Pieci veidi, kā mobilās lietotnes var palīdzēt attīstīt tavu biznesu - iAuto

Pieci veidi, kā mobilās lietotnes var palīdzēt attīstīt tavu biznesu

 

Foto: Publicitātes attēls

Huawei | 10.augusts 2020 10:23

Sekojot līdzi jaunākajām pasaules tendencēm, jebkuram biznesam mūsdienās nepieciešams ātri pielāgoties tehnoloģiju sniegtajām iespējām.

Kā liecina tirgus izpētes uzņēmuma Statista dati, šobrīd pasaulē ir ap 3,5 miljardiem mobilo tālruņu lietotāju un paredzams, ka 2021. gadā to skaits augs līdz pat 3,8 miljardiem. Mobilajām lietotnēm veidojot lielu daļu no lietotāja ikdienas, uzņēmumiem, kas izveidojušu savu lietotni, ir priekšrocības, jo tie var paplašināt savu auditoriju un veidot ar to vēl ciešāku, personīgāku saikni. Tādēļ tehnoloģiju uzņēmums Huawei sniedz 5 padomus, kā izmantot mobilo lietotņu sniegtās priekšrocības sava biznesa labā.

 

Iegūsti papildu mārketinga rīku

Pareizi izmantojot mobilo lietotņu sniegtās priekšrocības, tās var darboties arī kā papildu mārketinga rīks. Ar viena klikšķa palīdzību lietotājs sociālajos tīklos var dalīties ar savu pieredzi un aicināt lietotni izmēģināt arī saviem draugiem un paziņām.

“Mobilās lietotnes tāpat piedāvā īpaši ērtu veidu, lai informētu klientus par jaunumiem un īpašiem piedāvājumiem – tā saucamos paziņojumus jeb push notifications. Tas ir patiesi noderīgs rīks, lai nosūtītu vēlamo ziņu tiem, kurus uzņēmums vēlas sasniegt, kā arī atgādinātu par sevi. Tā kā paziņojumi ir ļoti jaudīgs rīks, kā sasniegt savu potenciālo klientu, tos jālieto ar mēru, lai nodrošinātu maksimāli pozitīvu saziņu ar klientu,” stāsta Gunta Kursiša, Huawei Mobile Services Biznesa attīstības vadītāja Latvijā.

Veicini zīmola atpazīstamību

Uzņēmuma vai pakalpojuma mobilās lietotnes izveide kalpo arī kā rīks zīmola atpazīstamības veidošanai un paplašināšanai. Pārnesot savu biznesu mobilajā vidē, tu vari būt soli priekšā konkurentiem, kas vēl nav izlēmuši par labu savas lietotnes izstrādei. Turklāt, kā stāsta Huawei eksperte, mobilā lietotne vienmēr būs daudz ērtāks un efektīvāks rīks nekā, piemēram, pakalpojuma meklēšana tīmeklī.

Arī mobilā rīka pieejamība lielākajās lietotņu izplatīšanas platformās veicina tā atpazīstamību un paplašina potenciālo klientu loku. “Huawei lietotņu veikals AppGallery darbojas jau 170 pasaules valstīs, tādējādi lietotnēm, kas mums pievienojas, ir lieliska iespēja vairot savu popularitāti ne tikai vietējā, bet arī pasaules mērogā. Šis ir jo īpaši būtiski biznesiem, kas iecerējuši darboties starptautiskajā tirgū,” tā G. Kursiša.

Uzturi nevainojamu klientu servisu

Mobilā lietotne ir lieliska platforma daudz personīgākas atgriezeniskās saites izveidei ar savu auditoriju. Pakalpojuma vai preces saņēmējam ir būtiska ne vien produkta kvalitāte un lietotnes izskats, bet arī nevainojams klientu serviss, tādēļ lietotne būs lielisks palīgs kā servisa nodrošināšanā, tā arī dialoga veidošanā ar klientu. Liela priekšrocība, pārnesot savu biznesu mobilajā vidē, ir arī iespēja nodrošināt ērtu un ātru klientu servisu, kas ļauj lietotājiem piekļūt precēm vai pakalpojumiem jebkurā diennakts laikā.

Būvē uzticamu klientu datubāzi

Attīstot savu biznesu un izstrādājot mobilo lietotni, preces vai pakalpojuma sniedzējam ir iespēja sākt veidot lojālu klientu bāzi, izzinot savas mērķauditorijas paradumus un vēlmes. Analizējot klientu iepirkšanās paradumus un lietošanas īpatnības, iespējams optimizēt darba procesu, nākotnē piedāvājot arvien augstākas kvalitātes servisu, kas atbildīs strauji mainīgajām klientu vajadzībām.

“Lietotnes izstrāde manāmi uzlabo klientu pieredzi vairākos aspektos, tādēļ ir tikai loģiski, ka, klientu pieredzei uzlabojoties, pieaug arī pašu klientu loks – mēs dzirdam pozitīvas atsauksmes no draugiem, paziņām, redzam atsauksmes par produktu interneta vidē. Tajā pašā laikā, lai piesaistītu vairāk klientu, lieti noder arī lietotņu platformu atbalsts. Tā, piemēram, veidojot sadarbības ar tādām lietotņu izplatīšanas platformām kā AppGallery, lietotāji jaunus rīkus var atrast daudz vieglāk,” stāsta G. Kursiša.

Viņa piebilst, ka palielināt klientu loku palīdz arī lietotņu meklētājprogrammas, caur kurām lietotājs var daudz vieglāk atrast vēlamo mobilo rīki. “Huawei lietotņu meklētājprogramma Petal Search ļauj daudz ātrāk un ērtāk atrast jūsu mobilo lietotni, turklāt šo risinājumu var izmantot vairāk nekā 40 valodās un tas ir pieejams 45 valstīs un reģionos. Atliek tikai ierakstīt meklētājā lietotnes nosaukumu vai atslēgvārdu, un jūs tūlīt saņemsiet precīzu informāciju par to, kur lejuplādēt vēlamo rīku.”

Atrodi veidus, kā palielināt ieņēmumus

Mobilās lietotnes, ar kuru palīdzību var veikt un izpildīt pasūtījumus, var pārvērsties par atsevišķu ienākumu avotu. Ja lietotne klienta acīs kļūst par daudz patīkamāku un vienkāršāk izmantojamu alternatīvu nekā, piemēram, fizisku veikalu apmeklēšana, pastāv iespēja, ka klienti šo platformu izmantos arvien biežāk.

Mūsdienās mobilais bizness pat piedāvā klientiem atsevišķus piedāvājumus tikai tāpēc, ka viņi izmanto uzņēmuma mobilo lietotni. Tas ne tikai liek klientiem lietotnē uzturēties ilgāk, bet arī mudina viņus veikt pirkumus biežāk. Turklāt mobilās lietotnes ļauj samazināt programmatūras uzturēšanas izmaksas, un tā ir daudz vienkāršāka alternatīva parastajām mājaslapām.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Elektriskais Cadillac Celestiq pārsteidz ar necerēti zemu pieprasījumu 2

General Motors pārstāvis apstiprinājis, ka 2025. gadā plānots saražot vien 25 automobiļus. Iemesls ir negaidīti zemais pieprasījums, kas licis būtiski izmainīt sākotnējos plānus. Lasīt vairāk

 

Toyota modernizē Corolla Cross; tirgū 2025. gada rudenī (+ FOTO) 4

Toyota nedaudz uzlabojusi savu kompaktās klases modeli Corolla Cross, solot pieeju tam no 2025. gada rudens. Lasīt vairāk

 

Ferrari pirmais elektroauto kavēsies. Tas būs, tomēr vēlāk nekā solīts

Itālijas superauto ražotājs Ferrari atzinis, ka markas pirmā pilnībā elektriskā modeļa Elettrica pirmizrāde 2025. gadā nenotiks – tā ir pārcelta, bet modeļa atklāšana notiks pakāpeniski, plānojot tam trīs etapos. Lasīt vairāk

 

Ar ko atšķiras 400 un 800 voltu elektromobiļi? (+ VIDEO) 6

Tehnoloģija, izmēri, svars un izmaksas - tie ir galvenie ražotāju stūrakmeņi elektroauto baterijas spriegumu izvēlē. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti