Japānas autobūves uzņēmums Honda Eiropas tirgū piedāvās krosoveru ZR-V, kas modeļu piedāvājumā nostāsies pa vidu CR-V un HR-V.
Ja kādam Honda markas entuziastam CR-V ir par lielu un dārgu, bet HR-V šķiet pārāk mazs un neietilpīgs, tad ZR-V būs īstā izvēle. Šādu modeli Honda plāno ieviest Eiropas tirgū 2023.gada rudenī, solot tam braukšanas īpašības un veiklību, kas būtu "sportisko hečbeku " līmenī.
Vizuāli ZR-V pat nedaudz līdzinās Maserati Grecale, kas nebūt nav slikti, taču tas šķiet tikai pirmajā acu uzmetienā - Honda ZR-V ir savs unikāls dizains un aizņemties idejas no citiem nav nepieciešamības.
Pie ZR-V plusiem jāpieskaita jau pieminētās braukšanas īpašības, kvalitatīvi salona apdares materiāli un plaša pasažieru telpa ar tikpat ietilpīgu bagāžnieku, kas palielināms līdz pat 1291 litram.
Zem motora pārsega atrodas hibrīdiekārta, kas apvieno 2,0 litru četrcilindru atmosfērisko dzinēju, divus elektromotorus un automātisko pārnesumkārbu. Tieši tāda iekārta iebūvēta arī Honda Civic, kur tā nodrošina 135 kW/184 ZS.
Neglīts. Man pat nedaudz Porsche Cayenne atgādina.
Izbrīna mērķis - ja HR-V par mazu, bet CR-V par lielu... HR-V nemaz tik maz vietas salonā nav, tas ir kķuvis ievērojami lielāks kā iepriekšējās paaudzes.
Otra lieta, kas izbrīna, tā ir vizuālā identitāte, kas ir pilnīgi atšķirīga no pārējiem aktuālajiem modeļiem.