Japānas autoražotājs Honda atklājis jaudīgā hečbeka Type R jaunās paaudzes modeļa tehniskos datus. Tagad tā rīcībā 319 zs un 420 Nm.
Honda Civic Type R aprīkots ar modernizētu divlitru četrcilindru turbomotoru, kas attīsta 319 Zs – par 9 Zs vairāk nekā iepriekšējā paaudzē, savukārt griezes moments pieaudzis no 400 līdz 420 Nm un pieejams diapazonā no 2600-4000 apgriezieniem minūtē. Dzinējs darbojas kombinācijā ar priekšējo riteņu piedziņu un sešu pakāpju mehānisko pārnesumkārbu. Vadītāja rīcībā jau zināmie Comfort, Sport un sacīkšu R+ režīmi, kā arī pilnīgi jauns Individual profils, kas ļaus vēl precīzāk noskaņot mehatronikas darbību.
Konstruktori arī uzlabojuši aerodinamikas un piekares darbību panākot labāku vadāmību, iebūvējuši jaunus sēdekļus un instrumentus, kas palīdz sekot apļa laikiem un pat novērtēt vadītāja braukšanas prasmi.
Ražotājs atgādina, ka tas daudz laika pavadījis slīpējot tehniku dažādās trasēs, kam pierādījums ir Civic Type R jaunie rekordi priekšpiedziņas automobiļiem Nirnburgringas (Vācija) un Suzuka (Japāna) trasēs.
Attiecībā par cenu eksperti prognozē, ka ASV tirgū jaunais Type R varētu maksāt nepilnus 40 000 dolāru.
Galvenais ka katram bus viedoklis, kaut lielai daļai "automats" ir tikai robotizets manuālis, daļa ir variators kurs nereti netur ne griezi ne jaudu utml.
Man kamer vien manuālo varēs dabūt, tāda ar tiks pirkta, un pofig kuram kas šķiet kolhozniecisks.