LV Racing sacīkšu komandai visaugstākie mērķi gaidāmajā sezonā - iAuto

LV Racing sacīkšu komandai visaugstākie mērķi gaidāmajā sezonā

 

Foto: Publicitātes attēls

BATCC | 9.marts 2021 8:50

Latvijas autošosejas komanda “LV Racing” ziemīgos laika apstākļos prezentējusi savus plānus un komandas braucēju sastāvu 2021. gada autošosejas sezonai, izvirzot visaugstākos mērķus – kļūt par čempioniem Baltijas mēroga sacensībās gan komandu, gan individuālajā ieskaitē, kā arī piedalīties kādās Eiropas līmeņa izturības sacensībās.

Prestižākajās Baltijas autošosejas čempionāta sacensībās – sešu stundu izturības čempionātā – komandu pasaules līmeņa “TCR” klasē ar Audi “RS3 LMS TCR” automašīnu pārstāvēs ātrais somu sportists Antti Rantala, kurš komandas sastāvā startēja arī pērn. Somu sportistam pievienosies talantīgais autošosejas braucējs Valters Zviedris, kuram jau ir gana liela pieredze pie “TCR” klases automašīnu stūres, kā arī vēl viens latviešu pilots Ivars Vallers, kurš autosporta pamatus apguvis kartinga sacensībās, bet pēdējos gados savas prasmes slīpējis autošosejas trasēs Vācijā.

“Mēs esam gatavi sezonai – automašīna ir pilnībā sagatavota sacīkšu sezonai, kurā mūs pārstāvēs trīs ļoti ātri braucēji!” saka komandas vadītājs Lauris Vīgants. “Pirmajā sezonā esam ieguvuši vērtīgu pieredzi kaujas apstākļos, un šo pieredzi liksim lieta, lai plūktu laurus cīņā ar mūsu konkurentiem no kaimiņvalstīm.”

Par komandas vadošo pilotu var uzskatīt Valteru Zviedri: “Esmu ļoti priecīgs būt šajā komandā un cīnīties kopā par visaugstāko goda pjedestāla pakāpienu! Komanda perfekti pārzina automašīnu un spēj to sagatavot atbilstoši braucēju vajadzībām. Esmu izsalcis pēc uzvarām un ticu, ka spēsim tās sasniegt!”

Valters Zviedris pārstāvēs komandas krāsas arī Baltijas autošosejas čempionāta (BaTCC) sprinta sacensībās “TCR” klasē, kurā startē identiskas automašīnas, ar kādām notiek cīņa arī par Pasaules čempiona titulu. BaTCC čempionāts ir licencēta “TCR” sērija, kas nodrošina stingru tehnisko noteikumu ievērošanu, kas uzvarētāju trasē ļauj noskaidrot tīrā cīņā starp pilotiem, paverot iespējas labākajiem pilotiem karjeru turpināt Eiropas salonautomašīnu čempionātos.

“LV Racing” komanda 2020. gada sezonā spilgti debitēja Baltijas autošosejas čempionātā – izcīnot uzvaru gan sešu stundu izturības čempionāta “TCR” klasē, gan arī sprinta sacensībās. Komanda plāno piedalīties arī kādā no Rietumeiropas sacensību seriāla posmiem, kā arī ir sagatavojusi jaunu pārsteigumu līdzjutējiem 2022. gada sezonā!

2021. gada Baltijas autošosejas čempionāta kalendārs

1. Rīga, Biķernieku trase, 14.-16. maijs

2. Pērnava, Audruring trase, 18.-20. jūnijs

3. Pērnava, Audruring trase, 20.-22. augusts

4. Rīga, Biķernieku trase, 17.-19. septembris

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti