Četri dīzeļi, divas elektroversijas: Renault prezentējis jaunās paaudzes Master (+ FOTO) - iAuto

Četri dīzeļi, divas elektroversijas: Renault prezentējis jaunās paaudzes Master (+ FOTO)

 

Foto: Publicitātes foto

Renault | 21.novembris 2023 18:11

Jaunais Renault Master – nākamās paaudzes vairāku enerģijas avotu Aerovan furgons

·         Iespaidīgs dizains, spēcīga personība, pievilcīgs izskats un moderna auto sajūta ikvienam profesionālim, kas ļauj uzrakstīt veiksmes stāsta nākamo nodaļu ar ceturto Master paaudzi.

·         Aerovan furgona dizains un aerodinamiskums līdz pat sīkākajai detaļai nodrošina visaugstāko efektivitāti kategorijā neatkarīgi no enerģijas avota.

·         Jauna vairāku enerģijas avotu platforma nodrošina visas vajadzības ar 105 līdz 170 ZS Diesel Blue dCi dzinējiem (būtiski samazinot CO2 izmešu daudzumu un degvielas patēriņu), 96 vai 105 kW elektromotoriem un 40 or 87 kWh akumulatoriem nodrošinot vairāk par 410 km sniedzamību WLTP režīmā, kā arī ūdeņraža versijā.

·         Jauna ātrumkārba ar deviņiem ātrumiem papildu komfortam.

·         20 izsmalcinātas vadītāja atbalsta sistēmas gādā par optimālu drošību, savukārt inovatīva dinamiskās bremzēšanas sistēma paaugstina efektivitāti neatkarīgi no tā, cik noslogots ir furgons, divreiz samazinot bremzēšanas laiku un uzlabojot vadītāja ērtības.

·         Uzlādēšanas iespējas no automobiļa tīklā (Vehicle-to-Grid – V2G) un no automobiļa kravā (Vehicle-to-Load – V2L) elektriskajām versijām tieši no akumulatora vai, izmantojot kontaktligzdas salonā vai uzlādes zonā ierīču uzlādēšanai.

·         Pienācīgs, elegants augsto tehnoloģiju mobilais birojs ar pret vadītāju vērstu rakstāmgaldu papildu ērtībām, kā arī glabāšanas vieta līdz pat 135 litriem.

·         OpenR Link multivides sistēma, 10 collu ekrāns, bezvadu Android Auto un Apple CarPlay saderība un attālināts automobiļa savienojums izmantojot lietotni My Renault katram modelim klāstā ir standarta aprīkojumā; ultramodernā OpenR Link sistēma ar iebūvētām Google funkcijām (vairāk par 50 lietotnēm no Google Play, HD Google Maps navigācija un dabiska balss saziņa ar Google Assistant), dažādi citi savienotie pakalpojumi un bezvadu viedtālruņa lādētāji pieejami papildus.

·         Nākamās pakāpes vieglā komerctransporta būtiskie elementi – izvēlei pieejami vairāk nekā 40 silueti un neierobežotas pārveidošanas iespējas, lielāka kravnesība (līdz pat četrām tonnām ar priekšējo riteņu piedziņu), 11 līdz 22 kubikmetru kravas zona ar priekšējo vai aizmugurējo riteņu piedziņu, kā arī lielāks, savā klasē labākais kravas telpas platums un garums.

·         Vienīgais automobilis savā kategorijā, kas ražots Francijā – trīs enerģijas avotu versijas un visas virsbūves izgatavo vienā ražošanas līnijā Batijī (Batilly) (netālu no Mecas (Metz) Austrumfrancijā).

·         Pieejams, sākot no 2024. gada pavasara.

Kopš 1980. gada Renault ir pārdevis vairāk par trim miljoniem Master furgonu un no paša sākuma tos ražojis Batijī, Austrumfrancijā. Šī modeļa interesantā vēsture un panākumi vairāk nekā 40 gadu garumā un trīs paaudzēs padara to par ilglaicīgu Eiropas līderi savā kategorijā. Renault Master furgoni brauc pa ceļiem vairāk nekā 50 valstīs, tostarp vairākās Dienvidamerikas valstīs kopš 1990. gada. Ceturtā Renault Master paaudze gatavojas papildināt šo panākumu virkni.

“Mūsu mērķis ir ar jauno Renault Master pēc iespējas pietuvināties ideālajam furgonam. Tirgotāji, būvuzņēmēji un autoparka pārvaldnieki pamanīs patiesu izrāvienu uz priekšu – automobili, kurš ir to rīcībā, kad vien viņiem vajadzīgs, lai nodrošinātu maksimālu produktivitāti. Furgons, uz kuru var paļauties savā darbā dienu un nakti, neatkarīgi no izvēlētā enerģijas avota.”

Helēne Karvaljo (Hélène Carvalho), Renault Master programmas vadītāja

1. DAĻA – DIZAINS

SALONS KALPO ARĪ KĀ KĀRTĪGA DARBSTACIJA

 “Visa paveiktā centrā ir klients un viņa ikdienas vienkāršošana. Mūs nekas nespēja atturēt, gādājot par to, lai jaunais Renault Master kalpotu arī kā pienācīga, praktiska, ērta un it sevišķi kvalitatīva darbstacija.”

Luī Morass (Louis Morasse), Renault vieglā komerctransporta dizaina direktors

Jaunā Renault Master augstās raudzes interjera pasaule ir pielīdzināma pasažieru automobiļiem. Pret vadītāju vērstais S formas vadības panelis salonu padara vēl plašāku. Izmantoti eleganti materiāli, savukārt 10 collu ekrāns, kas visā klāstā ir standarta aprīkojumā, piešķir vizuāli pievilcīgu augsto tehnoloģiju noskaņu. Tumšais polsterējums ultramodernajā salonā pastiprina kokonam līdzīgo sajūtu. Stūres rats ir no pasažieru automobiļu kolekcijas, un jūs varat regulēt tā augstumu un dziļumu, lai atrastu sev pašu piemērotāko pozīciju. Automātiskajām versijām tagad ir ātrumu pārslēga sviras pie stūres, atbrīvojot vēl vairāk vietas uz centrālās konsoles.

Kopējais glabāšanas vietu tilpums ir 135 litri – par 25 % vairāk – ierindojot šo paaudzi tirgus vadībā. Jaunā Renault Master salonā var ietilpināt visu, kas jums vajadzīgs – vienā no daudzajiem nodalījumiem vadības panelī, glāžu turētājos sānos, cimdu nodalījuma atvilktnēs, salona griestu plauktā un divās glabāšanas vietās durvīs.

Jauno Renault Master bez piepūles var pārveidot par biroju uz riteņiem. Vidējā sēdekļa atzveltni var nolocīt, iegūstot rakstāmgaldu, pamatne kalpo par spraugu klēpjdatora glabāšanai, turklāt salonā ir USB-C pieslēgvietas ierīču uzlādēšanai. Ikviena detaļa ir paredzēta intensīvai lietošanai ikdienā. Neskrāpējošās un izturīgās sēdekļu malas ar TEP oderējumu, piemēram, atvieglo iekāpšanu un izkāpšanu no automobiļa, turklāt izskatīsies tikpat nevainojami gadiem ilgi. Plašā sēdvietu izvēle ar piekares un grozīšanās variantiem, individuālām sēdvietām un trīs veida sēdekļiem (diviem auduma un vienu TEP).

EKSTERJERA DIZAINS – SPĒCĪGA, PĀRLIECINOŠA PERSONĪBA

“Jaunā Renault Master izskatu kopumā paspilgtina tā iespaidīgās vertikālās restes, horizontālais LED priekšējo lukturu raksts un īpaši izturīgie buferi. Kopā ar inženieriem izstrādājām pat vissīkākās detaļas, lai satriecošais dizains ietu rokrokā ar veiktspēju un efektivitāti.”

Luī Morass (Louis Morasse), Renault vieglā komerctransporta dizaina direktors

Jaunā Renault Master iespaidīgais dizains piešķir spēcīgu personību, pievilcīgu izskatu un modernu noskaņu ikviena profesionāļa ikdienas pienākumiem. Tas ir radīts, lai ierakstītu nākamo nodaļu Master veiksmes stāstā.

No šī furgona staro uzticamība, izturība un drošība. Tā masīvā priekšdaļa lielā mērā izskaidro kravas automobilim raksturīgo izteiksmi. Renault jaunais logotips un īpaši lielie LED priekšējie lukturi izkārtoti raksturīgajā C formā ap satriecošajām restēm. U formas iespiedums zem restēm var būt graudaini melns vai klāsta augstākās klases gadījumā virsbūves krāsā. Klienti var izvēlēties kādu no septiņām standarta virsbūves krāsām un vairāk par 300 īpašajiem toņiem.

Proporcijas ir ļoti rūpīgi pielāgotas, lai radītu vajadzīgo līdzsvaru ikvienam virsbūves tipam. Aizmugure veidota šaurāka, optimizējot aerodinamiku, taču aizmugurējās durvis un kravas zona tik un tā ir iespaidīga. Aizmugurējais logs ir asimetrisks – tā ir tipiska Master iezīme – savukārt aizmugurējiem lukturiem ir izteikts C formas raksts, tāpat kā priekšā.

Daudz darba ieguldīts uztvertās kvalitātes un izturības nodrošināšanai. Piemēram, tas, ka katrs sānu panelis ir atsevišķa daļa, pastiprina masīvo izskatu – jo īpaši garākajām versijām – turklāt tie ir īpaši stingri, tādēļ nesavērpjas. Uztvertā kvalitāte kravas zonā arī ir augstāka līdz pat gropēm, stiprinājumiem un citām detaļām.

AEROVAN DIZAINS UZLABO ENERGOEFEKTIVITĀTI

Neparasti lielais darbs, kas ieguldīts, veidojot jaunā Renault Master aerodinamiku, nodrošinājis augstāko efektivitāti savā klasē, neatkarīgi no izmantotās enerģijas veida. Tā Scx vērtība ir vismaz par 20 % mazāka un ievērojami mazāka par iepriekšējās paaudzes un visu pašreizējo sāncenšu vērtību.

Te ir nozīme pat vissīkākajām detaļām: motora pārsegs ir īsāks, vējstikls ir vairāk izvirzīts uz priekšu un slīpāks, sānu spoguļi, gaisa ieplūdes kanāli buferī un jumta slīpums veidots plūdlīnijās, savukārt aizmugurējā daļa ir šaurāka. Labāka aerodinamika uzlabo arī skaņas komfortu salonā.

Tā kā šis automobilis ir pārāk liels vēja tunelim, kuru Renault parasti izmanto, Sensīrā (Saint-Cyr) tika veikti aerodinamiskās izstrādes pētījumi ar modeļiem 83 % mērogā. Pēc tam lidmašīnu aerodinamikas pārbaudes tuneļos tika veiktas pārbaudes ar pilna izmēra furgoniem.

Viss šis darbs reālā veidā uzlaboja efektivitāti. Jaunā Renault Master CO2 izmešu daudzums ir ievērojami samazināts par 39 g/km, tagad nokrītoties zem 200 g/km atzīmes. Tā ievērojamā aerodinamika būtiski samazina patēriņu elektriskajām versijām – rezultāts ir par 20 % labāks nekā pašreizējam Master.

2. DAĻA – DAŽĀDU ENERĢIJAS AVOTU PLATFORMA

Neatkarīgi no izvēlētās piedziņas jaunā Renault Master klienti brauks ar visefektīvāko automobili savā kategorijā*. Tas samazinās lietošanas izmaksas, turklāt viņu furgoniem būs lielāka kravnesība (līdz pat divām tonnām).

Visas versijas ir būvētas vienā salikšanas līnijā, tādējādi nodrošinot lielu elastību, individuāli pielāgojot atbilstoši pasūtījumam. Jaunais Renault Master ir vienīgais automobilis savā klasē, kuru paredzēts ražot Francijā – trīs enerģijas avotu versijas un visas virsbūves ir būvētas vienā līnijā Batijī (netālu no Mecas Austrumfrancijā). Piedziņas un pārnesumkārbas ir izgatavotas Francijā, akumulatori ir salikti Francijā, un 84 % piegādātāju ir no Francijas.

* jaunā Master atklāšanas brīdī 2023. gada novembrī

DIESEL BLUE DCI

Jaunajam Master pieejamas četras Diesel Blue dCi piedziņas, kas nodrošina 105, 130, 150 vai 170 ZS jaudu. Tās patērē ievērojami mazāk degvielas (vidēji par 1,5 litriem uz 100 km) un izlaiž mazāk CO2 (samazinājums par 39 gramiem uz km, mazāk par 200 g/km). Transmisiju regulē ar parasto monuālo pārnesumkārbu vai īpaši efektīvo automātisko EAG9 pārveidotāja ātrumkārbu ar deviņiem pārnesumiem.

ELEKTRISKAIS

Pilnībā elektriskās jaunā Renault Master versijas darbina 96 kW vai 105 kW motors, abos gadījumos nodrošinot 300 Nm griezes momentu. Pirmo baro 40 kWh akumulators, un tai ir 180 km sniedzamība WLTP režīmā, savukārt otrai ir 87 kWh akumulators un sniedzamība virs 410 km WLTP režīmā.

