Audi uzņēmu jaunums kļūs par visjaudīgāko universāla RS 6 Avant versiju un, visticamāk, par pēdējo, kas izmantos V8 iekšdedzes dzinēju.
20 gadu laikā Audi RS 6 Avant ir kļuvis par stabilu vērtību vācu ražotāja piedāvājumā, ik reizi pārsteidzot sportiskās tehnikas cienītājus ar vēl lielāku dinamikas uz azarta devu. Pašlaik jaudīgākais RS 6 AVant Performance attīsta 630 Zs, taču ražotājs gatavs vēl lielākam izaicinājumam.
Saskaņā ar informāciju no Audi tuviem avotiem, ingolštatieši strādā pie vēl ekstrēmākas versijas, kas kļūs par pēdējo modeli ar V8 motoru, pirms RS 6 Avant pārejas uz hibrīda piedziņu.
Tiek ziņots, ka jaunā modeļa pamatā būs 2020.gada Audi RS6 GTO Concept, konkrētu termiņu nenosaucot. Neraugoties uz to, eksperti ir pārliecināti, ka visjaudīgāko Audi universālu ieraudzīsim “pārskatāmā nākotnē” tā iemesla dēļ, ka līdz 2026.gadam Audi plāno pāriet tikai uz elektriskās piedziņas automašīnu ražošanu.
Nožēlojami galvenokārt ir tas, ka jau tā dārgie modeļi kļūs vienkārši neadekvāti dārgi un loham/regulārajam vairs neaizsniedzami pat ne lietotā stāvoklī.Vienvārd sakot, šitam passākumam tā visai noteikti tuvojas (likumsakarīgs) Finiššš.
Nāksies vien pāriet uz gibrīdOnkuļa piedāvātajām strādnieku klasses zilo paneļu konzevbundžām,kuras tiek massveidīgi ražotas/pārdotas galvenokārt kāršāringa vajadzībām.