Mercedes EQE: 1200 dolāri gadā un tas skrien ātrāk - iAuto

Mercedes EQE: 1200 dolāri gadā un tas skrien ātrāk 4

 

Foto: Mercedes-Benz

iAuto | 25.novembris 2022 5:29

Mercedes-Benz saviem elektrisko EQ saimes modeļu īpašniekiem piedāvā abonēt ekstru, kas palielina automašīnas veiktspēju līdz pat 24 procentu apjomā.

Šāds piedāvājums paredzēts EQE 350, EQS 450 4Matic un viņu līdziniekiem SUV izskatā. Piekrītot ražotāja nosacījumiem un samaksājot attiecīgo summu, ar OTA atjauninājuma palīdzību EQE modeļu jauda pieaugs no 215 līdz 260 kW, savukārt EQS un EQS SUV jauda palielināsies no 265 līdz 330 kW, turklāt tā būs pieejama ne tikai sporta režīmā, bet arī visos citos braukšanas režīmos.

Mercedes neatklāj, kā jaudas palielinājums ietekmēs sniedzamību, taču norāda, ka šādā veidā mazāk jaudīgie modeļi var panākt dārgākos augstākās veiktspējas modeļus. Piemēram,  EQE 350 kļūst tikpat jaudīgs kā 17 000 eiro dārgākais EQE 500 4Matic, kas nozīmē, ka par šādu summu gada abonēšanu varētu turpināt veselus 14 gadus.

Taisnības labad jāpiebilst, ka lielāko veiktspēju pircējs varēs iegādāties arī “uz mūžu”, taču cena šai iespējai vēl nav noteikta. Ražotājs to pamato ar dažādiem klientu ieradumiem: "Ir klienti, kas savu EQE vai EQS nepērk visam automašīnas kalpošanas laikam, bet, iespējams, plāno izmantot vien uz līzinga piedāvājuma laiku. Tādā gadījumā dārgas ekstras ne vienmēr ir vajadzīgas, taču, ja klients ar laiku tomēr pārdomā, tās var iegādāties par abonēšanas maksu un aktivizēt uz kādu laika periodu.

Pagaidām Mercedes piedāvājums ir spēkā tikai ASV, turklāt ar piebildi “Coming soon” (pieejams drīzumā), bet, piemēram, Vācijā šādas izmaiņas nepieļauj likumdošana.

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Vāgens 25.novembris 2022 9:40
2 0 Atbildēt

Alkatīgie ražotāji! Drīz par skatīšanos spoguļos arī būs abonentmaksa?

Aber 25.novembris 2022 9:53
1 0 Atbildēt

aber, protams - gribi ciparu kameras spoguļu vietā, maksā ragā!

Piz-da-bolt 27.novembris 2022 22:28
1 0 Atbildēt

Tas jau būs samērā drīz. 2025.g arī bmv plāno ieviest abonentu piemēram sēdekļu apsildei, atpakaļskata kamerai, normālai jaudai, tā būs mākslīgi samazināta, pamata pakā būs pliks auto, bet pilnībā aprīkots, lai var aktivizēt ko gribās. Lētāk mūsdienās ir ražot visu vienādi nekā komplektēt katru ekstru atsevišķi. Domājams garantijas laikā būs visādi brīnumi, domājams pērkot jaunu auto būs jāparakstās par atbildību ievērot ražotāja nosacījumus. 2. ,3. ,4. utt īpašnieks varēs iespējams atkodēt un atvienot no tīkla un ieslēgt visu aprīkojumu. Tomēr te darbosies csdd līdzīgie kas pieskatīs lai visi rūpnīcas uzstādījumi darbotos. Vispār biedējoša nakotne auto industrijā. Kā jau tagad telefonu nevari izmantot zvanīšanai kamēr neesi piereģistrējies nezin kur un par datoru vispār nerunāsim.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Baltijas auto žurnālisti starp labākajiem “Eldrive” elektroauto 24 stundu izturības sacensībās (+ foto)

12. un 13. septembrī Panevēžas autodromā Lietuvā 24 stundu garumā notika ceturtās elektroauto izturības sacensības. Tajās ar “Renault 5” automobiļiem startēja arī Baltijas auto žurnālistu komandas. Lasīt vairāk

 

Vai tik daudz ir labi? - šoferi pārvērš auto par "Ziemassvētku eglītēm" (+ FOTO) 19

Kokapstrādes bizness nerimst arī naktīs, tādēļ šoferi aprīko savus kravas auto ar papildu gaismām. Jautājums - vai tik daudz papildlukturu nav pārspīlējums un vai tik liels "gaismekļu" atbilst noteikumiem. Lasīt vairāk

 

Ķīnas Sany plāno pārdot savus elektriskos tālsatiksmes kraviniekus Eiropā 20

Ķīnas kravas automobiļu un būvniecības tehnikas ražotājs Sany 2026. gadā plāno uzsākt elektriskā vilcēja e263 piegādes Eiropas tirgū. Lasīt vairāk

 

Baltijas valstis kopīgi paraksta 1,8 miljardu eiro līgumu par “Rail Baltica” elektrifikāciju (+ VIDEO) 4

Viļņā parakstīts Baltijas valstu kopīgs gandrīz 1,8 miljardu eiro vērts līgums par dzelzceļa projekta “Rail Baltica” elektrifikāciju. Atšķirībā no, piemēram, dzelzceļa būvniecības, kur trīs Baltijas valstis rīkojas katra atsevišķi, elektrifikācijas līgums ir kopīgs Latvijai, Lietuvai un Igaunijai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti