ID.7 - elektrisks Volkswagen ar sniedzamību līdz 700 km (+ FOTO) - iAuto

ID.7 - elektrisks Volkswagen ar sniedzamību līdz 700 km (+ FOTO) 1

 

Foto: Publicitātes foto

Volkswagen | 17.aprīlis 2023 19:01

Augstākās klases aerodinamika apvienojumā ar jaunu, efektīvāku piedziņas paaudzi nodrošina lielu nobraukšanas distanci.

Volkswagen prezentē jauno ID.7, kas ir zīmola pirmais elektriskais modelis vidējā izmēra automobiļu klasē. Attālums, ko var veikt ar vienu uzlādi ir līdz pat 700 kilometriem (WLTP). Pirmšķirīga piedziņas sistēma, ietilpīgs salons un augstākā līmeņa tehnoloģijas padara Volkswagen ID.7 par ērtu automobili garo distanču braucieniem un rada jaunu segmentu ID. automobiļu saimē. Šim modelim, kas ir gandrīz piecus metrus garš, ir uzlabots vadības koncepts, domājot par autovadītāju ērtībām, kā arī augstas kvalitātes apdare. ID.7 tirdzniecībā Eiropā nonāks šī gada rudenī.

Volkswagen Passenger Cars izpilddirektors Tomass Šēfers (Thomas Schäfer): “Ar ID.7 mēs speram nākamo soli mūsu elektriskajā ofensīvā. Šis automobilis sniedz augstu komforta līmeni un lielu nobraukšanas distanci ar vienu uzlādi. Jau līdz 2026. gadam mēs piedāvāsim plašāko elektrisko automobiļu modeļu klāstu, kāds pieejams starp visiem ražotājiem Eiropā – sākot ar vienkāršāko modeli par mazāk nekā 25 000 eiro un beidzot ar ID.7, kā jauno augstākā līmeņa modeli ID. saimē. Mūsu mērķis ir panākt, ka līdz 2030. gadam 80% no visiem Eiropā pārdotajiem Volkswagen automobiļiem būs elektroauto. Savukārt sākot no 2033. gada, Volkswagen Eiropā ražos tikai elektriskos automobiļus.”

Volkswagen zīmola vadības valdes loceklis, kas atbildīgs par attīstības jautājumiem, Kajs Grēnics (Kai Grünitz): “ID.7 nosaka jaunus efektivitātes standartus, balstoties uz MEB platformas. Mēs vēlamies sasniegt nobraukšanas distanci līdz 700 kilometriem saskaņā ar WLTP. Tas ir panākts ar ļoti labu aerodinamiku un ievērojamiem efektivitātes uzlabojumiem piedziņas un termālās pārvaldības jomās.”

ID.7 ir pirmais MEB platformas modelis ar pilnībā jaunu un efektīvu piedziņas sistēmas paaudzi. Ar 210 kW/286 ZS jaudu tas ir jaudīgākais elektriskās piedziņas motors ar visaugstāko griezes momentu, kāds līdz šim ir bijis Volkswagen ID. modeļos. Šo piedziņas variantu ID.7 izmanto neatkarīgi no izvēlētā akumulatora lieluma. Motora spēka agregāts ar apzīmējumu APP550 uzņēmuma iekšienē ticis izstrādāts kopā ar Volkswagen Group Components Kaselē (Vācija) un tur arī tiek ražots.

Jaunajai elektriskajai piedziņai visvairāk ir optimizēts enerģijas patēriņš. Atkarībā no akumulatora lieluma, tiek prognozēts, ka saskaņā ar WLTP automobilis spēs nobraukt līdz pat 700 kilometriem, bet uzlādes jauda sasniegs aptuveni 200 kW. Tādējādi ID.7 apliecina, ka ir piemērots garo distanču braucieniem, kas varētu interesēt ikdienas autobraucējus un autoparku veidotājus.

ID.7 ir gandrīz piecus metru garš, un tas veidots, balstoties uz aerodinamikas principiem. Automobiļa jumtam aizmugurē ir elegants kupejas stila slīpums, un tas palīdz sasniegt pirmšķirīgu aerodinamiskās pretestības koeficientu – aptuveni 0,23 apmērā – atkarībā no automobiļa aprīkojuma. Garā riteņu garenbāze un īsās pārkares nodrošina ērtu vietu automobiļa salonā visiem pasažieriem.

Pirmais Volkswagen ar jaunu vadības un displeja konceptu un ekskluzīvām aprīkojuma iespējām

Volkswagen ID.7 ieviests jauns vadības un displeja koncepts. Tas veidots, ņemot vērā klientu atsauksmes un uzlabojot vadības pieredzi. Standarta aprīkojumā iekļauti šādi elementi:

-        38 centimetru (15 collu) informācijas un izklaides sistēmas ekrāns;

-        paplašinātās realitātes displejs;

-        jauns gaisa kondicionēšanas vadības koncepts;

-        izgaismota skārienjutīga slīdjosla.

 

Ar jaunajiem masāžas sēdekļiem un elektroniski aptumšojamu panorāmas lūku ID.7 piedāvā aprīkojuma iespējas, kas parasti pieejamas vien premium konkurentu augstāku klašu automobiļos. Jaunajai panorāmas lūkai ar viedo stiklu var pārslēgties starp necaurspīdīgiem un caurspīdīgiem iestatījumiem, izmantojot skārienvadību. Tāpat kā daudzas citas ID.7 funkcijas, arī jumtu iespējams vadīt ar balss komandām – tas tiek nodrošināts ar jauno IDA balss palīgu. Vēl viens jaunums ir papildaprīkojumā pieejamie priekšējie sēdekļi: pirmo reizi Volkswagen sēdekļiem var izvēlēties adaptīvo klimata kontroli – ar dzesēšanu vai apsildi, kā arī ar žāvēšanas funkciju. Pieejama arī masāžas funkcija, kas saņēmusi Vācijas muguras veselības asociācijas (AGR) apstiprinājumu. Aprīkojuma izvēļu klāstu noslēdz 700 vatu Harman Kardon skaņas sistēma – 14 augstākās klases skaļruņi, tostarp centrālais skaļrunis autosalona priekšā un zemfrekvences skaļrunis bagāžas nodalījumā, kas kopā nodrošina iespaidīgu skaņas pieredzi jaunajā Volkswagen ID.7.

Uzlabotas savā klasē labākās asistentu sistēmas

Travel Assist ar spieta datiem (swarm data) vajadzības gadījumā var pārņemt ID.7 sānu un garenvirziena vadību. Volkswagen šo funkciju izstrādājis kopā ar VW grupas programmatūras uzņēmumu CARIAD. ID.7 var izmantot asistentu sistēmu Travel Assist, lai veiktu joslu maiņu uz vairākjoslu šosejām, ja ātrums pārsniedz 90 km/h. Autovadītājs uzrauga šīs darbības, taču braukšanas radītā noslodze tiek ievērojami samazināta. Runājot par automašīnas novietošanu stāvvietā, pilnībā elektriskais Volkswagen spēj neatkarīgi veikt dažādus asistētus manevrus. Viens no tiem ir automašīnas novietošana ar atmiņas funkciju attālumā līdz 50 metriem. Lai to paveiktu, šoferis sēž ID.7 vai uzrauga parkošanos ārpus automobiļa, izmantojot viedtālruņa lietotni.

 
Visi komentāri
 
Upss 18.aprīlis 2023 10:33
0 0 Atbildēt

Tagad tik jāgaida, kad uzsprāgs pirmais...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ķīnas Sany plāno pārdot savus elektriskos tālsatiksmes kraviniekus Eiropā 19

Ķīnas kravas automobiļu un būvniecības tehnikas ražotājs Sany 2026. gadā plāno uzsākt elektriskā vilcēja e263 piegādes Eiropas tirgū. Lasīt vairāk

 

Leapmotor un BYD sastrīdas par Vācijā pārdoto automobiļu skaitu

Strīdus ābols ir Vācijas tirgus un tajā pārdoto automašīnu skaits. Abi uzņēmumi uzskata sevi par līderiem starp Ķīnas ražotājiem, taču vienam no viņiem nebūs taisnība. Lasīt vairāk

 

Krievija un Baltkrievija atkal īsteno “Zapad” manevrus (+ VIDEO) 6

Pirmo reizi kopš pilna mēroga iebrukuma sākšanas Ukrainā, Krievija atkal rīko militārās mācības "Zapad" jeb "Rietumi". Mācības notiek tandēmā ar Baltkrieviju, kuras teritorijā norisināsies liela daļa manevru. NATO austrumu flanga valstis jau spērušas soļus, lai šajā periodā par drošību rūpētos īpaši. Piemēram, Polija pirms "Zapad" oficiālā sākuma slēdza robežu ar Baltkrieviju. Lasīt vairāk

 

Hibrīds ar 200 Zs un sporta režīmu - Honda Prelude atgriežas pēc 25 gadu prombūtnes 8

Savulaik populārā kupeja atkal būs redzama Eiropas ceļos, jo 2026. gadā Honda uzsāk tās pārdošanu arī mūsu kontinentā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti