Iemesls vienkāršs – arvien mazāk kļūst to piedāvājumu, ko spēj “pacelt” pircēja maciņš.
Renault meitasuzņēmums Dacia 2022.gadu beidzis ar labiem panākumiem – pārdotas 573 800 automašīnas, kas ir pieaugums par 6,8 procentiem salīdzinājumā ar 2021.gadu.
Covid-19 krīze un citi satricinājumi pasaulē Renault meitasuzņēmumu tikpat kā nav ietekmējuši – 2022.gads bijis veiksmīgs, noiets pieaudzis un klientu interese arī, kas skaidrojams ar to, ka Eiropas autotirgū sarūk tādu transportlīdzekļu skaits, kas pircējam pieejams par salīdzinoši nelielu cenu.
Dacia jau no paša sākuma izvēlējās pircēja maciņu saudzējošu taktiku un nekļūdījās. To apliecina augšupejošie noieta rādītāji un 8 miljonu robeža, ko 2004.gadā dibinātais uzņēmums sasniedza pērn.
Dacia panākumu kaldina galvenokārt četri modeļi: Sandero, kas ir uzņēmuma privāto klientu visvairāk pirktais modelis Eiropā kopš 2017.gada (pērn pārdotas 229 000 vienības), Duster (197 100), Jogger (56 800) un Spring (48 900), kas ir trešais visvairāk pārdotais elektroauto Eiropas privāto klientu tirgū.
Ne vienmēr visu izsaka cena. Iespējams, ka nevajadzīgas extras prasa lieku servisa un laika patēriņu. Jo mazāk sarežģītas elektronikas, jo mazāka iespējamība ekspluatācijas pārtraukumam