BMW neatteiksies no iekšdedzes motoriem - iAuto

BMW neatteiksies no iekšdedzes motoriem 50

 

Foto: BMW

iAuto | 16.janvāris 2022 8:45

BMW attīstības padomes loceklis Frenks Vēbers sniedzis interviju, kurā apgalvo, ka uzņēmums arī turpmāk piedāvās automašīnas ar iekšdedzes dzinējiem.

Viens no vadošajiem BMW speciālistiem intervijā vācu izdevumam Auto-Motor-Und-Sport atklājis, ka neredz tuvāko nākotni bez ICE motoriem, tieši pretēji – šādi dzinēji būs nepieciešami vēl ilgi cilvēces pārejā uz elektropiedziņu.  "Viena lieta ir droša: mums joprojām ir nepieciešams vismodernākais iekšdedzes dzinējs vēl dažus gadus, lai efektīvi samazinātu CO2 emisijas vieglo automobiļu nozarē visā pasaulē". Tāpēc BMW strādā pie jaunas paaudzes dzinējiem: benzīna, dīzeļa, sešu un astoņu cilindru agregātiem, kas būs tehnoloģiski sagatavoti gaidāmajiem izmešu standartiem.

Vēbers uzskata, ka nav jēgas noteikt beigu datumu iekšdedzes dzinējiem. Pirmkārt, ir jāizveido alternatīvā infrastruktūra. "Protams, nākotne ir elektriska, taču ja mēs klientu piespiežam pārsēsties uz e-auto, bet viņš ceļā uz savu atvaļinājuma galapunktu iestrēgs rindā pie uzlādes stacijas, tad nekas netiks iegūts," brīdina Vēbers. "Šī pāreja nebeigsies ne pēc pieciem, ne pēc desmit gadiem."

Vēbers uzskata, ka pārejas fāzē svarīga loma ir uzlādējamiem hibrīdiem ar pieaugošu elektrisko diapazonu. “PHEV, kas var nobraukt 80 līdz 100 km tīri elektriski, vairums klientu arī darbinās tikai elektriski. Tam ir patiešām svarīga loma pārejā.”

Turklāt ne visi pasaules tirgi ir gatavi elektromobilitātei. "Pat 2025. gadā joprojām būs daudz cilvēku, kuri nevarēs braukt ar elektromobili, jo viņiem nav vajadzīgās infrastruktūras".

Attiecībā uz elektromobiļiem, attīstības padome saskata tajos tik lielu efektivitātes potenciālu, ka nākotnē tie nestu peļņu arī bez valsts dotācijām. Vēbers uzskata, ka tas būs iespējams ar otrās paaudzes BEV, tāpat kā akumulatoru attīstības jomā, kur nākamās paaudzes ražojumiem uzstādīts mērķis samazināt izmaksas par 30 procentiem.

 
50 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Nelabojams 16.janvāris 2022 11:07
28 3 Atbildēt

Kādam vēl arī ir smadzenes šai apdauzītajā pasaulē. Elektroauto patiešām pieder nākotne, bet piespiesta un visos aspektos nesagatavota, šī pāreja nodarīs vairāk ļauna, nekā laba.

Fizika 16.janvāris 2022 11:14
18 5 Atbildēt

Jau 2009.gadā bembis bija panācis ka ūdeņraža iekšdedzes dzinējs bija sasniedzis 42% efektivitāti, kas ir līdzvērtīga degvielas šūnu efektivitātei 50%.

Cena iekšdedzes dzinējam 2000€

Degvielas šūnai - 100 000€

Kapēc apstājās ūdeņraža iekšdedzes dzinēja projekts?

Lai visi pirktu elektroauto, kurš ir stipri dārgāks un pēc 2 gadiem ir metams mēslainē kā jebkurš Smārtfons.

Vietne

www.greencarcongress.com/2009/03/high-pressure-d.html

Behinskis 16.janvāris 2022 14:50
17 0 Atbildēt

Bmw ir bmw, nevis tur visi šitie sūda dirsālīdēji kuri nosaka el termiņus, no otras puses lielākā daļa autoražotāju kuri paziņo par ICE dzinēja ražošanas pārtraukšanu, tie ICE dzinēji tāpat bija mēsli, gluži tā pat, kā paši auto...

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jaunais VW Crafter + FOTO

Jaunais VW Crafter pārsteidz ar gaitas kvalitāti un vadīšanas komfortu. Lasīt vairāk

 

Ķīnā uzsāk jaunā Volvo XC70 ražošanu 2

Ķīnā uzsākta uzlādējamā Plug-in hibrīda Volvo XC70 ražošana. Ar trīs elektromotoriem apveltītais SUV pirmizrādi svinēs 27. augustā un uzreiz kļūs pieejams pasūtīšanai. Lasīt vairāk

 

Veiksmīgs starts – elektriskais Mercedes eActros 600 darbībā jau 15 valstīs 5

Mercedes elektriskais kravas auto ar sniedzamību līdz 500 kilometriem, ir veiksmīgi startējis un tiek izmantots nu jau 15 pasaules valstīs, aptverot plašu darbības spektru, kas sākas ar speciālo transportu piena savākšanai un beidzas ar tālsatiksmes pārvadājumiem. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes motoru Koenigsegg pārspēj elektriskā Rimac rekordu (+ VIDEO) 6

Kas ir labāks – automobilis ar degvielas motoru vai elektrisko piedziņu? Koenigsegg saka, ka pirmais un pierāda to darbos. Rekords 0-400-0 km/h disciplīnā atgriezies pie zviedriem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti