Darbs ar piekabi: Range Rover nobrauc 1 miljonu kilometru (+ FOTO) - iAuto

Darbs ar piekabi: Range Rover nobrauc 1 miljonu kilometru (+ FOTO) 28

 

Foto: Range Rover

iAuto | 20.novembris 2022 8:29

Vācietis Ginters Novrockis ar savu 2007.gada Range Rover nobraucis vienu miljonu kilometru, turklāt lielākā daļa to sakrāti nopietnā darbā, strādājot savienojumā ar piekabi.

Britu markas Vācijas struktūrvienība savā interneta mājas lapā ievietojusi stāstu par Ginteru Novrocki un viņa 15 gadus veco Range Rover.

Viss sākās 2007. gadā, kad automehāniķis pēc izglītības un vēlāk auto pārdevējs Ginters Navrockis klientam nodeva jaunu Range Rover Vogue. Piecus gadus vēlāk, kad automašīnas nobraukums bija sasniedzis 145 000 kilometru, viņi sastapās vēlreiz, Ginteram to pārņemot kā līzinga atmaksu.

 "Toreiz es domāju, ka braukšu ar Range Rover sešus mēnešus un pēc tam to atkal pārdošu," atceras Novrockis, taču zvans no kāda pazīstama dīlera izmainīja visu.

Paziņa piedāvāja aizvest automašīnu uz aptuveni 600 km attālo Dīsburgu un atceļā paņemt vienu citu spēkratu. Novrockis piekrita un tā tas sākās.  Drīz vien viņš kļuva par vienu no pieprasītākajiem luksusa automašīnu transportētājiem Vācijā, strādājot piecas dienas nedēļā, un veicot reisus starp Amsterdamu ziemeļos un Sentropēzu dienvidos.

Kad Range Rover odometrs noskaitīja 400 000 km, īpašniekā atmodās ambīcijas un viņš izvirzīja mērķi nobraukt vienu miljonu kilometru – ar piekabi.

Dzinējs, transmisija, priekšējais un aizmugurējais diferenciālis: visa Range Rover piedziņas sistēma joprojām ir sākotnējā formā. Pa ceļam uz miljonu tika nomainīti tikai vārstu vāki, pneimatiskā piekare un dažādas dilstošās detaļas, kā arī salaboti daži samērā nebūtiski sīkumi. Nomainīt nācās abus turbokompresorus, kā arī ieplūdes kolektoru un gaisa plūsmas mērītāju.

Ik pēc 100 000 kilometru tika nomainīta transmisijas eļļa, jauni bremžu kluči ik pēc 40 000 kilometru un jauni bremžu diski ik pēc 80 000 kilometru.

"Man šķiet patiešām pārsteidzoši, ka es joprojām esmu ceļā ar savu pirmo vējstiklu," saka Ginters Navrockis, atskatoties uz saviem tālajiem braucieniem un piebilst, ka viņaprāt, „nav labāka auto”.

 
28 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Vernons 20.novembris 2022 9:36
6 0 Atbildēt

Vai tahogrāfs viņam ir?

rt 20.novembris 2022 8:37
5 6 Atbildēt

BMW kārba, tā būs atbilde!

srt 20.novembris 2022 13:41
4 1 Atbildēt

Atslēgas vārdi ir “spēt viņu uzturēt”. Tas nav kautkāds audi, ko Janka vai Koļa spēj saskrūvēt.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Baltijas auto žurnālisti starp labākajiem “Eldrive” elektroauto 24 stundu izturības sacensībās (+ foto) 1

12. un 13. septembrī Panevēžas autodromā Lietuvā 24 stundu garumā notika ceturtās elektroauto izturības sacensības. Tajās ar “Renault 5” automobiļiem startēja arī Baltijas auto žurnālistu komandas. Lasīt vairāk

 

Vai tik daudz ir labi? - šoferi pārvērš auto par "Ziemassvētku eglītēm" (+ FOTO) 19

Kokapstrādes bizness nerimst arī naktīs, tādēļ šoferi aprīko savus kravas auto ar papildu gaismām. Jautājums - vai tik daudz papildlukturu nav pārspīlējums un vai tik liels "gaismekļu" atbilst noteikumiem. Lasīt vairāk

 

Ķīnas Sany plāno pārdot savus elektriskos tālsatiksmes kraviniekus Eiropā 20

Ķīnas kravas automobiļu un būvniecības tehnikas ražotājs Sany 2026. gadā plāno uzsākt elektriskā vilcēja e263 piegādes Eiropas tirgū. Lasīt vairāk

 

Baltijas valstis kopīgi paraksta 1,8 miljardu eiro līgumu par “Rail Baltica” elektrifikāciju (+ VIDEO) 4

Viļņā parakstīts Baltijas valstu kopīgs gandrīz 1,8 miljardu eiro vērts līgums par dzelzceļa projekta “Rail Baltica” elektrifikāciju. Atšķirībā no, piemēram, dzelzceļa būvniecības, kur trīs Baltijas valstis rīkojas katra atsevišķi, elektrifikācijas līgums ir kopīgs Latvijai, Lietuvai un Igaunijai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti