Dažas dienas pēc tam, kad modernizētā Volkswagen T-Cross attēli parādījās izdevuma Auto-Motor-Und-Sport vietnē, ražotājs tos ievietojis arī savā mājaslapā kopā ar informāciju par veiktajām pārmaiņām.
Jauno T-Cross var atpazīt ne tikai pēc spilgtās virsbūves krāsas (paletei pievienoti koši dzeltens, sarkans un zils tonis), bet arī pēc izmainītās priekšējās restes, kur augšējai savādāks šūnu dizains, bet apakšējā pieaugusi izmēros un tikusi pie platas hroma apmales, kā arī jaunajiem diožu lukturiem, kas tagad pienākas jau bāzes versijā. Atjaunināti arī abi bamperi, bet horizontālā diožu līnija tagad savieno arī priekšas lukturus (iepriekš tikai aizmugures).
Salona apdarei augstāka kvalitāte, jauni polsterējuma materiāli, programmatūras atjauninājumi 8 collu digitālajiem mērinstrumentiem, kā arī informācijas un izklaides sistēmai, kas jau pamata komplektācijā iepriecina ar 8 collu ekrānu.
Tehniski izmaiņu būs mazāk. T-Cross paliek pie TSI dzinējiem ar 1,0 litru un 1,5 litru darba tilpumu. Mazais trīscilindru šobrīd pieejams ar 95 un 110 ZS, četrcilindru ar 150 ZS. Jādomā, ka VW būs nedaudz samazinājis patēriņa un izmešu daudzumu, turklāt agregāti tiek apvienoti ar vieglo hibrīdsistēmu, kamēr PHEV versijas joprojām nav un arī dīzelis tiek izslēgts.
Piedziņa tikai priekšējiem riteņiem, ātrumiem - 5 vai 6 pārnesumu MK vai 7 ātrumu DSG no papildaprīkojuma saraksta. Pilnpiedziņa automobilim nav paredzēta arī pēc modernizācijas.
Volkswagen T-Cross kopā ar Taigo ir vācu uzņēmuma mazākie SUV, nostājoties pakāpi zemāk par T-Roc.
T-Cross piegādes klientiem varētu sākties 2024.gada pirmajā ceturksnī.
Aizmugurējais sēdeklis atlaists, jo kauns rādīt cik mazs bagāžnieks, nenolaižot krēslus. Braukt sēnēs, kam tas auto domāts, iespējams tikai diviem, jo savādāk groziem vietas neatgāžot aizmugurējos sēdekļus.