Šonedēļ Polijas pilsētā Vroclavā “Renault” Baltijas valstu un Austrumeiropas žurnālistiem prezentēja savu jaunāko elektrisko modeli ar nosaukumu “4”. Tas būvēts uz tās pašas “AmpR small” platformas, uz kuras nesen iepazītais “Renault 5” modelis. "Ceturtajam" gan ir par 8 cm garāka riteņu bāze un par 12 cm lielāks kopgarums, un “Renault 4” ir veidots kā B segmenta krosovers ar 18 cm klīrensu. Jaudas agregāti un pieejamo bateriju klāsts gan ir tāds pat kā “piektajam” modelim. “Urban” jaudas versijā 120 ZS elektromotors tiek komplektēts ar 40 kWh bateriju, kas ar vienu uzlādi ļauj nobraukt līdz 308 km (WLTP), savukārt “Comfort” versijā būs 150 ZS motors ar 52 kWh akumulatoru - sniedzamība līdz 409 km (WLTP).
“Renault 4” būs trīs aprīkojuma versijas. Bāzes komplektācijā jeb “Evolution” modelis ar vājāko motoru Latvijā maksās no 29 490 EUR - šai jaudas versijai bagātīgāks aprīkojums gan nepienāksies. Taču “Renault 5” ar 52 kWh bateriju tiks piedāvāts trijās komplektācijās: “Evolution” - no 32 490 EUR, “Techno” - no 34 390 EUR un “Iconic” - 36 490 EUR. Un jārēķinās, ka tāds pamatīgi aprīkots “Renault 4” ar papildus ekstrām maksās ap 40 000 EUR. Kā galvenos “Renault 4” konkurentus Baltijas tirgū paši min “Fiat 600e”, “Jeep Avenger”, “Opel Mokka-e” un “Mini Aceman” modeļus.
Prezentācijā tika parādīts arī jaunā elektriskā “Twingo” modeļa prototips, kas ražošanā nonāks nākamgad. Tas būs mazākais modelis “Renault” piedāvājumā.
Par tādu naudu A-eiropā nevienam tas nebūs vajadzīgs.