Noslēdzies minirallijs "Karosta" - iAuto

Noslēdzies minirallijs "Karosta"

 

Foto: Edgars Polis

Ātruma festivāls "Kurzeme" | 7.maijs 2019 10:55

Svētdien, 5. maijā, ar rekordlielu dalībnieku skaitu, uz starta stājoties 76 ekipāžām, ar spraigām cīņām Liepājā notiekošajā minirallijā "Karosta" tika ierūcināta rallija vasaras sezona.

Karosta bija sezonas pirmais posms Latvijas minirallija kausa izcīņā standarta automobiļiem, un šoreiz sportistiem bija sarūpēti seši ātrumposmi ar kopējo garumu 24,06 kilometri, tostarp divi ātrumposmi jau tradicionāli vijās pa Karostas industriālā parka teritoriju. 

Jaunums trasē bija ātrumposms Cimdeniekos, pie Liepājas lidostas, kā arī sacensību garākais, 6,43 kilometrus garais, ātrumposms Pāvilostas novada Bebē. 

Starp viena tilta piedziņas automašīnām ātrākie bija 2WD grupas uzvarētāji Gvido Rozenblūms/Indulis Kalniņš, aiz sevis atstājot Genādiju Fedorenko/Didzi Leoski, kuri izcīnīja 2. vietu, un Mārtiņu Muižnieku/Kristapu Stālu, kuri sīvā cīņā izrāva vietu uz goda pjedestāla.

Klasē 2000 uzvarēja Ēriks Kursišs/Agija Aļļe-Kursiša. 2. vietā palika Kristaps Telle/Oskars Pugovičs, bet trešie – Oskars Virsis/Roberts Poriņš, savukārt klasē 1600 uz pjedestāla kāpa Kaspars Tiders/Ralfs Igaveņš, Gatis Ābelītis/Lauris Cincis un Atis Līcis/Māris Rode.

Atsevišķa ieskaites grupa izveidota dalībniekiem, kuriem ir ne vairāk kā vienas sezonas pieredze minirallijā. Pilnpiedziņas "4WD Rookie" klasē veiksmīgākais izrādījās Mārcis Kļaviņš/Reinis Kļaviņš, savukārt viena tilta piedziņas klasē "2WD Rookie" - Atis Gromovs/Kristers Blūms.

Minirallija absolūtajā vērtējumā ātrākais bija Mārtiņš Ločmelis ar stūrmani Emīlu Blūmu, kuri finišā vien par 0,73 sekundēm apsteidza liepājnieku Mārtiņu Sesku un Krišjāni Cauni. Abas ekipāžas izcīnīja uzvaras attiecīgi 4WD+ un "Open" klasēs.

4WD+ klasē 2. vietā ierindojās Juris Sproģis/Ivars Kivliņš, bet 3. vietā – Dāvis Leitis/Guntis Lakstīgala. Tikmēr "Open" klasē uz goda pjedestāla otrā un trešā augstākā pakāpiena kāpa attiecīgi Andris Vovers/Aldis Hanzens un liepājnieki Uldis Lepiksons/Ainars Šteinbergs.

4WD klasē godalgas izcīnīja Raimonds Dūcis/Elvis Spehts, Oļģerts Jansons/Sandris Ikaunieks un Jānis Hāns/Agnese Ginovska.

Minirallijs "Karosta" kalpo arī par priekšvēstnesi jau pēc trīs nedēļām, 24.-26. maijā, gaidāmajam šīs vasaras nozīmīgākajam motoru sporta pasākumam Liepājā – Ātruma festivālam "Kurzeme", kura programmā iekļauts arī Eiropas rallija čempionāta posms "Rally Liepāja". 

Tikmēr minirallija sezona turpināsies 8. jūnijā ar sacensībām Gulbenē. Plašāka informācija atrodama oficiālajā vietnē minirallijs.lv.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti