Krievijā uz elektroautomobiļiem pārsēdīsies 20-30 gadu laikā - iAuto

Krievijā uz elektroautomobiļiem pārsēdīsies 20-30 gadu laikā 7

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 2.jūnijs 2021 5:40

20-30 gadu laikā Krievija varētu pāriet uz elektrisko transportu pilnībā atsakoties no iekšdedzes dzinēju automobiļiem. Iemesls – iekšdedzes motoru būs tik maz, ka citas iespējas vairs nebūs.

Izdevums Motor.ru raksta, ka to paziņojis prezidenta padomnieks klimata pārmaiņu jautājumos Ruslans Edelgerjevs, uzsverot, ka masveida pāreja uz elektrisko transportu notiks tādēļ, ka iekšdedzes motoru ražošana būs samazinājusies tiktāl, ka šādu spēka agregāti gluži vienkārši visiem vairs nepietiks.

 Masveida atteikšanos no klasiskām automašīnām izraisīs ICE ražošanas pārtraukšana, par kuru iepriekš paziņoja daudzi pasaules autoražotāji. Vadošie auto koncerni tuvākajā nākotnē plāno izlaist arvien jaunas elektrisko transportlīdzekļu saimes. Turklāt lielākie zīmoli no 2030. gada pilnībā pārtrauks ar fosilo degvielu darbināmu automobiļu ražošanu. Pēc Ruslana Edelgerijeva domām, pilnīga pāreja uz elektrisko piedziņu Krievijā var notikt 20-30 gadu laikā.

Tajā pašā laikā Krievijas iestādes plāno pakāpeniski pārtraukt fosilās degvielas izmantošanu automašīnās. Paredzams, ka līdz 2030. gadam vietējiem autoražotājiem būs jāpārdod noteikts skaits elektromobiļu, kā arī tādas automašīnas, kas darbojas ar alternatīviem enerģijas avotiem.

Sahalīna būs pirmais reģions, kas īstenos projektu CO2 neitralitātes sasniegšanai. Saskaņā ar iniciatīvu pēc 10 gadiem salā nebūs neviena transportlīdzekļa, kas darbotos ar benzīnu vai dīzeļdegvielu. Vienīgie enerģijas avoti būs elektrība un dabasgāze. Ja eksperiments būs veiksmīgs, jauno pieredzi varēs attiecināt uz visu valsti.

 

 
7 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
ROC 2.jūnijs 2021 10:01
6 0 Atbildēt

Pat kurpju šņorēm jāsmejas par tādu virsrakstu. Vladimirs pirms iepriekšējām vēlēšanām solīja, ka būs inovācijas utt, tur uz apvāršņa parādījās Jomobiļ, bet kā vēlēšanas beidzās tā beidzās arī Jomobiļ leiputrija. Tāpēc mazāk jātic šīm muļķībām.

PS. Krīzes laikā, Teslai iedeva 150 miljonus $ valsts kredītu un Jomobiļ iedeva 200 miljonu $ valsts kredītu, kur ir Tesla un kur ir Jomobiļ? Tesla starp citu atdeva valstij to kredīta naudu, bet jo mobiļ ir tur kur visa krievija - ānu…ā!

viencexperc 2.jūnijs 2021 11:07
5 0 Atbildēt

bilde nepareiza.

Krievijas nabagi pērk ķīniešu elektroauto.

gunbox 2.jūnijs 2021 9:54
4 2 Atbildēt

Kas attiecas uz akumulatoriem, tad kādu ekoloģisko katastrofu varētu radīt Krievijas eko principi? Man ir baigās aizdomas, ka tās valsts mentalitātei 50 gadi nepietiks, lai kaut ko izmainītu domāšanā. Un vispār jau kāda jēga iespringt uz ekoloģiju, ja to šobrīd piedāvā apmelota mārketinga formā un auto pārdod 30-50% dārgāk, nekā tiem būtu jāmaksā. Nerunājot nemaz par Teslu.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kāda ir pieredze ar Latvijas autovadītāja apliecību ārpus Eiropas Savienības? Vai zini, ka ir IDP (+ VIDEO) 1.DAĻA 2

Kāda ir pieredze ar Latvijas autovadītāja apliecību ārpus Eiropas Savienības un tās ekonomiskās zonas? Vai zini, ka iespējams pasūtīt CSDD starptautiskās vadītāja tiesības par 19,84 EUR? jāgaida 2-3 darba dienas Lasīt vairāk

 

Zviedrijā sarīko retro mežizstrādes tehnikas parādi (+ VIDEO) 4

Video sniedz atbildi par to, kādu tehniku izmantoja mežizstrādē pagājušā gadsimta 60. un 70. gados, vai pat vēl senāk. Lasīt vairāk

 

“Latvenergo” vēja parkā uzstādītas pirmās vēja turbīnas (+ VIDEO) 11

Kaigu purvā Jelgavas novadā uzstādīta pirmā no 16 vēja turbīnām, kas būs augstākās Baltijā. Turbīnas spārnu garums ir 87,5 metri, bet augstākais punkts darbības laikā sasniedz 266 metrus. Lasīt vairāk

 

Latvijas dzelzceļš sabojā ietvi, kas par to maksās? Ja nebūtu video, tad visticamāk tā arī paliktu (+ VIDEO) 9

Latvijas dzelzceļš sabojā ietvi, kas par to maksās? Ja nebūtu video, tas visticamāk paliktu nepamanīts līdz nākošai ietves seguma atjaunošanai. Jūrmalā, Dubultos fiksēts gadījums, kur ietve tika sabojāta pēc dzelzceļa darbiem. Vai kāds uzņemsies atbildību un saremontēs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti