Jaunākajos Green NCAP testos, kas pārbauda automobiļu vides īpašības, piedalījās Škoda Fabia, . Nissan Qashqai 1.3 DIG-T Midlhybrid un Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Hybrid.
Vislabāk veicās Škoda mazauto, kas par savu 1,0 litru 60 Zs trīscilindru benzīna motoru saņēma trīs zvaigznes, atkārtojot labāko sasniegumu Green NCAP testos, kas stingrāku nosacījumu formātā bija izdevies vien diviem modeļiem: Fiat 500 Hybrid un Toyota Aygo X.
Škoda sasniedza 5,8 no desmit iespējamajiem punktiem par gaisa piesārņojumu un 4,9 punktus par siltumnīcefekta gāzu emisijām, dzinēja efektivitāte tika novērtēta ar 6,0 punktiem, savukārt NCAP noteiktais vidējais patēriņš bija 5,4 litri, tikai nedaudz pārsniedzot ražotāja norādīto vērtību pēc WLTP standarta, kas ir 5,1 litrs uz 100 kilometriem.
Šajās trīs kategorijās Nissan Qashqai saņēma 7,0, 2,1 un 3,9 punktus. Standarta 6,4 litru patēriņa vietā Green NCAP mērījums sasniedza 7,2 litrus, tomēr Qashqai pierādīja, ka tirgū iespējams laist ļoti tīrus benzīna dzinējus.
Hyundai ieguva 4,2, 4,5 un 3,1 punktu. Green NCAP noteiktais patēriņš bija 6,8 litri, par vienu litru pārsniedzot WLTP standarta vērtību. Eksperti atzīmēja, ka galvenokārt tas ir saistīts ar lielo transportlīdzekļa svaru un diezgan nelabvēlīgo SUV aerodinamiku šosejas testā, kas samazināja citādi labo hibrīdsistēmas efektivitāti.