Pēc 2021.gadā veiktā remonta, vietējais autoceļš netālu no Tirzas pārvērties par tehnikas un autobraucēju nervu pārbaudi. Ja agrāk šo ceļa posmu varēja paveikt ar atļauto ātrumu 80 km/h, tad tagad, braucot ar ātrumu 30-50 km/h un metot cilpas kā zaķim.
2021.gadā, daudziem vietējiem iedzīvotājiem par lielu pārsteigumu tika uzsākta Ozoli-Liezēre-Tirza-Stāķi seguma atjaunošanu. Ar ceļa posmu no Galgauskas līdz Krapai viss kārtībā, taču posmā no 37,315. līdz 41,671.km, kur ceļam tika veikta tā sauktā divkārtu virsmas apstrāde, jau pirmajā pavasarī parādījās milzīgas bedres un tika konstatēts, ka ceļa segums „praktiski sabrucis”.
Labāk nekļuva arī tad, kad ceļš beidza „rūgt” un segums izkalta – bedres tā arī palika, bet to malas kļuva asākas un bīstamākas.
Protams, cilvēki sašuta, vietējā pašvaldība meklēja būvdarbu veicējus, bet tie solīja trūkumus novērst. Vasaras vidū bedres pielīdzināja, taču īpaši drošāka un ātrāka pārvietošanās šajā ceļa posmā nekļuva, jo bedres veidojās no jauna, liekot domāt, ka kaut kas nav kārtībā ar tehnoloģiju vai pašu pamatu.
Pienākot 2023.gada pavasarim, kļuva skaidrs, ka nekas te nemainīsies – pārvietošanās aptuveni 4 km garumā jāveic ļoti uzmanīgi, mēģinot netrāpīt bedrēs vai apbraucot tās ar iestūrēšanu pretējā joslā.
Tikmēr LVC un to salīgtie būvnieki turpina apgūt līdzekļus un pārvērst autotehnikas izmēģinājumu poligonos nākošos objektus. To var apgalvot tie, kas šopavasar braukuši pa reģionālo autoceļu no Ērgļiem līdz Inešiem – arī šeit pēc divkārtu virsmas apstrādes, jau pirmajā pavasarī atklājušās līdzīgas problēmas kā netālu no Tirzas.
Švarcnegeru šurp - pabeigs remontu LA, lai brauc uz Tirzu ar visu komandu!