“AUTOBRAVA Motors” turpina strauji attīstīties, piedāvājot klientiem augstākās kvalitātes pakalpojumus un plašu auto modeļu klāstu. Salīdzinājumā ar 2024. gadu uzņēmuma apgrozījums pirmajos septiņos mēnešos pieauga par 45%, sasniedzot 18 miljonus eiro, kas apliecina uzņēmuma mērķtiecīgu attīstību un spēcīgu tirgus pozīciju.
“Mūsu izaugsme nav mērāma tikai skaitļos – tā izpaužas spējā pastāvīgi uzlabot klientu pieredzi un ieviest jaunus risinājumus, vienlaikus rūpējoties par darba vidi un komandas attīstību. Tikai apvienojot inovācijas, profesionālismu un rūpes par klientiem, mēs varam sasniegt izcilus rezultātus un kļūt par uzticamu partneri katram, kurš izvēlas mūsu pakalpojumus,” stāsta “AUTOBRAVA Motors” valdes loceklis Ruslans Vlasjuks.
Šogad uzņēmums paplašinājis piedāvājumu ar Ducati motocikliem un MG automašīnām, kā arī drīzumā plānota Ķīnas premium klases elektroauto zīmola XPENG prezentācija. Savukārt salīdzinot ar pagājušā gada rādītājiem, šī gada pirmo septiņu mēnešu laikā CUPRA modeļu pārdošanas apjoms ir pieaudzis par 77% – šogad pārdotas jau 335 CUPRA automašīnas. Pēc pārdošanas datiem kā populārākie modeļi izceļas jaunais CUPRA Terramar un atjaunotais CUPRA Formentor.
“Šogad varam novērot, ka CUPRA Terramar modelis ir ierindojies starp mūsu klientu favorītiem. To var skaidrot ar modernām tehnoloģijām, pārdomātu dizainu un dažādiem dzinēju variantiem, kas ļauj pielāgot automašīnu atbilstoši klientu vajadzībām. Modeļa veiktspēja un drošības rādītāji, tostarp 5 zvaigžņu vērtējums no auto drošības reitingu aģentūras “Euro NCAP”, noteikti sniedz papildu pārliecību pircējiem, stāsta “AUTOBRAVA Motors Ulmaņa” pārdošanas vadītājs Mārtiņš Savickis.
Savukārt kā lielākais šī gada uzņēmuma notikums noteikti iezīmējas jaunā “AUTOBRAVA Motors Ulmaņa” autosalona atklāšana Rīgā, Kārļa Ulmaņa gatvē 96. Tajā pieejams pilnvērtīgs autorizēts Volkswagen servisa centrs un moderns auto serviss, tostarp elektromobiļiem, nodrošinot klientiem ērtu piekļuvi kvalitatīviem pakalpojumiem. Autosalons saņēmis arī prestižu Volkswagen grupas sertifikātu “Virsbūves remonta meistari”, kas apliecina, ka gan iekārtas, gan speciālisti spēj nodrošināt augstākās klases darbu un nevainojamu kvalitāti, ko atzīst visi Volkswagen rūpnīcu zīmoli.
Papildus uzņēmums aktīvi iesaistās kultūras un sabiedriskajos projektos, atbalstot filmas “Kristofers un divu pasauļu atslēga” tapšanu, rīkojot talantu konkursu “CUPRA DJ Battle”, labdarības velo braucienu sadarbībā ar “ATOM Cycling Club” un ikgadējo festivālu “CUPRA Summit 2025”, kas šogad 6. septembrī pulcēs vairāk nekā 1000 konkrētā auto zīmola entuziastu.
Visas šīs aktivitātes un jauninājumi apliecina uzņēmuma mērķi – ne tikai piedāvāt plašu automašīnu klāstu un kvalitatīvus servisus, bet arī radīt patiesu vērtību saviem klientiem un sabiedrībai kopumā.