Vācijā katrs sestais jaunais auto ir elektromobilis - iAuto

Vācijā katrs sestais jaunais auto ir elektromobilis 29

 

Foto: Audi

iAuto | 16.decembris 2022 10:58

Saskaņā ar pirmo vienpadsmit 2022.gada mēnešu statistiku , Eiropas lielākajā autotirgū Vācijā katrs sestais jaunais auto ir elektromobilis, bet kopumā automobiļi ar alternatīvo piedziņu veido gandrīz pusi no visām reģistrācijām.

 Kā ziņo Federālā autotransporta iestāde, gandrīz pusi (47,1 procentu) no visiem jaunajiem reģistrētajiem automobiļiem veido elektriski, no elektrotīkla uzlādējami hibrīdi, hibrīdi, gāzes un degvielas šūnu transportlīdzekļi.

Vairāk nekā ceturtā daļa (28,2 procenti) bija automašīnas ar elektrisko piedziņu (BEV, PHEV, degvielas šūna), kas salīdzinājumā ar 2021.gada attiecīgo laika posmu, ir pieaugums par 12,4 procentiem. Tīri ar baterijām darbināmu elektrisko automobiļu reģistrācijas palielinājās par 22,7 procentiem, sasniedzot 15,7 procentus no kopējā transportlīdzekļu skaita, kas ir vairāk nekā katrs sestais Vācijā piereģistrētais jaunais auto.

Audi pieder lielākais alternatīvās piedziņas transportlīdzekļu īpatsvars jaunajās reģistrācijās – 69,2 procenti, apsteidzot BMW (65,3 procenti), Mercedes-Benz (50,4 procenti), Ford (49,3 procenti), Mini (33,7 procenti) un Opel (21,4%). Volkswagen tā ir katra piektā jaunā automašīna (19,2 procenti). Neskatoties uz to, Volkswagen ir tirgus līderis, ja runa ir par BEV pilnībā elektriskajiem automobiļiem (46 500 reģistrācijas šogad).

 

 

 
29 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Karls 16.decembris 2022 14:27
12 8 Atbildēt

Kādi vel mazvērtības kompleksu?

Nu pasaki kāda atskirība nopirkt lietotu bmw, vai lietotu jeepi, piemēram tādu mazo sūdu kā tev? Atskiriba, ka lietots bmw būs dārgāks, bet arī “labāks”. Atskirība ir tajā, ka pat krietni vecākāks bmw būs klusāks un pilnīgi viss tur būs patīkamāks nekā jaunā jeepā, protams jārēkinās ar iespējamiem remontiem, jo lietots ir lietots!

Un tas ko tu tur gvelz ir fufelis, neiegādājas dēļ lietotā auto riska nevis tādēļ, ka to negribētu!

Jābūt diezgan debīlam, lai nesaprastu to, ka liela daļa cilvēku, ja vieņiem būtu iespēja izbraukt ar to jauno bmw, mersi, vai audi, nekad vairs nepārsēstos uz kaut kādu jeep, renault, ford, vai jebkuru korejieti vienkārši aizmirsti!

Starpcitu kur tu savu jeepja miskasti liksi, būtu forši, ja neviens no tevis vinu nepirktu varēsi zem preses mest tu mazvērtību nomāktais, vecais impotent!

ar piebildi 16.decembris 2022 12:27
5 0 Atbildēt

,,,, bez baterejas!

GTD2 16.decembris 2022 13:48
5 1 Atbildēt

mums vergo un pērk to veco kasti lai būtu ar ko pārvietoties, diemžēl ,kā splīja pēc neatkarības ,ka sasniegsim eirpas labklājību pēc 30 gadiem neizrādījās patiesība

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Opel samazina klimata pēdu; saules enerģija Eizenahas rūpnīcai 1

Opel ražotne Eizenahā kļūst zaļāka - virzoties uz oglekļa neitrālu ražošanu, rūpnīca Tīringenē tagad saņem zaļo elektroenerģiju no jaunā saules paneļu parka. Lasīt vairāk

 

Ir gatavs uzlādēt arī elektrisko Rolls Royce (+ VIDEO) 3

Jaunākajiem elektromobiļiem nepieciešama jaudīga uzlāde, un tādu gatavas nodrošināt Neste MY Renewable Charge stacijas. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Braucam ar visu laiku jaudīgāko VW ID Buzz.(+ VIDEO) 7

Elektromobilis Volkswagen ID Buzz mūsu ielās joprojām ir reta eksotika, ko visur pavada skatieni. Šoreiz braucam ar garāko ID. Buzz. Lai lietas būtu pavisam trakas, tas ir GTX ar diviem elektomotoriem un 340 ZS. Lasīt vairāk

 

Zemkopības ministrija steidz izmaiņas koku ciršanas noteikumos, ignorējot Satversmes tiesas lemto (+ VIDEO) 11

Birokrātijas likvidēšanas un budžeta gatavošanas aizsegā Zemkopības ministrija lielā ātrumā dzen cauri iespēju cirst jaunākus kokus un arī veidot lielākas kailcirtes. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti