Rallijs „Kurzeme” uzrādīs Latvijas čempiontitulu dalītājus - iAuto

Rallijs „Kurzeme” uzrādīs Latvijas čempiontitulu dalītājus

 
LAF | 28.augusts 2015 7:40

Piektdienas novakarē Liepājā startēs Latvijas autorallija čempionāta sestais posms.

Pēc šīs sacīkstes nacionālajā seriālā būs atlikuši vairs tikai divi posmi, kas nozīmē, ka šīs nedēļas nogales rallijs iezīmēs tās ekipāžas, kuras cīnīsies par Latvijas čempionu tituliem.

 LRC1 grupā pirms šīs sacīkstes vadībā atrodas Gunta Lielkāja/Viļņa Miķelsona ekipāža. Vienība iepriekšējā posmā 300 Lakes Rally Lietuvā izcīnīja uzvaru, nostiprinoties kopvērtējuma līderpozīcijā. 14 punktu attālumā no līderiem ir Jāņa Berķa/Edgara Čeporjus vienība, kura atsevišķos posmos pat ir ātrāka par Lielkāji/Miķelsonu, tomēr rezultāti ir mazāk stabili – divām uzvarām līdzās ir arī divas izstāšanās.

Aizraujoša cīņa veidojas starp Kurzemē nestartējošo krieva Alekseja Osstaņina vienību un ekipāžu Elviss Hermanis/Gatis Veilands. 30 punktu attālums līdz Lielkājim šķiet par daudz titula cīņām, taču savā starpā ekipāžas šķir tikai trīs punkti.

LRC2 grupā pārliecinoši Latvijas čempionāta līderi ir igauņi Sīms Plangi/Mareks Sarapu, kuri guvuši šīs grupas uzvaras visos aizvadītajos LČ posmos. Ja ar pirmo numuru Kurzemē izliktais Plangi nekļūdīsies arī šonedēļ, sekotājiem būs ļoti sarežģīti noķert vadošo ekipāžu atlikušajās sacīkstē – Tartu rallijā un rallijā „Latvija 2015”.

Vienīgā ekipāža, kas var apdraudēt Plangi līderpozīciju, ir Latvijas čempioni Jānis Vorobjovs/Andris Mālnieks. Pašlak viņi Plangi zaudē 30 punktus. Sīva spēkošanās par trešo vietu – vienāds punktu skaits šobrīd Mārtiņa Sviļa/Ivo Pūķa un Igora Bulanceva/Marinas Daņilovas ekipāžai.

LRC3 klasē līderpozīcijā atrodas Ralfa Sirmača/Artūra Šimina vienība. Taču, tā kā ekipāža koncentrējas starptautisko sacensību cīņām, viņu nestartēšana dod cerības uz Latvijas čempiona titulu Nikolajam Grjazinam/Jaroslavam Fedorovam, kā arī Emīlam Blūmam/Reinim Vilsonam. Pašlaik par favorītu uzskatāms Grjazins, jo, pirmkārt viņam punktu vairāk nekā Blūmam (50:44), otrkārt, krievu jaunais braucējs strauji progresē un ātrumam pievieno stabilitāti.

Latvijas kausa izcīņas RK1 grupā pašlaik vadībā Mihaila Skripņikova ekipāža, taču pēc rallija Kurzeme līderpozīciju var pārņemt Edgara Baloža/Ineses Akmentiņas vienība.

Junioru ieskaitē līderis joprojām ir Ralfs Sirmacis, kuram seko tie paši konkurenti, kas LRC3 grupā – Grjazins un Blūms. Komandu vērtējumā līdere ir Sports Racing Technologies vienība, tomēr sezonas otrajā pusē tās pozīcijas apdraud ASRT Rally Team un LMT Autosporta Akadēmijas braucēji.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Tālākais un garākais auto tests no Ķīnas, ja dabūšu Ķīnas autovadītāja apliecību‼️ 1 400 km & Pandas (+ VIDEO) 1

Pandas? Tālākais un garākais auto tests no Ķīnas jau pēc pāris dienām - ja dabūšu Ķīnas autovadītāja apliecību 1 400 km. Mēs gatavojamies doties vienā no iespaidīgākajiem auto testiem, kas tiks veikts ar vienu no lielajiem Ķīnas autoražotājiem. Pēc pāris dienām sākas brauciens 1 400 km distancē. Lasīt vairāk

 

Kāpēc Dreiliņu rotācijas aplis kļuvis par vienu no satiksmes "melnajiem punktiem"? (+ VIDEO) 14

Rīgā, Dreiliņos, ir rotācijas aplis, ko sauc par “Sievasmātes apli”, jo kādreiz tur blakus bijusi kafejnīca ar nosaukumu "Pie sievasmātes". Dreiliņu aplis ir izveidojies par vienu no tā dēvētajiem “melnajiem punktiem”, kur ik gadu notiek ļoti daudz satiksmes negadījumu. Lasīt vairāk

 

Nissan Tekton – gandrīz Dacia Duster, bet – Indijas tirgum

Japānas autobūves uzņēmums Nissan piesaka jaunu SUV, kas izstrādāts uz mums labi zināmā Dacia Duster bāzes. Lasīt vairāk

 

Mercs aicina ES atcelt plānoto iekšdedzes dzinēju spēkratu tirdzniecības aizliegumu 25

Vācijas kanclers Frīdrihs Mercs pirmdien paziņoja, ka viņš vēlas, lai Eiropas Savienība (ES) atteiktos no mērķa līdz 2035.gadam izbeigt jaunu ar iekšdedzes dzinējiem aprīkotu automobiļu tirdzniecību, jo viņa valsts meklē iespējas palīdzēt savai automašīnu rūpniecībai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti