Vēl tikai pirms dažām dienām eksperti prognozēja, ka vienīgajā eksemplārā uzbūvēto Bugatti Chiron Profiléе pārdos par 4,2 – 5,5 miljoniem eiro, taču viņi kļūdījās.
Eksperti zināja, ka unikālo varenauto, kas ir pēdējais Bugatti ar W16 motoru, iekāros daudzi, taču attiecībā par cenu, viņi pamatīgi kļūdījās – prognozēto 4,2 līdz 5,5 miljonu vietā Sotheby`s izsoles rīkotāji no šī lota ieguva teju divreiz vairāk kā sākumā cerēts – kāds kolekcionārs par šo automašīnu samaksāja 9,8 miljonus eiro, padarot Bugatti Chiron Profiléе par visdārgāko jauno automobili, kas pārdots izsolē.
Līdz ar Profilee, vēsturē paliks arī Bugatti leģendārais 16 cilindru motors, jo nākamie franču varenauto, kas tiks izstrādāti sadarbībā ar Bugatti akciju vairākuma turētāju, horvātu Rimac Group, iegūs Rimac Automobili izstrādāto hibrīdiekārtu.
Chiron Profilee radīts uz Chiron Pur Sport bāzes, izceļas ar unikālo Argent Atlantique virsbūves toni, kas sadzīvo ar melno oglekļa šķiedras jostu apakšējā daļā un tikpat unikāliem tikai šim modelim izstrādātiem riteņu diskiem Le Patron krāsā, savukārt salons pārsteidz ar instrumentu paneļa, durvju paneļu un viduskonsoles apdari no austas ādas, kuru rakstu veidošanai izmantoti vairāk nekā 2500 metri ādas sloksnes.
Automašīnai tika modernizēta piekare, iegūstot par 10 procentiem stingrāku balstiekārtu nekā Chiron Pur Sport, bet aizmugurējo riteņu negatīvais izliekuma leņķis ir palielināts par 50 procentiem labākai noturībai ceļa līkumos. Profilee motortelpā iebūvēts W16 motors ar 1500 Zs jaudu. No vietas līdz 100 kilometriem stundā kupeja paātrinās 2,3 sekundēs, bet līdz 200 kilometriem stundā – 5,5 sekundēs. Maksimālais ātrums ir 380 kilometri stundā, salīdzinot ar 350 km/h, ko nodrošina Chiron Pur Sport.