No 2025. gada janvāra līdz jūnijam Renault reģistrēja ievērojamu transportlīdzekļu pārdošanas apjoma pieaugumu, nostiprinot savas pozīcijas automobiļu tirgus reitingā un ierindojoties 4. vietā populārāko transportlīdzekļu zīmolu topā.
Jūnijā debitēja elektriskais Renault 5 E-Tech, kas tika atzīts par 2025. gada auto, un jau pēc viena mēneša tirgū šis modelis ieņēma trešo vietu B-EV segmentā.
Jau septīto gadu pēc kārtas Renault Master ir saglabājis līderpozīcijas Baltijas vieglo kravas automobiļu (līdz 3,5 t) tirgū. Šogad tam pievienojās Renault Trafic, kas ieņem pirmo vietu M-VAN segmentā.
Pēc 2025. gada pirmajiem sešiem mēnešiem zīmols Renault ir nostiprinājis savas pozīcijas Baltijas pasažieru un vieglo kravas transportlīdzekļu tirgū. Ar 5,2 % tirgus daļu Renault zīmols šobrīd ieņem 4. vietu. Katrā no trim Baltijas valstīm, Igaunijā, Lietuvā un Latvijā, zīmols Renault ierindojās TOP 4.
RENAULT PĀRDOŠANAS PANĀKUMI VIEGLO AUTOMAŠĪNU SEGMENTĀ
Salīdzinot ar 2024. gada pirmo pusgadu, Renault sasniedza ievērojamu 32,4 % pieaugumu vieglo automašīnu pārdošanas apjomos Baltijā, iegūstot 6. vietu reģionālajā reitingā.
Lielākā izaugsme tika novērota Latvijā (+57 %), kam sekoja Lietuva (+29,8 %) un Igaunija (+16 %).
Viens no galvenajiem panākumiem pirmajā pusgadā bija Renault 5 E-Tech electric modeļa laišana tirgū, kas jau pēc viena mēneša Baltijas tirgū ieņēma 3. vietu elektrisko pilsētas automašīnu (B-EV) segmentā.
Igaunijā šis modelis ieņem 1. vietu, Lietuvā 2. vietu, bet Latvijā 3. vietu.
Arī Renault Captur guva lielu popularitāti, un šī modeļa pārdošanas apjomi pieauga par 270,4 %, gandrīz trīskāršojot gada pārdošanas apjomu.
Tas ļāva šim modelim nostiprināt pozīcijas B-SUV segmentā, pakāpjoties par 3 pozīcijām un iekļūstot pirmajā pieciniekā.
Šo modeli īpaši novērtēja pircēji Latvijā (+ 563,6 %), kam pircēji Lietuvā (+379,6 %) un Igaunijā (+83,3 %).
Pieauga arī interese par hibrīddzinējiem, kas tagad veido 33,4 % no zīmola kopējā automašīnu klāsta Baltijā. Lielākais pieaugums bija vērojams Igaunijā (+27,2 procentpunkti), sasniedzot 53,4 % no pārdošanas apjoma.
RENAULT MASTER UN RENAULT TRAFIC LĪDERI SAVOS SEGMENTOS
Vieglo kravas mašīnu segmentā Renault zīmols saglabāja stabilu otro vietu.
Renault Master joprojām ir neapstrīdams līderis Baltijas H-VAN segmentā, jau vairākus gadus ieņemot 1. vietu Igaunijā un Lietuvā, un šobrīd, pēc 2025. gada sešiem mēnešiem, ir ieguvis 2. arī Latvijā.
Pēc sešiem mēnešiem tirdzniecībā Renault Trafic ar 24,2 % tirgus daļu daļu ir kļuvis par M-VAN segmenta līderi Baltijas valstīs. Lietuvā šis modelis sasniedza 1. vietu, bet Igaunijā un Latvijā 2. vietu.
Pārdošanas rezultāti apliecina, ka Renault komerctransportlīdzekļi ir nostiprinājuši savas pozīcijas uzņēmumu un autoparku klientu vidū, kas novērtē to izturību, virsbūvju tipu daudzveidību un elektrisko versiju pieejamību.
Pirmajā pusgadā mēs konsekventi veidojām Renault pozīciju kā modernam, efektīvam un elektrificētam zīmolam. Vieglo automašīnu pārdošanas apjoma pieaugums, labie hibrīda modeļu rādītāji un veiksmīgā elektriskā Renault 5 nonākšana tirgū liecina, ka klienti novērtē mūsu attīstības virzienu.
Esam gandarīti arī par to, ka saglabājam līderpozīcijas lielo furgonu segmentā. Master modelis ir neapstrīdams līderis savā kategorijā ne tikai Baltijas reģionā, bet arī visā Eiropā, - Tomašs Mrozs (Tomasz Mróz), Renault izpilddirektors Polijā un Baltijas valstīs.