Mercedes-Benz iepazīstinājis ar furgoniņa Citan pēcteci, kas tagad tiek piedāvāts kā T-klases pārstāvis.
Vācu furgoniņa pamatā ir tāpat kā iepriekš ir Renault Kangoo, taču šoreiz tas no sava dvīņubrāļa atšķiras vairāk, izceļoties ar savādāku priekšpusi, oriģināliem lukturiem, radiatora resti un lukturiem. Aizmugure gan abiem modeļiem praktiski identiska, tādēļ atšķirt tos varēs tikai pēc markas logotipa.

4,50 m garā T-klase apveltīta ar piecām sēdvietām, divām atbīdāmām durvīm sānos un paceļamu bagāžas nodalījuma vāku, kuru var nomainīt, izvēloties citu risinājumu - divas uz sāniem atveramas un nofiksējamas durvis 90 un 180 grādu leņķī. Bagāžniekā līdz bagāžas nodalījuma pārsegam ietilps līdz pat 520 litriem.

Jau bāzes versijā T-klase var lepoties ar labu aprīkojumu, kas ietver MBUX informācijas un izklaides sistēmu ar septiņu collu skārienekrānu, viedtālruņa integrāciju un bezatslēgas palaišanas funkciju. Iekļauts arī vadītāja sēdeklis ar regulējamu augstumu, bagāžas nodalījuma pārsegs un LED apgaismojums salonam. Centrālais roku balsts ir pārklāts ar Artico mākslīgo ādu, bet roku balsti durvīs – ar smalku tekstila struktūru Neotex, kas nesen tika ieviesta Mercedes elektriskajos EQ modeļos. Aprīkojuma līnijas Syle un Progressive nodrošina individualizāciju, hroma aplikācijas uz ventilācijas atverēm, skaļruņiem un durvju rokturiem, kā arī nolokāmus galdiņus uz priekšējo sēdekļu atzveltnēm. Style versiju raksturo 16 collu vieglmetāla diski un tumši tonēti logi. Elektriskie logi un LED priekšējie lukturi ir Progressive Line standarta aprīkojumā.

T - klase ir sagatavota Mercedes Me Connect digitālajiem pakalpojumiem, ļaujot attālināti noskaidrot transportlīdzekļa atrašanās vietu vai attālināti aizslēgt un atslēgt durvis. Pateicoties navigācijai ar Live Traffic informāciju un Car-to-X saziņu, var efektīvi izvairīties no satiksmes sastrēgumiem.

T-klasei ir pieejami divi dīzeļdzinēji un divi benzīna dzinēji kopumā četros veiktspējas līmeņos. Divi četrcilindru dīzeļdzinēji ar 1,5 litru darba tilpumu rada 95 ZS (70 kW) un 115 ZS (85 kW) jaudu un nodrošina 260 un 270 ņūtonmetru maksimālo griezes momentu. Benzīna dzinēju darba tilpums ir 1,3 litri, un tie nodrošina vai nu 102 ZS (75 kW) vai 131 ZS (96 kW), sasniedzot maksimālo griezes momentu pie 200 un 240 Nm.

Pēc WLTP datiem, Mercedes furgoniņš uz 100 kilometriem patērē 5,3 līdz 5,5 litrus dīzeļdegvielas un 6,6 līdz 6,7 litrus benzīna. Dzinēji ir apvienoti ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu, savukārt dīzelim un jaudīgākajam benzīna dzinējam kā papildaprīkojums ir pieejama septiņu pakāpju divu sajūgu pārnesumkārba.

T-klase var vilkt piekabes, kas sver līdz 1,5 tonnām, un tad opciju sarakstā var atzīmēt arī Trailer Assist stabilizēšanas sistēmu.
Nākamgad T-klases saimes pievienosies pagarinātā modifikācija ar salonu līdz septiņiem braucējiem, bet elektriskais modelis ar apzīmējumu EQT būs klāt jau šī gada beigās.
Pagarinātais septiņvietīgais liekas pirmā reālā alternatīva VW Sharan / Seat Alhambra. Iznāks elektrisks, būs pirmais elektriskais patiesais ģimenes auto.