Ķīnas “nākotnes autobuss” tikai smalka afēra - iAuto

Ķīnas “nākotnes autobuss” tikai smalka afēra

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 10.augusts 2016 6:23

Aizvadītajā nedēļā mediji ziņoja, ka Ķīnas pilsētā Ciņhuandao veiksmīgi aizvadīti jaunā elektriskā pilsētas autobusa TEB-1 testi, taču šodien jau tiek rakstīts, ka viss projekts var izrādīties smalki izplānota finanšu afēra.

Ciņhuandao pilsētas vadība paziņojusi, ka viņiem ar šo projektu nav nekāda sakara un par šāda transportlīdzekļa testiem viņi neko nezinot.

Savukārt “nākotnes autobusa” izstrādātāji norādījuši, ka tie bijuši ražotāja iekšējie testi, bet pilna apjoma testi sāksies vēlāk. Teiktais ļāvis izdevums Road & Track secināt, ka viss projekts var izrādīties tikai smalki izplānota finanšu afēra.

Līdzīgi domā arī vairāki Ķīnas izdevumi, piemēram, CarsNewsChina, kas šaubās par šāda transportlīdzekļa drošību. Lai gan TEB-1 pasažieru salons atrodas divu metru augstumā, autobusam pa apakšu varēs izbraukt tikai daļa transporta, pārsvarā vieglās automašīnas, kamēr komerctransportam, autobusiem un kravas mašīnām tas tik un tā paliks šķērslis.  Turklāt arī pats “nākotnes autobuss” savu iespaidīgo izmēru dēļ varēs kursēt tikai noteiktās zonās un nespēs tikt garām tādām infrastuktūras konstrukcijām, kā, piemēram, tiltiem vai ceļa pārvadiem.

Projekta autori apgalvoja, ka TEB-1 pārvietosies pa speciālām sliedēm, taču šodien publicētajos attēlos redzams, ka transportlīdzeklim ir arī parastie riteņi, kas ļauj tam braukt pa asfaltu, konstrukcija nav pabeigta un “nākotnes autobuss” ne tuvu nelīdzinās tam spožajam brīnumam, kas pirms dažām dienām, greznots ar sarkanu lentīti, dižojās pirmajos attēlos.

Atgādināsim, ka ražotāja sniegtajā informācijā runāts par futūristisku portāla tipa autobusu TEB-1 ar elektropiedziņu, kam citi satiksmes dalībnieki var izbraukt pa apakšu. Tas ir 22 m garš, 4,8 m augsts un 7,8 m plats. Salonā, kas atrodas 2 m augstumā, var izvietoties līdz pat 300 pasažieriem.

Agrāk tika ziņots, ka šāds transportlīdzeklis Ciņhuandao pasažieru pārvadājumus varētu uzsākt jau nākamgad.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Gribi braukt “pa lēto” – izvēlies Dacia 15

Vācijas automobiļu kluba ADAC aprēķini liecina, ka izmaksu ziņā neviena cita marka nespēj sacensties ar Dacia, turklāt savu pārākumu tā pierāda visās automobiļu klasēs, kur tā pārstāvēta. Lasīt vairāk

 

Tas bija pēdējais – Volkswagen Drēzdenes rūpnīca izlaiž pēdējo eksemplāru

Šonedēļ Drēzdenes Caurspīdīgajā rūpnīcā (Gläserne manufaktur) noslēdzās vesels laikmets. No konveijera noripoja pēdējais automobilis – sarkans VW ID.3 GTX, kas kļuva par simbolisku robežšķirtni rūpnīcas vēsturē. Lasīt vairāk

 

Jaunais BMW iX3 spēs nobraukt vairāk par 800 km(+ VIDEO) 1

Tikai pāris mēnešus pēc oficiālās pirmizrādes mobilitātes izstādē Minhenē arī Rīgā tika izrādīts jaunās paaudzes elektromobilis BMW iX3. Tas radīts uz jaunās Neue Klasse jeb jaunā klase platformas, un ir pirmais sērijveida modelis, kas pārstāv BMW jauno dizaina valodu. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti