā apļa bija piektais, bet noslēgumā samierinājās ar 30. vietu, savukārt M. Cīrulis izstājās un tika klasificēts 37. pozīcijā. Ar vienā braucienā nopelnītajiem punktiem pietika, lai pasaules junioru čempionāta kopvērtējumā Grasis izcīnītu astoto, bet Martins Cīrulis – 14. vietu.

85cc klasē starp 82 dalībniekiem bija divi latvieši – Jēkabs Hudolejs un Toms Dankerts. Tiesa, pēc kvalifikācijas vietu pie starta barjeras sev nodrošināja tikai Hudolejs, kurš pirmajā braucienā finišēja 23. pozīcijā, bet otrajā palika divdesmit sestais, kas divu braucienu summā viņam deva 27. vietu.

125cc klasē, protams, no latviešiem vislielākās cerības tika liktas uz šā brīža Eiropas čempionāta līderi Jāni Mārtiņu Reišuli. Viņš pirmā braucienā piedzīvoja divus kritienus un finišā iebrauca tikai kā septītais. Otrajā braucienā Reišulis kļūdas vairs nepieļāva un izcīnīja pārliecinošu uzvaru, par 16 sekundēm apsteidzot galveno konkurentu Matisu Valēnu. Ar šādu rezultātu pietika, lai summā jaunais latvietis kļūtu par pasaules junioru vicečempionu, kas viņam jau ir otrs šāda kaluma panākums pēc kārtas. 125cc klasē, kur bija pieteikti 73 sportisti, no Latvijas pie starta barjeras stājās arī Markuss Ozoliņš un Markuss Kokins. Ozoliņam divu braucienu summā 24. vieta, savukārt Kokinam – 26. vieta. Raivo Laicāns pamatbraucieniem nekvalificējās.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Elektriskais Cadillac Celestiq pārsteidz ar necerēti zemu pieprasījumu 2

General Motors pārstāvis apstiprinājis, ka 2025. gadā plānots saražot vien 25 automobiļus. Iemesls ir negaidīti zemais pieprasījums, kas licis būtiski izmainīt sākotnējos plānus. Lasīt vairāk

 

Toyota modernizē Corolla Cross; tirgū 2025. gada rudenī (+ FOTO) 4

Toyota nedaudz uzlabojusi savu kompaktās klases modeli Corolla Cross, solot pieeju tam no 2025. gada rudens. Lasīt vairāk

 

Ferrari pirmais elektroauto kavēsies. Tas būs, tomēr vēlāk nekā solīts

Itālijas superauto ražotājs Ferrari atzinis, ka markas pirmā pilnībā elektriskā modeļa Elettrica pirmizrāde 2025. gadā nenotiks – tā ir pārcelta, bet modeļa atklāšana notiks pakāpeniski, plānojot tam trīs etapos. Lasīt vairāk

 

Ar ko atšķiras 400 un 800 voltu elektromobiļi? (+ VIDEO) 6

Tehnoloģija, izmēri, svars un izmaksas - tie ir galvenie ražotāju stūrakmeņi elektroauto baterijas spriegumu izvēlē. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti