Tehnoloģiju blogeris Lauris Āboliņš: kā pārmaiņas, ko mums nes tehnoloģijas, izmantot savā labā - iAuto

Tehnoloģiju blogeris Lauris Āboliņš: kā pārmaiņas, ko mums nes tehnoloģijas, izmantot savā labā

 

Foto: Publicitātes attēls

Huawei | 15.aprīlis 2020 16:12

Šī brīža situācija daudzās dzīves jomās radījusi pārmaiņas un katra no mūsu dzīvēm jaunajā ikdienā visticamāk ir izmainījusies.

Arī tehnoloģiju pasaule piedzīvo izmaiņas, jo jaunākie produkti nu tiek radīti nevis ar mērķi kļūt par savas kategorijas līderiem, bet gan ar daudz svarīgāku domu - radīt uzticību patērētāju vidū un iedvesmot tos pārmaiņām. Tādēļ sociālās distancēšanās laiks ir īstais brīdis, lai labāk izprastu jaunākās tehnoloģijas un atbildētu sev uz diviem svarīgiem jautājumiem - ko man tās sniedz un, vai es varu tām uzticēties?

Lai gan tehnoloģiju lietotāji jau paspējuši pierast pie nemitīgām izmaiņām, kas skar ierīces, ko tie izmanto ikdienā, jaunie produkti cilvēkiem aizvien rada daudz jautājumu. “Šādu situāciju piedzīvojis arī Huawei izstrādātais lietotņu veikals AppGallery, kas Latvijas tirgū sevi skaļāk pieteica samērā nesen,” atzīst tehnoloģiju eksperts un blogeris Lauris Āboliņš, kurš ikdienā testē jaunākās ierīces, pēta dažādus tehnoloģiskos risinājumus un stāsta par tiem savā Youtube kanālā “Konsumer”.

AppGallery izstrādātāji – paši lietotāji

Uzsākot AppGallery testu jaunajā Huawei P40 Pro tālrunī, tehnoloģiju blogeris sākotnēji no vecās uz jauno ierīci pārkopēja visas lietotnes, kuras jau iepriekš izmantoja ikdienā: “Domāju, ka cilvēki ilgāku laiku centīsies turēties pie jau esošajām lietotnēm un būs gatavi pārmaiņām tajā brīdī, kad šim lietotņu veikalam pieaugs gan tajā pieejamo rīku, gan lietotāju skaits. Šobrīd lietotņu popularitāte slēpjas tieši to lietotāju skaitā.”

Izmēģinājuma laikā Lauris atklāja, ka aizraujošākā sadaļa šajā lietotņu veikalā šobrīd ir Wishlist. “Sadaļā Wishlist lietotājs var ieteikt sev iemīļotas lietotnes ieviešanai Huawei lietotņu veikalā, un tas dod iespēju  lietotājiem iesaistīties un ātrāk identificēt tās lietotnes, kas ir nepieciešamas lokālā mērogā. Arī es šajā sarakstā jau esmu ieteicis pāris - sākot no ikdienas lietotnēm un beidzot arī vairākām telefona spēlītēm, kuras izmantoju ikdienā.”

Arī pats AppGallery radītājs Huawei nepaguris strādā, lai pilnveidotu sava lietotņu veikala klāstu, pat izveidojot lokālu speciālistu komandu, kas palīdz izprast konkrētās valsts lietotāju paradumus. “Rūpējoties par saviem lietotājiem, katrā reģionā esam izveidojuši īpašas speciālistu komandas, kas atbild par jaunāko lietotņu pievienošanu AppGallery. Šāda speciālistu komanda darbojas arī Latvijā un esam gandarīti, ka jaunpienācēju vidū ir tādas Latvijā populāras lietotnes kā Inbox.lv, Mans TET, ManaBite, iemīļotais radio EHR, lojalitātes programmas lietotne PINS un daudzas citas,” stāsta Huawei Mobile Services Biznesa attīstības vadītāja Latvijā Gunta Kursiša.

