AvtoVAZ atklāj modernizētās Lada Niva Legend Bronto versijas cenu - iAuto

AvtoVAZ atklāj modernizētās Lada Niva Legend Bronto versijas cenu 4

 

Foto: Ekrānbilde no instagram.com/ladatsentrcherepovets

iAuto | 5.augusts 2021 10:40

Viens no AvtoVAZ dīleriem atklājis, cik pircējam jāmaksā par Lada Niva Legend (agrāk Niva) visdārgāko modifikāciju Bronto. Cena sasniedz 953 900 rubļu (11 000 eiro).

Jūlija pēdējā nedēļā AvtoVAZ uzsāka pasūtījumu pieņemšanu no klientiem, kas vēlas iegādāties atjaunināto Lada Niva Bronto. Toreiz vēl nebija zināma cena, taču tagad to atklājis viens no dīleriem, kas prasa 935 000 rubļu (aptuveni 11 000 eiro) par automobili Prestige komplektācijā.

Bronto modifikācija no parastā Lada Niva Legend atšķiras ar modernizētu pilnpiedziņas sistēmu, kurai ir bloķējošie priekšējie un aizmugurējie diferenciāļi, pastiprinātu aizmugurējo asi un balstiekārtu, kā arī dubļu riepām, kurām rupjāks protektors. Modernizācijas gaitā automobilis ieguvis jaunu priekšējo paneli un klimatkontroles bloku.

Bronto modifikācija pieejama divos apdares līmeņos: Luxe un Prestige. Pirmā varianta aprīkojumā ietilpst jumta sliedes, riteņu arku uzlikas, 15 collu riteņi, gaisa kondicionieris, kā arī apsildāmi priekšējie sēdekļi un spoguļi. Automašīna Prestige versijā ir aprīkota ar īpašu radiatora režģi, masīviem plastmasas buferiem, riteņu arku uzlikām un miglas lukturiem.

Lada Niva Bronto ir aprīkots ar to pašu 1,7 litru agregātu, kas attīsta 83 Zs jaudu un 129 Nm griezes momentu. Motors ir savienots pārī ar piecu ātrumu manuālo pārnesumkārbu.

Vēl viena Bronto modifikācijas pazīme - Terra brūnās krāsas virsbūve.

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Johnny 6.augusts 2021 6:50
10 0 Atbildēt

Jopcik bumbiers, es izvemšos vēlreiz lasot par šo "kārtējo" tehnoloģijām pārbagāto "modernizēto" ņivu. 1.7 litru, pirms 50 gadiem ražotais, motors nodrošina neticamu 20 sekunžu ieskrējienu(visi riteņbraucēji pie starta tevi apsteigs, taču līdz brīdim kad viņiem piekusīs kājas, jo šis motors jau nepiekūst, viņš vienkārši saplīst) un vidējo patēriņu kā gelendwāgenam. Turklāt nedrīkst aizmirst par modernā "kuzova" īpašībām, jo lielākas avārijas laikā, pateicoties pēdējām nano-tehnoloģijām tas avārijas brīdī apņem vadītāju izvedojot "drošu" kokonu. Tiesa gan tas krasi atšķirās no buhankas tehnoloģijām, kur vadītājs vienkārši tiek katapultēts ārā no pilotējamā bolīda.

ezis71 5.augusts 2021 18:15
7 3 Atbildēt

Es 7.augusts 2021 10:07
1 1 Atbildēt

Ezis, tu esi kārtējais muļķītis.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Zviedrijā sarīko retro mežizstrādes tehnikas parādi (+ VIDEO) 2

Video sniedz atbildi par to, kādu tehniku izmantoja mežizstrādē pagājušā gadsimta 60. un 70. gados, vai pat vēl senāk. Lasīt vairāk

 

“Latvenergo” vēja parkā uzstādītas pirmās vēja turbīnas (+ VIDEO) 5

Kaigu purvā Jelgavas novadā uzstādīta pirmā no 16 vēja turbīnām, kas būs augstākās Baltijā. Turbīnas spārnu garums ir 87,5 metri, bet augstākais punkts darbības laikā sasniedz 266 metrus. Lasīt vairāk

 

Latvijas dzelzceļš sabojā ietvi, kas par to maksās? Ja nebūtu video, tad visticamāk tā arī paliktu (+ VIDEO) 9

Latvijas dzelzceļš sabojā ietvi, kas par to maksās? Ja nebūtu video, tas visticamāk paliktu nepamanīts līdz nākošai ietves seguma atjaunošanai. Jūrmalā, Dubultos fiksēts gadījums, kur ietve tika sabojāta pēc dzelzceļa darbiem. Vai kāds uzņemsies atbildību un saremontēs? Lasīt vairāk

 

Jauna rūpnīca, jauns modelis: BMW gatavojas Neue Klasse iX3 ar "ūsiņu" ražošanai (+ FOTO) 11

Vācijas autobūves uzņēmums BMW jau oktobrī uzsāks Neue Klasse saimes pirmā modeļa iX3 ražošanu, izmantojot jaunuzcelto automobiļu rūpnīcu Debrecenā, Ungārijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti