Tikko prezentētais Dodge Hornet krosovers gan tehniski, gan vizuāli ir gandrīz precīzi tas pats, kas Alfa Romeo Tonale un itāļi par to nemaz nepriecājas.
Stellantis koncerns apvieno abus ražotājus un šāds paņēmiens, kas ar mazākiem resursiem ļauj izstrādāt jaunus modeļus vienas sistēmas ietvaros nav aizliegts, ja vien tas „nerīvētu kantes”. Gadījumā ar Alfa Romeo Tonale un Dodge Hornet tā diemžēl sanācis – kamēr vieni (Alfa) ieguldījuši milzu pūles un intelektuālo resursu izstrādājot, testējot un novedot līdz pilnībai jaunu modeli, otri (Dodge) ir lepni par „pirmo jauno modeli pēdējā desmitgadē” pie kura tikuši… pieskrūvējot citus bamperus un savus logotipus, raksta izdevums Motor, atsaucoties uz informāciju, kas iegūta no anonīma ziņu avota Stellantis koncerna iekšienē. Tas esot koncerna iekšējās politikas rezultāts, kuras nolūks bijis ietaupīt Dodge izdevumus.
Neskatoties uz to, ka abi SUV ir gandrīz identiski, cenas atšķiras būtiski – Hornet ASV tirgū ir aptuveni 10 000 dolāru lētāks nekā Tonale. Itāļu uzņēmumam, kas jau tā saskaras ar mazāku pieprasījumu Giulia un Stelvio modeļiem nekā cerēts, tas neko labu nesola. Citādi ar Dodge, kas jau pirmajās 24 stundās saņēmis 14 000 pasūtījumu Hornet iegādei.
Var gan gadīties, ka Dodge Hornet nenesīs tos augļus, ko rāda pirmās dienas, jo komentāros liela daļa amerikāņu pircēju izrāda neapmierinātību par to, ka ražotājs tik maz darījis, lai savu produktu atšķirtu no itāļu radinieka.
Varbūt alfistiem tagad būs lētākas detaļas ar Dodge bļambu!