Pārcel visas ierastās aplikācijas jaunajā telefonā bez stresa

Tehnoloģiju eksperts uzskata, ka cilvēki, pašiem nemanot, ātri pierod pie jau zināmas rutīnas un lietu kārtības, tādēļ ir raduši arī ātri apgūt jaunas tehnoloģijas. “Mūsu straujais un dinamiskais dienas ritms reizēm pilnīgi kliedz pēc kaut kā stabila, pēc kā tāda, uz ko varam paļauties. Ne velti cilvēki izkārto savus telefonu ekrānus pēc paradumiem un biežāk izmantotajām lietotnēm. Viņiem ir vajadzīgs, lai viss, pie kā tie ir pieraduši, būtu pieejams uzreiz un tādā veidā, kā ir ierasts,” stāsta L. Āboliņš.

Lai veiksmīgāk tiktu galā ar pārmaiņām, lietotājam nav jāuzņemas visa atbildība un jāpaļaujas vien uz savu gribasspēku vai spēju adaptēties. Pārmaiņu ieviešanai gana efektīvas var izrādīties arī dažādas lietotnes. Tā, piemēram, AppGallery pieejama lietotne  “Tālruņa klons” (Phone clone), ar kuras palīdzību iespējams pārnest visas savas iecienītākās lietotnes un datus no jebkuras vecās ierīces uz jauno viedtālruni.

“Datu pārnešana ir kaut kas, ko es daru diezgan regulāri, un jāatzīst, ka “Tālruņa klons” man patīk vislabāk, jo to lietot ir ļoti ērti un tas pietiekami ātri pārnes visus datus uz jauno ierīci, turklāt lietošanas instrukcija ir viegla un skaidra,” iespaidos dalās L. Āboliņš. “Tālruņa klons” ļauj lietotājam pašam izvēlēties, kādu informāciju pārnest uz jauno ierīci - tās var būt īsziņas, kontaktinformācija, fotogrāfijas, dokumenti, kā arī lietotnes. Tādējādi lietotājs var brīvi izvēlēties, kādu informāciju pārsūtīt, ietaupot ne vien laiku, bet arī brīvo vietu jaunā tālruņa krātuvē.

Noslēdzot savu nelielo testu, tehnoloģiju eksperts atzina, ka līdz ar EMUI lietotājsaskarnes izmantošanu, Huawei lietošanas pieredze saglabāta tāda pati, kāda tā bijusi pieejama arī uz iepriekšējām ierīcēm, tāpēc lietotāji var būt droši, ka pierast pie izmaiņām būs viegli un vienkārši.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vai autovadītāji var paļauties uz pašvaldības un LMT sodiem, ka tie ir pareizi un saskaņā ar likumu? 7

iAuto.lv aculiecinieks piedzīvo brīdi, kad luksofors Jomas ielā, Jūrmalā pārslēdzas uz dzelteno signālu un nākas diezgan strauji bremzēt. Saskaņā ar noteikumiem, to varētu nedarīt, taču, kur ir garantija, ka LMT uzliktās kameras kustības turpināšanu pie "dzeltenā" netraktēs kā pārkāpumu? Lasīt vairāk

 

Stellantis pārtrauc ūdeņraža auto izstrādes programmu 3

Starpnacionālais autobūves uzņēmums Stellantis, kas zem sava karoga pulcē vairākus visā pasaulē pazīstamus autoražotājs, šonedēļ nācis klajā ar negaidītu paziņojumu. Lasīt vairāk

 

Krievijas diktators jūtoties veiksmīgs un gatavs turpināt karu 6

Krievijas diktators Vladimirs Putins gatavojas turpināt karu Ukrainā, līdz Rietumi pieņems Maskavas miera nosacījumus, ziņo aģentūra "Reuters", atsaucoties uz trim Kremlim pietuvinātiem avotiem. Lasīt vairāk

 

Nojumes pret lapenēm: kas darbojas Baltijas klimatā 7

Mans kaimiņš nopirka lapeni par 800 eiro. Es nopirku nojumi par 200. Viņš smējās par manu "lēto risinājumu". Tagad, pēc diviem gadiem, viņa lapene ir... nu, teiksim, ka viņš vairs nesmej. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti