iAuto KARSTĀ reportāža no Ženēvas: Volkswagen T-Roc un T-Roc R (+ FOTO) - iAuto

iAuto KARSTĀ reportāža no Ženēvas: Volkswagen T-Roc un T-Roc R (+ FOTO) 1

 

Parastais Volkswagen T-Roc

iAuto | 6.marts 2019 14:59

Volkswagen kompānija uz Ženēvu atvedusi kompakto krosoveru T-Roc un tā jaudīgo modifikāciju T-Roc R.

Pēc izmēriem Volkswagen T-Roc ir diezgan līdzīgs kompaktklases ikonai Golf. Tas ir 4,23 m garš, 1,82 m plats, 1,57 m augsts un apveltīts ar 2,60 m riteņu garenbāzi. Salona telpa ir pietiekoši plaša, lai tajā iekārtotos pieci braucēji, bet bagāžnieka ietilpība ir no 445 līdz pat 1290 litriem (ar nolaistiem sēdekļiem).

Parastais Volkswagen T-Roc

Sākumā T-Roc pircējam tiks piedāvāti trīs benzīna un trīs dīzeļa motori. Bāzes versijai iebūvēts 1,0 litru trīscilindru benzīnnieks ar 115 Zs, bet lielākas jaudas cienītāji varēs izvēlēties 1,5 un 2,0 litru četrcilindru agregātus ar 150 un 190 Zs. Dīzeļdzinēju izvēlē 1,6 litru TDI ar 115 Zs un divi 2,0 litru motori ar 150 un 190 Zs. Bāzes versija būs pieejama vienīgi versijā ar sešu pakāpju mehānisko pārnesumkārbu un priekšējo riteņu piedziņu, jaudīgākie T-Roc – arī ar septiņu pakāpju divsajūgu DSG kārbu un pilnpiedziņu.  

Parastais Volkswagen T-Roc

Zināms, ka T-Roc elektrisko modifikāciju Volkswagen neplāno, taču tepat skatāma T-Roc jaudīgā modifikācija R ar 300 Zs spēcīgu dzinēju.

Volkswagen T-Roc R

Šis jaudīgais automobilis, ko izstrādājis Volkswagen R, var lepoties ar iespaidīgiem veiktspējas rādītājiem – četru cilindru 2.0 litru TSI dzinējam ir 221 kW/300 ZS jauda, kā arī 400 Nm griezes moments. Tas jau standartā aprīkots ar 4MOTION visu riteņu piedziņu un septiņu pārnesumu DSG divsajūga pārnesumkārbu. Šī kombinācija nodrošina pirmšķirīgu paātrinājumu bez saķeres zaudēšanas. Volkswagen T-Roc R spēj sasniegt paātrinājumu no 0 līdz 100km/h vien 4,9 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir elektroniski ierobežots līdz 250 km/h.

Sportiskā piekare (ar sēdinātu amortizāciju) nodrošina nevainojamu saķeri uz ceļa. Standarta aprīkojumā esošajai progresīvajai stūres iekārtai ir nozīmīga loma izveicīgas braukšanas nodrošināšanā, bet 17 collu bremžu diski, kas iepriekš bija pieejami vien Volkswagen Golf R Performance modelī, garantē efektīvu bremzēšanu.

Starp braukšanas režīmiem ir īpašs sacīkšu režīms (Race Mode), kas sniedz īpaši sportisku pieredzi. To papildina braukšanas uzsākšanas kontroles (Launch Control) funkcija, kas nodrošina optimālu saķeri paātrināšanās laikā, vienlaikus sniedzot maksimālu griezes momentu un attiecīgu stabilitātes kontroles programmu. ESC Elektroniskās stabilitātes kontroles funkciju iespējams manuāli izslēgt, lai nodrošinātu vēl  dinamiskāku braukšanu.

 

 
Visi komentāri
 
JanJan 6.marts 2019 17:01
0 0 Atbildēt

Par jaunajām škodām (kamiq un scala) arī, kas gaidāms?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Labāks, ērtāks, klientiem draudzīgāks - Hyundai uzlabo kompakto SUV Tucson

2026. gadā Tucson dosies ar vairākiem uzlabojumiem, kas padarīs to ērtāku lietošanā un līdz ar to arī pievilcīgāku klientu acīs. Lasīt vairāk

 

Nedaudz vairāk par 34 000 eiro - Peugeot 308 un tā universāļa modelis kļūst pieejams pasūtīšanai (+ FOTO) 5

Eiropā pasūtīšanai kļuvis pieejams jaunākais Peugeot 308 un tā universāļa versija 308 SW. Vācijā šis kompaktās klases modelis būs pieejams par cenu, kas sākas no atzīmes 34 110 eiro. Lasīt vairāk

 

Rīgas mērs prasa PTAC izvērtēt iespēju izņemt "Ride Mobility" braucamrīkus no aprites 33

Rīgas mērs Viesturs Kleinbergs (P) vērsies Patērētāju tiesību aizsardzības centrā ar lūgumu izvērtēt iespēju izņemt "Ride Mobility" braucamrīkus no aprites. Lasīt vairāk

 

Elektriskais Mercedes EQB izņemts no piedāvājuma

Vācijas autobūves uzņēmums Mercedes-Benz izņēmis no modeļu piedāvājuma elektrisko SUV EQB. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti