Opel Vācijas dīlercentru rīcībā šobrīd aptuveni 2000 dažādu modeļu elektriskās piedziņas transportlīdzekļu.
Kamēr lielākā daļa autoražotāju nespēj laicīgi nodrošināt klientu veiktos pasūtījumus, bet atsevišķiem ICE auto modeļiem rinda izstiepusies 3-4 gadu garumā (Mercedes G-klase, Toyota Land Cruiser 300), Opel par pusvadītāju krīzi „neko nav dzirdējis”.
Vācijas autoražotāju šo komponentu trūkums skāris maz, tādēļ markas dīlercentros Vācijā savus īpašniekus gaida aptuveni 2000 jaunu elektriskās piedziņas transportlīdzekļu, kas pārstāv praktiski visu piedāvājumu paleti, sākot ar mazauto Corsa-e un krosoveru Mokka-e un beidzot ar furgoniņu Combo-e Life un komerciālo transporlīdzekli Vivaro-e.
Opel ziņo, ka piegādes laiks klientam, kurš savu sapņu elektroauto konfigurē individuāli, sasniedz vidēji aptuveni 20 nedēļas.
Arī Opel ir ceļā uz pilnīgu elektrisko nākotni un no 2028. gada zīmols, vismaz Eiropā, vēlas pārdot tikai bateriju elektrisko transportlīdzekļu modeļus.
Nu, varbūt tāpēc ka tas ir opel? Arī elektrisks laikam nevienam nav vajadzīgs. Lai savus čipus pārdod tiem ražotājiem kuriem ir pieprasījums.
Nē, tāpēc, ka daži ražotāji nav ieinteresēti uzturēt overpraisotu cenu dēļ pieprasījuma un kurš maksās vairāk, tas dabūs pirmais. Kā var solīt iztrūkumu 4 gadus uz priekšu, ja deficīts jau ir likvidēts un tā galus savilks kopā ar pirmo kvartālu?