Alūksnē startēs Latvijas rallija sezona - iAuto

Alūksnē startēs Latvijas rallija sezona

 

Foto: Jānis Grīnhofs

Jānis Grīnhofs speciāli iAuto | 16.janvāris 2019 20:45

18.un 19..janvārī Aūksnes apkaimē startēs rallijs "Alūksne 2019". Rallijs "Alūksne 2019" būs pirmais sacensību posms Latvijas un Igaunijas rallija čempionāta dalībniekiem, kā arī sezonas starts Latvijas rallijsprintistiem un Historic ieskaites braucējiem

Sportisti ar nepacietību gaida rallija "Alūksne 2019" startu. Par lielu gandarījumu visiem dalībniekiem Alūksnes novadā valda īsta ziema un visi varēs izbaudīt patiešām īstu ziemas ralliju. Ņemot vērā ideālos laika apstākļus, rallijam pieteicies kupls dalībnieku pulks. Pāri starta estakādei pārbrauks 85 rallija ekipāžas. Alūksnes rallija dalībnieku nometne ir visai raiba. Atklāšanas ceremonijā plīvos 9 valstu karogi.

Trasē būs redzami, tehniskā ziņā, ļoti dažādi spēkrati. Sākot ar WRC tehniku līdz padomju laikā dominējošajiem žigulīšiem. Jāpiebist, ka arī šie žigulīši krietni atšķirsies savā starpā, jo daži startēs čempionāta ieskaitē, bet citi Historic klasē. Runājot par ātrākajiem spēkratiem, pavisam būs 12 auto, kuri pārstāvēs WRC, R5 un Proto grupu. Rallija skatītājus ar dinamisku braušanas stilu un plašām sanslīdēm priecēs Martina Samsonas un Marko Ringenberga ekipāžas, kuras latviešu faniem jau labi pazīstamas. Žēl, ka viņiem šoreiz konkurenci nevarēs sastādīt Jānis Vorobjovs ar Ivo Pūķi. Latvijas rallija leģenda ar savu stūrmani Alūksnē trasē pēc ilgāka pārtraukuma dosies ar Mitsubishi Evo spēkratu.

Sīva cīņa par pirmo vietu norisināsies starp Valērija Gorbaņa un Egona Kaura ekipāžām. Tā noticis visos rallijos , kur abi konkurenti startējuši. Zirgaspēku iztrūkumu(V.Gorbaņs vienīgais startē ar WRC auto) igaunis centīsies kompensēt ar savu lielisko meistarību. Ja abiem konkurentiem īpašas kļūmes negadīsies, citi diez vai trauces viņu savstarpējā cīņā.

LRC2 ieskaitē čempiona statusu centīsies apliecināt Emīls Blūms. Arī šogad Emīls startē gan Latvijas, gan Igaunijas čempionātos. Atcerēsimies, ka Emīls Blūms ir arī pērnā gada Igaunijas čempions starp N4 klases braucējiem. Savukārt Emīla komandas biedrs Edijs Bergmanis centīsies sevi apliecināt LRC1 klasē. Kā atzīst pats Edijs, tad esot pēdējais laiks piemērīt čempiona kroni.

Ar nepacietību līdzjutēji gaida trīs pasaules junioru čempionāta dalībnieku cīņu R2 klasē. Eiropas čempions Mārtiņš Sesks duetā ar Krišjāni Cauni Alūksnē cīnīsies pret pieredzējušā igauņa Kena Torna un viņa tautieša Rolanda Pooma ekipāžām. Iespējams, ka šī varētu būt pati intriģējošākā cīņa rallijā "Alūksne 2019".

Rallija svinīgā atklāšana 18.janvāra pēcpusdienā Alūksnē, bet vakarā jau starts diviem nakts ātrumposmiem. Sestdien rallijs turpinās ar atlikušajiem astoņiem ātrumposmiem. Tiekamies Alūksnē!

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ķīnā uzsāk jaunā Volvo XC70 ražošanu 1

Ķīnā uzsākta uzlādējamā Plug-in hibrīda Volvo XC70 ražošana. Ar trīs elektromotoriem apveltītais SUV pirmizrādi svinēs 27. augustā un uzreiz kļūs pieejams pasūtīšanai. Lasīt vairāk

 

Veiksmīgs starts – elektriskais Mercedes eActros 600 darbībā jau 15 valstīs 5

Mercedes elektriskais kravas auto ar sniedzamību līdz 500 kilometriem, ir veiksmīgi startējis un tiek izmantots nu jau 15 pasaules valstīs, aptverot plašu darbības spektru, kas sākas ar speciālo transportu piena savākšanai un beidzas ar tālsatiksmes pārvadājumiem. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes motoru Koenigsegg pārspēj elektriskā Rimac rekordu (+ VIDEO) 6

Kas ir labāks – automobilis ar degvielas motoru vai elektrisko piedziņu? Koenigsegg saka, ka pirmais un pierāda to darbos. Rekords 0-400-0 km/h disciplīnā atgriezies pie zviedriem. Lasīt vairāk

 

Kravinieks nogriež ceļu, BMW glābj (+ VIDEO) 6

Video autors raksta, ka epizode varēja beigties daudz ļaunāk nekā ar bojātu automašīnas labo pusi, taču, pateicoties BMW vadītājam, kas pavirzījās malā, viss beidzās laimīgi. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti