iAuto KARSTĀ reportāža no Parīzes: Peugeot 408 ar fastback virsbūvi (+ FOTO) - iAuto

iAuto KARSTĀ reportāža no Parīzes: Peugeot 408 ar fastback virsbūvi (+ FOTO) 19

 

iAuto redaktors Māris Ozoliņš pie Peugeot 408 Foto: iAuto.lv

iAuto | 18.oktobris 2022 10:08

Dažos pasaules tirgos Peugeot 408 tiek piedāvāts ar sedana virsbūvi, taču Parīzes autoizstādē skatāms Eiropas tirgum paredzētais modelis ar fastback virsbūvi.

Vizuāli tas izceļas ar smalki izstrādātu radiatora resti virsbūves krāsā, gariem vertikāliem dienasgaismu “ilkņiem” un šauriem, ieslīpi novietotiem Matrix-LED lukturiem, bet aizmugure piesaista ar slīpo stiklu, ko ietver aerodinamikas elementi pie augšējās un apakšējās malas un lukturiem ar Peugeot raksturīgo diožu trīssekciju grafiku. Jāatzīmē arī interesantie 20 collu riteņu diski un klīrenss, kas pēc ražotāja datiem sasniedz 189 mm.

Peugeot 408 vadītājs un pasažieri varēs baudīt komfortu un elektronisko palīgsistēmu atbalstu, ko sniedz Matrix lukturi, i-Cockpit ar 10 collu ciparu mērinstrumentiem un tāda paša izmēra multimediju sistēmas ekrānu, sēdekļi ar masāžas funkciju, Focal audio sistēma ar desmit skaļruņiem, nakts redzamības sistēma, panorāmas jumts un adaptīvā kruīza kontrole ar deviņiem radariem. Tiesa, dažas no šīm ekstrām būs jāiegādājas par papildmaksu.

Tehniski 408 dala EMP2 platformu ar modeli 308, un būs pieejams kā ar iekšdedzes dzinēju, tā divās Plug-in uzlādējamās hibrīdversijās. Pirmo pārstāv trīscilindru 1,2 litru benzīna motors ar 130 ZS, bet hibrīdagregāti, kas radīti uz 1,6 litru turbomotora bāzes, attīsta 180 un 225 Zs. Abos gadījumos maksimālais griezes moments ir 360 Nm, bet līdz 60 km attālumu elektriskā režīmā nodrošina 12,4 kilovatstundu baterija. Visi trīs motori tiek komplektēti ar astoņu pakāpju EAT8 automātisko pārnesumkārbu.

Dažus mēnešus vēlāk 408 saimi papildinās pilnībā elektrisks modelis un Mild Hybrid versija.

Parīzes izstādi un Peugeot stendu apmeklēja Francijas prezidents Emanuels Makrons Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

 
19 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
R(8) 18.oktobris 2022 19:26
7 4 Atbildēt

Tev vienkarsi skauz , ka tu pat jaunu Dacia Sandero bazes versija nevari atlauties , tu doma , ka tev lidz navei jau nojatais 20 gadus vecais BMW ir baidas dzives sasniegums

18.oktobris 2022 18:45
6 9 Atbildēt

Kam tad pežo ir domāts? Domā tas plastmasas mēsls ir labāks par iepriekšējiem pežo? Parasts sūds un ja cilvēkam būtu izvēlai tad aiz labas gribas to neviens nepierktu, pēr tie kuriem nav kāposta kam labākam.

WALA 19.oktobris 2022 10:29
3 3 Atbildēt

Daudzi tādu izvēlas tikai tāpēc ka "pakaļ met", tāda Škoda ir arī sievas senčiem "kā viens no", un atklāti sakot, dzīvot var bet baigi ērti tas nav ... tādēļ kad kaut kas drusku lielāks jāved šamie ņem XC90 vai Reno 4x4 kabluku ...

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ķīnā uzsāk jaunā Volvo XC70 ražošanu 1

Ķīnā uzsākta uzlādējamā Plug-in hibrīda Volvo XC70 ražošana. Ar trīs elektromotoriem apveltītais SUV pirmizrādi svinēs 27. augustā un uzreiz kļūs pieejams pasūtīšanai. Lasīt vairāk

 

Veiksmīgs starts – elektriskais Mercedes eActros 600 darbībā jau 15 valstīs 5

Mercedes elektriskais kravas auto ar sniedzamību līdz 500 kilometriem, ir veiksmīgi startējis un tiek izmantots nu jau 15 pasaules valstīs, aptverot plašu darbības spektru, kas sākas ar speciālo transportu piena savākšanai un beidzas ar tālsatiksmes pārvadājumiem. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes motoru Koenigsegg pārspēj elektriskā Rimac rekordu (+ VIDEO) 6

Kas ir labāks – automobilis ar degvielas motoru vai elektrisko piedziņu? Koenigsegg saka, ka pirmais un pierāda to darbos. Rekords 0-400-0 km/h disciplīnā atgriezies pie zviedriem. Lasīt vairāk

 

Kravinieks nogriež ceļu, BMW glābj (+ VIDEO) 6

Video autors raksta, ka epizode varēja beigties daudz ļaunāk nekā ar bojātu automašīnas labo pusi, taču, pateicoties BMW vadītājam, kas pavirzījās malā, viss beidzās laimīgi. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti