Pasākumā Šveices pilsētā Lokarno, kas veltīts markas entuziastiem, Volkswagen ieradies ar konceptautomobili ID.X Performance.
ID.X Performance izveidots uz „elektriskā Passat” ID.7 bāzes, aprīkots ar oglekļa šķiedras priekšējo gaisa plūsmas sadalītāju un aizmugurējo difuzoru, 20 collu vieglmetāla riteņu diskiem ar centrālo atslēgu un 265 izmēra sacīkšu riepām.
Aizmugurē nepieciešamo piespiedējspēku nodrošina no oglekļa šķiedras izgatavots antispārns, bet sportisko stilu pasvītro sarkanas krāsas bremžu suporti un līnija virsbūves apakšmalā.
Arī salonā būs sarkani akcenti, bet kausveida sporta sēdekļi gatavoti no oglekļa šķiedras.
ID.X Performance apvienots pastāvīgi darbināts sinhronais motors uz aizmugurējās ass ar papildu asinhrono motoru uz priekšējās ass, izveidojot visu riteņu piedziņu. Divdzinēju piedziņai ir 411 kW (558 ZS) jauda un pastiprināšanas funkcija. Griezes momentu kontrolē braukšanas dinamikas kontrolieris, ko pārvalda ar atsevišķu displeju viduskonsolē ietekmējot arī aizmugurējās ass diferenciāļa darbību.
Kādēļ vw(un ne tikai) bieži “izdomā” šāda tipa “performance” auto. Ja bmw, audi ok arī mercedes savus performence modelus tik ļoti neizceļ, tad vw un vel dažli “labi” ražotāji to auto uztaisa, kā lauku šķūņa koļas sapni? Tāda sajūta, ka ir īpaša cilvēku grupa priekš siem auto, nu reti pretīgi tas auto izskatās, priekš kam tur tāds spoileri tai tarataikai?