Rīgas "piņķerīgie" krustojumi. Jūrmalas gatves un Slokas ielas krustojums - iAuto

Rīgas "piņķerīgie" krustojumi. Jūrmalas gatves un Slokas ielas krustojums 11

 
TV Autoziņas speciāli iAuto | 19.augusts 2020 9:02

TV Autoziņas kopā ar Drošas Braukšanas Skolas (DBS) ekspertiem aplūkoja labi zināmu satiksmes mezglu Rīgā, Pārdaugavā. Plašu T veida krustojumu, kurā Jūrmalas gatve satiekas ar Slokas ielu.

Te ir tāda nianse, ka griezties pa labi drīkst tikai no labās joslas, un daži autovadītāji to uzzina pēdējā brīdī. Sevišķi pārsteigti ir tie nedaudzie, kas ievēro ceļa horizontālos apzīmējumus. Bultas kreisajā joslā norāda, ka no šīs joslas atļauts nogriezties gan pa labi, gan pa kreisi. Autovadītājiem, kas rīta stundās spiesti sarūmēties vienā, labajā joslā, rodas loģisks jautājums, kāpēc gan labo pagriezienu nedrīkstētu veikt arī no kreisās joslas, ja krustojuma platums to tehniski atļauj? Izrādās, ka atbilde meklējama nākamajā krustojumā, tajā, kur Slokas iela krustojas ar Kuldīgas ielu.

 
11 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
autoram 19.augusts 2020 13:53
6 1 Atbildēt

Uzrakstiet par vaģilām, kas no rīta nomuļļājas, tad steidzas uz centru un pirms šī krustojuma mēģina to apbraukt caur benzīntanka teritoriju, pie tam neskatoties ka brauc virsū velosipēdistiem uz veloceliņa. Mēģinot tikt laukā no teritorijas, tie aizšķērso veloceliņu jo plūsma tos hitražopos pamuļķus nelaiž atpakaļ joslā.

pārsteigti 19.augusts 2020 10:27
5 2 Atbildēt

ir tikai aklie vadītāji, kas neredz ceļa zīmes un kuri neplāno savu laiku un izbrauc pēdējā brīdī.....

Laaciz 19.augusts 2020 14:39
4 0 Atbildēt

Tas krusts ar Kuldīgas ielu vispār ir baigi tups. Griezies no sliedēm - traucē tramvajam, griezies no joslas - nosprosto ceļu tiem kas grib taisni, jo īpaši, ja ir 3+ mašīnas, kas grib pa kreisi. Nu un tad mūžīgie apbraucēji (visbiežàk biezos džipos) uz Jūrmalas gatves, kas nesās pa kreiso joslu.

Risinājums, manuprāt, varētu būt paplašināt abas puses, izveidot divas joslas - taisni/pa labi un otru pa kreisi kā arī uzlikt papildus sekcijas pa kreisi abos virzienos, kurām atsevišķi kontrolēt atsevišķi signālu. Bet... Vietas tur cik ir un diez vai būtu realizējams...

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Subaru maina kursu: vispirms hibrīdi, tad elektrība

Japānas autoražotājs Subaru mainījis sākotnējos plānus, vairāk resursu solot novirzīt hibrīdautomobiļu attīstībai. Lasīt vairāk

 

Tostarp ar dīzeļdzinēju: RAM parāda Brazīlijā izstrādāto pikapu Rampage Eiropas tirgum (+ FOTO)

RAM Rampage izstrādāts un tiks ražots Brazīlijā, jau sākotnēji uzsvaru liekot uz Eiropas pircēju, tādēļ pircējiem piedāvās ne tikai versiju darbam, bet arī smalkāku un pilsētniekiem vairāk piemērotu versiju, kas saglabās RAM zīmolam raksturīgo brutālo izskatu. Lasīt vairāk

 

Vairāk nekā 2300 kilometru bez uzpildes un uzlādes - Hongqi HS6 uzlādējamais hibrīds uzstāda Ginesa rekordu 8

Ķīnas luksas automobiļu ražotāja Hongqi modelis HS6 PHEV ir uzstādījis jaunu Ginesa rekordu kategorijā “Garākais brauciens ar sērijveida uzlādējamu hibrīda SUV bez uzpildes vai uzlādes”. Lasīt vairāk

 

Beigas medusmaizei? - Lielbritānija plāno jaunu nodokli elektroautomobiļiem 22

Lielbritānija plāno ieviest jaunu nodokli elektroautomobiļiem, kas tiktu aprēķināts pēc nobrauktā attāluma, tas ir, jo vairāk brauc, jo vairāk maksā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti