LG pētījums: Noskaidrotas Latvijas iedzīvotāju jauna viedtālruņa svarīgākās īpašības - iAuto

LG pētījums: Noskaidrotas Latvijas iedzīvotāju jauna viedtālruņa svarīgākās īpašības 1

 

Foto: Publicitātes attēls

LG | 9.decembris 2020 12:58

Jaunākajā LG Electronics pētījumā* atklāts, ka vairāk nekā pusei jeb 51% aptaujāto Lat-vijas iedzīvotāju, no kuriem 55% ir vīrieši, mobilajos tālruņos svarīgākais ir to akumula-tora darbības laiks pēc pilnas uzlādes.

Pētījumā tika noskaidrots Latvijas iedzīvotāju viedoklis arī par tādām telefonu īpašībām kā ekrāna un kameras izšķirtspēja, attēla kvalitāte un tālruņa dizains.

Lielākā daļa aptaujas respondentu jeb 64% vecumā pēc 40 gadiem atzina, ka tieši mobilā tālruņa baterijas darbības laiks pēc pilnas uzlādes ir būtiskākā īpašība, kamēr 35% gados jaunākajiem aptaujas dalībniekiem vecumā no 18 līdz 29 gadiem svarīgāka ir telefona kameras un attēlu kvalitāte. To var skaidrot ar aktīvāku aplikāciju izmantošanu, kurās var dalīties ar foto, video vai citiem interaktīviem materiāliem, kuru lietošanā attēla kvalitātei ir būtiska nozīme. Šī vecuma grupa arī daudz vairāk izmanto sociālos medijus, piemēram, Facebook, Instagram un TikTok, kur uzņemtajiem attēliem un video jābūt labā kvalitātē.

26% Latvijas iedzīvotājiem vecumā pēc 40 gadiem ir būtisks ne tikai telefona baterijas mūžs, bet arī tā ekrāna kvalitāte un izšķirtspēja, jo tieši ap šo vecumu cilvēkiem mēdz parādīties redzes traucējumi, kuri līdz šim nav bijuši. Cilvēki ar sliktāku redzi dod priekšoku lielāka ekrāna iegādei, un augstāka izšķirtspēja jūtami uzlabo attēla asumu un kvalitāti.

Kamēr gados jaunākajiem Latvijas iedzīvotājiem telefonā svarīgākā ir kameras kvalitāte un cilvēkiem vecumā pēc 40 gadiem būtiskākais ir telefona baterijas darbības laiks pēc pilnas uzlādes, viedtālruņa dizains ir pēdējais kritērijs visās vecumu grupās, kuram tiek pievērsta uzmanība pie jaunas ierīces iegādes. Tas liecina par to, ka mūsdienās pircēji ir labi izglītoti ierīču pamata specifikācijās un primāri izvēlās pēc tehniskiem parametriem, un tikai pēc tam izvertē viedtālruņa dizainu.

##

*LG Electronics sadarbībā ar OMG Latvia pētījumu internetā veica 2020. gada novembrī, un tajā piedalījās 833 Latvijas iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 74 gadiem.

 
1 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Iebāz savu tupo pētījumu 10.decembris 2020 1:17
1 1 Atbildēt

"Tas liecina par to, ka mūsdienās pircēji ir labi izglītoti ierīču pamata specifikācijās un primāri izvēlās pēc tehniskiem parametriem"

Nu ko var irst? Mūsdienās? Ko var liet ūdeni - kas autoraprāt ir tās mūsdienas pretēji tāmdienām ierīču pamata specifikāciju izvērtēšanā? Sēdies divi, tavs pirmkursnieka ūdensliešanas darbs nav ieskaitīts, jo lej ūdeni.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mercedes-Benz Arocs ar koksnes smalcinātāju (+ VIDEO) 4

530 Zs Mercedes-Benz Arocs apvienots ar Heizohack koksnes smalcinātāju. Kravas auto īpašās iezīmes ir kabīne ar rotējošu sēdekli, 3 m² panorāmas logs aizmugurē, kas izgatavots no drošības stikla, aizmugurējā jūgvārpsta, dažādi hidrauliskie savienojumi un iespēja pielāgoties smalcinātājam, izmantojot īpašas vadības ierīces. Lasīt vairāk

 

Bruņotie spēki Daugavā demonstrē ASV finansētās amfībijas (+ VIDEO) 3

Latvija kļuvusi par vienu no nedaudzām NATO valstīm, kuras rīcībā nonākusi M3 amfībijas platforma. Tā ir tehnoloģija, kas armijai ļauj darboties gan sauszemē, gan virs ūdens, piemēram, pārvietojot bruņu tehniku. Bruņotie spēki atzīst, ka tas būtiski paplašina Latvijas militārās mobilitātes iespējas. Šo spēju attīstību pilnībā finansējušas ASV. Lasīt vairāk

 

255 000 eiro - Ferrari Amalfi nomaina Ferrari Roma (+ FOTO)

Itālijas superauto ražotājs Ferrari iepazīstinājis ar jauno modeli Amalfi, kas radīts, lai piedāvājumā nomainītu Roma. Lasīt vairāk

 

Augsti pieprasīts - BMW palielinās M2 CS ražošanu 2

BMW piedzīvojis negaidīti augstu pieprasījumu pēc “M” modeļiem, un, it īpaši – pēc nesen prezentētās augstas veiktspējas kupejas M2 CS. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti