Mīlētākā zīmola pozīciju Latvijā saglabājusi "Google" - iAuto

Mīlētākā zīmola pozīciju Latvijā saglabājusi "Google" 1

 

Foto: Ekrānšāviņš no Google.com

Nozare.lv | 29.septembris 2017 9:04

Latvijā mīlētāko zīmolu saraksta pirmajā vietā arī šogad ierindojusies "Google", liecina ceturtdien paziņotie ikgadējā "Mīlētāko zīmolu topa" dati.

Savukārt par mīlētāko pašmāju zīmolu atzīts "Inbox".

Šogad pirmo reizi pasniegta arī "Grand Prix" balva zīmolam, kas spēja iegūt vislabāko rezultātu, un tā pasniegta graudaugu produktu zīmolam "Dobele".

Zīmolu topu šogad papildināja arī Latvijā pirmais "Start-up"" zīmolu tops un Darba devēju zīmolu tops. Starp "Start-up" zīmoliem pirmo vietu ieguva audio programmatūras jaunuzņēmums "Sonarworks", kas atzīts arī par inovatīvāko "start-up" zīmolu. Par visstraujāk augošo "start-up" zīmolu atzīts "Printful", savukārt "fin-tech" jaunuzņēmums, savstarpējo aizdevumu platforma "Mintos" atzīta par vislielāko rezonansi radījušo uzņēmumu.

Darba devēju zīmolu topa izpētē, vadītāju, potenciālo darbinieku un sabiedrības vērtējumā pirmo vietu ieguva "Latvijas mobilais telefons", apsteidzot tuvākos sekotājus "Swedbank", kas ieguva otro vietu, un nacionālo aviokompāniju "airBaltic", kas ierindojās trešajā vietā. Turpretī ceturto vietu ieguva "Latvijas valsts meži", bet piekto - "Latvenergo". Savukārt par spēcīgāko darba devēja zīmolu ar 100% vietējo kapitālu atzīts būvniecības uzņēmums "UPB".

Zaļāko zīmolu topā šogad pirmo vietu ieguva aizvadītā gada otrās vietas ieguvējs "Seal", apsteidzot 2016.gada zaļākā zīmola ieguvēju kosmētikas ražotāju "Madara", kas šogad ieguvis otro vietu. Topa trešo vietu ieguva maiznīca un konditorejas uzņēmums "Lāči", kas šogad pakāpās par divām vietām. Savukārt straujāk zaļojošā zīmola titulu ieguva auto zīmols "Toyota", bet par zaļāko "start-up" zīmolu atzīts jaunuzņēmums "Ovi Watch".

Vienlaikus "Youtube" atzīts par gada unikālāko zīmolu, savukārt par kvalitatīvāko zīmolu atzīts "Nike". Par izdevīgāko zīmolu otro gadu pēc kārtas atzīts mazumtirdzniecības veikalu tīkls "Maxima". Specbalva "Zīmols ar potenciālu" šogad piešķirta maiznīcai "Liepkalni", bet par straujāk augošo zīmolu atzīts 360TV.

Šogad Liepājas pilsēta atzīta par ietekmīgāko zīmolu sociālajos tīklos, savukārt portāls "Delfi" otro gadu pēc kārtas atzīts par ietekmīgāko mediju zīmolu sociālajos tīklos.

Par darba devēju iecienītāko platformu un visstraujāk augošāko sociālo tīklu Latvijā atzīts "Linkedin", savukārt "Latvijas mobilais telefons" atzīts par aktīvāko zīmolu Latvijas "Linkedin" tirgū. Turpretī specbalva par veiksmīgāko globālo kampaņu "Linkedin" pasniegta "Telia Latvia".

Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots kopš 2004.gada.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 29.septembris 2017 21:03
0 0 Atbildēt

Tops ne par ko. Kārtējā marketinga hu**a.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti