Dacia gatavo pirmizrādei kompaktā elektroautomobiļa Spring jauno versiju ar nosaukumu Spring Extreme Electric 65, kas iegūs jaudīgāku motoru un dekoratīvus elementus virsbūvei un salonam.
Spring Extreme Electric 65 izceļas ar pelēkzilu Shiefer-Blau virsbūvi un vara krāsas fragmentiem, kas izmantoti spoguļu korpusiem, jumta līstēm un zem priekšas lukturiem, riteņu disku noformējumam un markas nosaukuma logotipam.
Uz priekšējām durvīm un durvju aizsarglīstēm redzams dekors topogrāfiskās kartes stilā, turklāt kartes grafika atainota arī iekšpusē uz sliekšņiem un grīdas gumijas paklājiņiem. Krāsu shēma ir saskaņota ar ārējo dizainu ar vara krāsas elementiem uz priekšējo durvju paneļiem, ventilācijas atverēm un centrālo vadības bloku. Vara krāsas dekoratīvais nošuvums ir arī sēdekļiem.
Extreme versijai iebūvēts 48 kW (65 ZS) elektromotors un tā pati 27,4 kWh baterija. Motors ir par 21 Zs jaudīgāks, taču patēriņš nedaudz pieaugs, kas gaitas rezervi samazinās no agrākajiem 230 km līdz 220 km pēc WLTP cikla.
Ražotājs norādījis, ka automašīnai iebūvēti jauni transmisijas elementi, kas izmantoti tikai šim modelim. Tie nodrošinot lielāku griezes momentu, labāku paātrinājumu un enerģijas rekuperāciju, taču precīzākus datus Dacia vēl nesniedz.
Vācijā Dacia Spring Extreme Electric 65 varēs pasūtīt, sākot ar 17. janvārī. Cena - sākot no atzīmes 24 550 eiro.
220 ideālos apstākļos bet reāli 170 labi ka nobrauks, tātad vidēji 3 reizes pa nedēļu būs jālādē, patēriņš kā benzīnniekam, lietota labi ka 100 nobrauks, nahren tādas vispār vajadzīgas,ES pat radus apciemot nevarētu bez uzlādes pusceļā! Kaut gan vergiem tā pat aizliegs brīvi parvietoties, tikai uz darbu!