Latvijas motosportisti dodas iekarot Eiropu 65cc un 85cc klasēs - iAuto

Latvijas motosportisti dodas iekarot Eiropu 65cc un 85cc klasēs

 

Foto: Māris Stiprais

LaMSF | 13.jūlijs 2023 0:13

Uz Eiropas motokrosa čempionāta finālu 65cc un 85cc klasēs, kas notiks šajā nedēļas nogalē “Loketas” trasē Čehijā, lai sacenstos ar šī kontinenta labākajiem braucējiem devušies arī Latvijas jaunie motosporti.

EMX65 klasē Latviju pārstāvēs brāļi Patriks un Martins Cīruļi, kā arī Rainers Grasis, kuri vietu finālā nopelnīja Nīderlandē notiekošajā pusfinālā iebraucot labāko TOP20. Finālā pie starta barjeras stāsies 48 Eiropas ātrākie šīs klases braucēji no Serbijas, Šveices, Spānijas, Vācijas, Itālijas, Francijas, Beļģijas, Nīderlandes u.c. valstīm.

Arī EMX85 klasē konkurence būs ļoti spēcīga. Šajā klasē cīņu par Eiropas zeltu tāpat kā 65cc klasē uzsāks 48 jaunie motobraucēji, starp kuriem ir arī latvieši Jēkabs Hudolejs un Toms Dankerts. Hudolejam un Dankertam nebija īpaši veiksmīgs “Aksel” trasē Nīderlandē aizvadītais pusfināls - puiši tehnikas ķibeļu dēļ neiekļuva labāko divdesmitniekā, bet uz finālu brauc, jo no organizatora ir saņēmuši “wild card”. Šie motobraucēji darīs visu iespējamo trasē, lai apliecinātu savu piederību labākajiem motokrosistiem Eiropā.

Aizvadītajā nedēļas nogalē pieminētie sportisti Rumānijā startēja pasaules čempionātā. Vēsturisku zeltu 65cc klasē izcīnīja Patriks Cīrulis, savukārt Rainers Grasis ieguva 8. vietu, bet Martins Cīrulis dēļ piespiedu izstāšanās otrajā braucienā divu braucienu summā palika četrpadsmitais. Savukārt 85cc klasē pamatbraucieniem kvalificējās tikai Jēkabs Hudolejs, kurš divu braucienu summā tika pie 27. pozīcijas.

“JJ Racers” treneris Augusts Justs: “Gatavojoties Loketas posmam esam aizvadījuši divus veiksmīgus treniņus Čehijā. Par pašu Loketas trasi – šī ir viena no vai pat pati cietākā seguma trase kāda ir MXGP kalendārā. Loketā startēs MXGP un MX2 klases sportisti, kas nozīmē, ka trase stipri izdauzīsies un noteikti nebūs no tām vieglākajām, bet mēs ar puišiem ziemā treniņnometnē Spānijā esam tam gatavojušies, tā kā viņiem tas nav nekas svešs. Runājot par konkurenci, tā noteikti būs pavisam citādāka kā tā bija pasaules čempionātā. Rumānijā trase bija līdzīga Latvijas trasēm, savukārt šeit cietajās trasēs priekšrocības būs francūžiem, slovēņiem, slovākiem, vāciešiem. Šie nāciju pārstāvji noteikti Loketā būs ļoti spēcīgi, bet tas vadošais gals konkurentu varētu pamainīties. Mūsu puiši gatavojošies gan smiltīs, gan vidēji mīkstās, tāpat arī cietās trasēs, tā kā esam gatavi. Es vairāk teiktu, ka mēs sevi vairāk pozicionējam kā iedzinējus, līdz ar to uzstādām reālistiskus mērķus un uzdevumus, tāpēc neteikšu, ka mēs tur esam favorīti, bet noteikti nepadosimies. Iespējas iegūt augstas vietas ir katram no puišiem, tā kā visi ir gatavi! Esam palielam jau uz galamērķi, kas ir Loketa. Un kā mēs vienmēr uzsvaram, galvenais ir pieredze – vajag mācīties un attīstīties, lai kļūtu stiprāki un konkurētspējīgi visu atlikušo karjeru.”

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Elektriskais Cadillac Celestiq pārsteidz ar necerēti zemu pieprasījumu 2

General Motors pārstāvis apstiprinājis, ka 2025. gadā plānots saražot vien 25 automobiļus. Iemesls ir negaidīti zemais pieprasījums, kas licis būtiski izmainīt sākotnējos plānus. Lasīt vairāk

 

Toyota modernizē Corolla Cross; tirgū 2025. gada rudenī (+ FOTO) 4

Toyota nedaudz uzlabojusi savu kompaktās klases modeli Corolla Cross, solot pieeju tam no 2025. gada rudens. Lasīt vairāk

 

Ferrari pirmais elektroauto kavēsies. Tas būs, tomēr vēlāk nekā solīts

Itālijas superauto ražotājs Ferrari atzinis, ka markas pirmā pilnībā elektriskā modeļa Elettrica pirmizrāde 2025. gadā nenotiks – tā ir pārcelta, bet modeļa atklāšana notiks pakāpeniski, plānojot tam trīs etapos. Lasīt vairāk

 

Ar ko atšķiras 400 un 800 voltu elektromobiļi? (+ VIDEO) 6

Tehnoloģija, izmēri, svars un izmaksas - tie ir galvenie ražotāju stūrakmeņi elektroauto baterijas spriegumu izvēlē. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti