Stellantis piesaka ūdeņraža degvielas komerctransporta saimi - iAuto

Stellantis piesaka ūdeņraža degvielas komerctransporta saimi 6

 

Foto: Stellantis

iAuto | 30.oktobris 2022 14:33

Pasaulē ceturtais lielākais autobūves koncerns Stellantis paziņojis par plāniem attiecībā uz degvielas šūnu tehnoloģiju un savu komerctransportlīdzekļu saimi.

Par to pastāstījis uzņēmuma izpilddirektors Karloss Tavaress, kurš atklājis par plāniem masveidā ražot vieglos kravas automobiļus ar degvielas šūnu piedziņu zīmolu Peugeot, Citroën un Opel ietvaros.

Šim nolūkam Hordainas rūpnīcā Francijā tiks investēti aptuveni 10 miljoni eiro, kur ūdeņraža piedziņas komerctransports tiks ražots līdztekus tā saukto "K-Zero" elektrisko un iekšdedzes dzinēju versijām. Papildus Peugeot, Citroën un Opel/Vauxhall kravas furgoniem tie ietvers arī attiecīgās Fiat un Toyota transportlīdzekļu atvases.

Stellantis informē, ka degvielas šūnu elementu modeļu platforma tiek pielāgota virsbūves cehā, pirms transportlīdzekļi iziet klasiskos krāsošanas un montāžas posmus tajā pašā ražošanas līnijā, kurā tiek montēti iekšdedzes un elektriskie transportlīdzekļi. Pēc tam tie dodas uz jaunu 8000 kvadrātmetru platības cehu, kas jānotiek ar ūdeņradi darbināmo versiju galīgajai montāžai. Īpaši apmācīta komanda uzstādīs ūdeņraža tvertni, papildu akumulatorus un degvielas šūnu elementus. Tas uz pusi samazina laiku, kas nepieciešams modeļa pārveidošanai, salīdzinot ar eksperimentālo mazās sērijas pilotprojektu, kas bija organizēts Riselsheimā.

Stellantis vēl nav paziņojis, kad Hordainā sāksies sērijveida ražošana.

 
6 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Hmm 30.oktobris 2022 15:40
2 2 Atbildēt

nu takš, vai tad viņiemm LV, par piemēru, būtu, kur uzpildīties?

Hmmm 30.oktobris 2022 15:37
1 3 Atbildēt

Nav ne cenas, ne ražošanas plānotā apjoma.

Pagaidām to var uzskatīt par prototipu

RedWings 30.oktobris 2022 19:15
1 1 Atbildēt

Kalifornijā ir lielākais šo H2 auto tirgus, kaut kur 16000 auto kopā.

Toyota ASV Mēnesī pārdod šos auto Toyota Mirai ne vairāk kā 100 gabali.

Vēl Hyundai savu Nexo pārdod apmeram tik pat.

www.google.com/amp/s/insidee...es-2022q3/amp/

Salīdzināšanai, Tesla gadā saražo ap 800 000 auto.

Vai tad šis paziņojums, ka tuliņ ražos H2 Pežo neizskatās pēc skaļas reklāmas, kurai nekas nav pamatā. Uzražot 50 mašīnas pa visu gadu, tos nevares nopirkt bet varēs īrēt pa 700€ mēnesī.

Tā jau Mersis izdarīja ar GLC fuel cell.

group-media.mercedes-benz.com/marsMediaSite...l?oid=41813012

Par H2 auto var aizmirst.

Ja jau Tela tulin izlaidis elektroauto par 25000€.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Soda par iebraukšanu Jūrmalā bez caurlaides, ja pat tā ir nopirkta 18

Vai nopērkot Jūrmalas caurlaidi var tikt pie soda par iebraukšanu pilsētā bez tās? Izrādās, ka var. Kas jāņem vērā, lai šādas situācijas nenotiktu? Lasīt vairāk

 

Eiropā kļūst pieejams jaunais Nissan Micra 2

Vācijas tirgū par elektrisko Nissan prasa nepilnus 28 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Tās patika ķīniešiem - BMW attaisno “milzīgo nāsu” periodu 9

BMW galvenais dizaineris Adrians van Hoidonks attaisnojis daudz kritizēto stilistisko risinājumu, kas pēdējos gados tika izvēlēts vairākiem bavāriešu modeļiem. Lasīt vairāk

 

Sankcijas un rietumu auto – krievi kaut kā tos pērk, bet dominē Ķīnas autobūve 18

Pret Krieviju ieviestas sankcijas, taču Eiropā, ASV un Korejā ražoto automobiļu noiets ne tikai nav apstājies, bet tieši otrādi - uzrāda pieaugumu. Par to raksta izdevums Motor, kas atsaucas uz JatoDynamics speciālista apkopoto statistiku. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti