iAuto redakcijas komentārs: "Diez vai tas daudz palīdzēs uzlabot Bolt pakalpojumus."
Koplietošanas transportlīdzekļu nomas pakalpojumu sniedzējs "Bolt Drive" ir ieviesis personalizētu autovadītāja izvērtējuma sistēmu "Driving Score", aģentūru LETA informēja kompānijā.
Jaunais risinājums balstās uz vadītāja braukšanas paradumiem un palīdzēšot pakāpeniski uzlabot vadītāja braukšanas stilu.
Vērtējums tiks aprēķināts automātiski, izmantojot automašīnās esošos sensorus, kas vērtēs vairākus kritērijus, tostarp ātruma pārsniegšanu, strauju bremzēšanu, asus pagriezienus un strauju paātrinājumu.
Vērtējums tiks atjaunots pēc katra brauciena, un tas būs redzams "Bolt" lietotnē, sniedzot lietotājiem pārskatu par to, kā laika gaitā viņu braukšanas prasmes attīstās. Patlaban sistēma esot attīstības procesā, bet "Bolt" monitorē lietotāju atsauksmes, lai tuvāko mēnešu laikā pilnveidotu šo rīku.
Kompānijā atzīmē, ka jaunā funkcija ir balstīta uz pētījumiem, kas apliecina saikni starp vadītāja braukšanas paradumiem un negadījumu risku. Pirmie rezultāti kaimiņvalstīs liecinot par pozitīvu ietekmi, jo no tiem "Bolt Drive" lietotājiem, kam tiek mērīts "Driving Score", ātruma pārsniegšanas gadījumi samazinājušies par 20%, bet straujas bremzēšanas un riskantas uzvedības gadījumi - par 10%.
"Bolt Drive" koplietošanas automašīnas šobrīd ir pieejamas Rīgā, Liepājā, Ventspilī, Jūrmalā, Baltezerā, Ādažos, Carnikavā, Garciemā, Salaspilī, Ķekavā, Baložos, Medemciemā, Jaunmārupē, Vecāķos, Ikšķilē, Ogrē, Tukumā, Vangažos, Garkalnē, Siguldā, Olainē, Jelgavā un Baldonē.
"Bolt" 2013.gadā Igaunijā izveidoja Markuss Villigs, kuram pašlaik kompānijas kapitālā pieder 15,49%. Grupu veido vairāki desmiti uzņēmumu, kuru māteskompānija "Bolt Technology" ir visu "Bolt" lietotņu intelektuālā īpašuma turētāja. Lielākā daļa izpētes un izstrādes darba saistībā ar intelektuālo īpašumu notiek Igaunijā.



























































Gribēju jau teikt, ka aizies pa Fiqsy taku, kas pat braukšanu pa mūkusalas apli ar atļauto ātrumu klasificēja kā bīstamu ar pārāk lielu G-force. Pilnīgs pretstats bija OXdrive(tagad Carguru) kam lietošanas noteikumos bija rakstīts- ja patīk uzrāviens, tad vismaz izdves kādu sajūsmas skaņu!!!
UN ne jau ātrums ir lielākais nomas auto ienaidnieks, bet gan svētdienas braucēji, kas brauc reti, kas nav pieraduši pie auto un mēdz nogriesties uz benzīntanku nevis no malējās joslas, bet no iekšējās, vai arī aplī aizbraukt taisni, ka'to saka navigācija!