Aizvadītajā sestdienā, 6.septembrī, norisinājās jau piektais ikgadējais festivāls "CUPRA Summit 2025", kas vienuviet pulcēja vairāk nekā 900 CUPRA īpašnieku un zīmola cienītāju. Šogad pasākuma jaunums bija iespēja dalībniekiem izvēlēties savu pieredzi - aktīvu piedzīvojumu vai mierīgāku festivāla noskaņu, tādējādi radot vēl bagātīgāku programmu dažādām gaumēm.
Daļa pasākuma viesu dienu iesāka sporta kompleksā "333" ar dinamisku orientēšanās braucienu "CUPRA CHALLENGE", kas turpinājās pa visu Rīgu un pārbaudīja gan vadītāju veiklību, gan spēju sadarboties komandā. Pēc aktīvās daļas dalībnieki devās uz "AUTOBRAVA Motors Ulmaņa" dīlercentru, kur turpinājās pasākuma vakara programma. Festivāla apmeklētāji baudīja daudzveidīgas meistarklases, bērniem piemērotas aktivitātes un atpūtas zonas, kas papildināja gaisotni ar brīvības un kopā būšanas sajūtu.
""CUPRA Summit" festivāls vienmēr ir par emocijām - no braukšanas trasē līdz kopā būšanai svinīgā atmosfērā. Mēs vēlamies, lai katrs, kas pievienojas "CUPRA Tribe", sajūt, ka šī ir vieta, kur var atklāt jaunas pieredzes un justies kā daļai no kopienas. Tieši šī pieeja vislabāk atspoguļo mūsu filozofiju "We Drive Evolution" - virzīties uz priekšu kopā ar cilvēkiem, kuri mūs iedvesmo," stāsta Jekaterīna Derevščukova, "AUTOBRAVA Motors" mārketinga vadītāja.
Arī šogad neatņemama festivāla daļa bija mūzika, un vienu no programmas spilgtākajiem notikumiem veidoja "CUPRA DJ Battle" fināls, kurā par uzvaru sacentās pieci jauni un talantīgi DJ. Galveno balvu 500 eiro naudas balvu un AlphaTheta HDJ-F10-TX bezvadu austiņas saņēma DJ Alex-O, savukārt pārējie finālisti tika apbalvoti ar veicināšanas balvām. Uzvarētāju noteica žūrija, kurā bija pārstāvēti arī labi zināmi skatuves meistari, tostarp Ozols, DJ Dubra, DJ PM2AM, kā arī "EHR mediju grupas" vadītājs Guntars Taubergs un "AUTOBRAVA Motors" mārketinga vadītāja Jekaterīna Derevščukova.
Turklāt, šis gads ir īpašs arī uzņēmumam - salīdzinot ar pagājušā gada rādītājiem, šī gada pirmo septiņu mēnešu laikā CUPRA modeļu pārdošanas apjoms ir pieaudzis par 77% - šogad pārdotas jau 335 CUPRA automašīnas. Starp tiem kā populārākie modeļi izceļas jaunais CUPRA Terramar un atjaunotais CUPRA Formentor.
Vakara kulminācija visus pasākuma apmeklētājus sagaidīja skatuves mākslinieka, repera Ozola koncerts, kas vienoja visus festivāla dalībniekus kopīgā ritmā un svinībās. Kā ik gadu, "CUPRA Summit" festivāls kļuva par nozīmīgu pulcēšanās vietu "CUPRA Tribe" kopienai, vienojot gan ilggadējus zīmola cienītājus, gan jaunus entuziastus. Savukārt pasākuma izskaņā visi CUPRA auto devās goda braucienā pa Jūrmalas šoseju.
Njā.... Kā gan Volkswagens spēj izraisīt aizrautību? Vai vienkārši ir šausmīgi garlaicīgi 900 cilvēkiem.
Es saprastu SAAB, Lambo, Polestar varbūt. Pat BMW ir kautcik saprotami, bet Cupra?