Nākamajos piecos gados Volkswagen šim reģionam iezīmējis 1 miljardu eiro, ko izlietos jaunu autobūves produktu radīšanai, digitalizācijai un emisiju samazināšanai.
Brazīlija, Meksika un visa Latīņamerika un ir un paliek viens no svarīgākajiem Volkswagen noieta tirgiem, tādēļ vācu autobūves koncerns nākamajos piecos gados tur izlietos vienu miljardu eiro, kas paredzēts dažādiem mērķiem: jaunu modeļu izstrādei, zinātniskajam centram, kas pētīs biodegvielu pielietošanu pārejas posmā ceļā uz elektrifikāciju, efektīvāku un mazāku emisiju daudzumu radošu tehnoloģiju izstrādei.
Pēdējos gadus Volkswagen bizness šajā reģionā nebija pārāk sekmīgs, taču šogad, neraugoties uz pandēmiju un mikroshēmu trūkumu vācu koncerns Latīņamerikā pēc astoņu gadu pārtraukuma atkal rakstīs plusus savā bilancē.
Kopš 2017. gada VW jau ir laidis tirgū 20 jaunus transportlīdzekļus, kas ir pielāgoti Dienvidamerikas īpašajām vajadzībām. 2023. gadā plānota jauna kompaktauto saime sākuma līmeņa segmentam, kuras pirmais modelis būs attēlā redzamais Polo Track.
Šajā reģionā Volkswagen plāno kļūt par klimata neitrālu ražotāju līdz 2050.gadam, bet līdz tam uzsvars tiks likts uz biodegvielām ar pozitīvu CO2 bilanci.
"Reģionāli bioetanols ir saprātīgs papildinājums mūsu elektriskajai stratēģijai, jo tas samazina oglekļa emisijas par līdz pat 90 procentiem salīdzinājumā ar benzīnu," uzsvēris Pablo di Si, Volkswagen Latin America prezidents un izpilddirektors.