Rezultātā jaunais Renault Master var lepoties ar rekordaugstu kravnesību (1625 kg furgonā, kura vadīšanai vajadzīga B kategorijas vadītāja apliecība), sniedzamību (virs 410 km WLTP) un vilktspēju (2,5 tonnas). Tā patēriņš joprojām ir saprātīgs – WLTP režīmā standarta 21 kWh/100 km, izmantojot 87 kWh akumulatoru – to nodrošina akumulatora karstuma vadības sistēma. Ar 130 kW līdzstrāvas ātro uzlādēšanu 30 minūtēs iegūst papildu 229 km sniedzamību. 22 kW maiņstrāvas lādētājs mājoklī papildina akumulatoru no 10 % līdz 100 % nepilnās četrās stundās.

Piezīme – informācija par visiem savienotajiem pakalpojumiem elektriskajās versijās (uzlādes plānošana, uzsildīšana utt.) sniegta turpmāk tekstā sadaļā “Savienojamība”.

ŪDEŅRADIS

Jaunais Renault Master ir veidots tā, lai nākotnē varētu ierīkot ūdeņraža dzinēju un kurināmā elementu.

3. DAĻA – TEHNOLOĢIJAS

UNIKĀLA BREMŽU SISTĒMA

Jaunā elektriskā dinamiskās bremzēšanas kontroles sistēma jaunajā Renault Master nodrošina nemainīgu bremzēšanas efektivitāti un sajūtu pedālī neatkarīgi no furgonā iekrautās kravas svara. Turklāt tā agrāk iedarbina automātisko avārijas bremzēšanas sistēmu (reaģēšanas laiks samazinās divas reizes) un uzlabo reģenerāciju, palielinot elektroautomobiļa sniedzamību.

20 VADĪTĀJA ATBALSTA SISTĒMAS

Jaunā Renault Master 20 vadītāja atbalsta sistēmu komplekts gādā par maksimālu drošību cilvēkiem automobilī un ap to. Tā aktīvās drošības funkcijas ir ļoti modras un ietver stabilitāti garenvirzienā, automātisko avārijas bremzēšanu un atbalsta sistēmas piekabes stabilitātes nodrošināšanai. Turklāt tam ir Intelligent Speed Assist funkcija, kas palīdz vadītājam iekļauties atļautā braukšanas ātruma robežās.

V2X FUNKCIJAS ELEKTRISKAJĀS VERSIJĀS

Jaunajos Renault Master furgonos būs iespējas uzlādei no automobiļa kravā (Vehicle-to-Load V2L) un no automobiļa tīklā (Vehicle-to-Grid V2G). Pie tām pieder citu ierīču uzlādēšana no kontaktligzdas salonā vai kravas zonā, kā arī pārejas elektroinstrumentu, datoru un citu pievienošanai uzlādēšanas kontaktligzdām. Varat uzlādēt arī individuāli būvētās virsbūves daļas (ledusskapja nodalījumus, automātiskās bagāžas nodalījuma durvis, papildu apkures vai gaisa kondicionēšanas sistēmas utt.) tieši no akumulatora.

Jaunais Renault Master spēs dot enerģiju no sava akumulatora uz tīklu (V2G), izmantojot divvirzienu lādētāju.

VISA MODERNĀKĀ SAVIENOJAMĪBA

Jaunais Renault Master ir vietēji digitāls furgons, un tam rūpnīcā ir ierīkotas visas funkcijas veiktspējas uzlabošanai. OpenR Link multivides sistēma – visintuitīvākā tirgū – ir katra modeļa standarta aprīkojumā. To veido 10 collu ekrāns, Android Auto un Apple CarPlay savienojums ar un bez vadiem, lai replicētu viedtālruņa ekrānu. Šī sistēma ir vieda un mērogojama – tā paplašināsies, lai ar laiku ietvertu jaunas funkcijas, piecus gadus izmantojot bezmaksas atjauninājumus pa gaisu (līdzīgi viedtālruņa atjaunināšanai) vairāk nekā 20 kalkulatoriem.

OpenR Link ar iebūvētu Google – savienotāks un efektīvāks

Šī ir pirmā reize, kad ultramodernā OpenR Link sistēma ar iebūvētā Google iespējām ir pieejama** vieglajā komerctransportā. Šī sistēma izstrādāta kopā ar Google, to darbina Android Automotive OS 12, un tajā ietvertas Google Maps navigācijas iespējas, Google Play lietotņu katalogs, kā arī ar balsi vadāmais Google Assistant.

Jaunā Renault Master vadītāji var pievienot sistēmu savam Google kontam – tāpat kā viedtālruni – lai gūtu optimāli tiešsaistes pieredzi. Modulārā saskarne sākotnēji rāda Google Maps, un jūs varat pievienot divas ekrānvadīklas (izvēlei pieejamās funkcijas: mūzika, tālrunis, Google Assistant, automobilis, datums un laiks, riepu spiediens u.c.). Pēc tam varat izmantot izvēlnes joslu ekrāna kreisajā pusē, lai bez piepūles pārvietotos dažādās pasaulēs (Sākuma ekrāns / Google Maps / Mūzika / Lietotnes / Automobilis). Salonā ir arī bezvadu lādētājs viedtālrunim, lai vadi neradītu nekārtību.

** papildu iespēja

Google Assistant papildu ērtībām darba dienā

OpenR Link ir vienkārša, intuitīva un darbojas kā planšetdators. Varat mijiedarboties ar to, izmantojot skārienjutīgo ekrānu vai balsi Google Assistant funkcijā (piemēram, ja vēlaties klausīties mūziku). Varat izmantot šo brīvroku palīgu, lai, piemēram, klausītos ziņas, noskaidrotu laika prognozi, noregulētu gaisa kondicionieri vai ieslēgtu / izslēgtu logu atkausētāju, neatraujot skatienu no ceļa. Ja sasaistāt savu Google kontu ar OpenR Link, Google Assistant spēj darboties proaktīvi – piemēram, piedāvājot galamērķi atbilstoši jūsu paradumiem.

Parocīgas lietotnes profesionāļiem

Google Play lietotņu katalogs nemitīgi paplašinās, ietverot vairākas lietotnes, kas īpaši noder profesionāļiem darbā. Piemēram,

·         Vivaldi – Interneta pārlūks, kuru varat izmantot ērtajā 10 collu ekrānā, lai lasītu e-pasta vēstules un atvērtu pielikumus, rediģētu dokumentus, skatītos pamācības vai pat YouTube video pusdienu pārtraukumā – daudz ērtāk nekā viedtālrunī. Vivaldi sākuma lapa konfigurēta tā, lai būtu redzamas parocīgas saites uz Gmail, Outlook, Office un Renault elektronisko rokasgrāmatu. Varat izvēlēties arī individuālas grāmatzīmes, lai tiešā veidā pārslēgtos uz sev vajadzīgajām, gluži kā planšetdatorā vai klēpjdatorā.

·         EasyPark, kuru var izmantot stāvvietas apmaksai, maksājot tikai tik ilgi, kamēr stāvat. Vienkāršais paņēmiens – pieskarieties OpenR Link ekrānam, kad auto novietots stāvvietā, un skaitītājs automātiski pārtrauks skaitīšanu, tiklīdz sistēma konstatēs automobiļa iedarbināšanu.

·         Waze sniedz vērtīgu navigācijas informāciju no šīs sadarbības lietotnes plašās lietotāju kopienas.

OpenR Link ar Convertor Companion pārveidotajiem automobiļiem

Izmantojot OpenR Link multivides sistēmu ar iebūvētā Google iespējām ļauj veidot individuālas lietotnes pārveidotajiem automobiļiem. Izlaižot pieejamas trīs lietotnes – viena ugunsdzēsēju brigādēm, viena automobiļiem, kas pārveidoti par mobilo darbnīcu, un viena pārveidotajiem automobiļiem ar ledusskapi.

Šajās lietotnēs, kuras izstrādājuši paši pārbūves speciālisti, jaunā Renault Master vadītāji var pārbaudīt un pārraudzīt savas individuālās funkcijas tieši savā OpenR Link multivides sistēmas 10 collu ekrānā. Tam ir vairākas priekšrocības: vadītāja saskarne ir labāka (skaidrāka, turklāt vadības pogas labāk redzamas uz krāsu ekrāna), sistēma ir vienkāršāka un drošāka – tā parāda tikai vadītājam vajadzīgo informāciju un spēj automātiski atjaunināties pa gaisu. Jums nav vadības panelim jāpievieno otrs ekrāns.

Google Maps – standarta aprīkojums profesionāļiem

Līdz ar citām ērtībām Google Maps sniedz informāciju par satiksmi reāllaikā un parāda interesējošās vietas (iecienītus restorānus vai piegādātājus, papildinot ar darba laiku, tālruņa numuru utt.), to var vadīt ar balsi, turklāt kartes vienmēr ir atjauninātas. Ja savam lietotāja profilam pievienojaties ar savu Google kontu, varat atgūt arī savas grāmatzīmes.

My Renault attālinātie pakalpojumi, kas ļauj būt soli priekšā

Lai jaunā līmenī paceltu mijiedarbību un prognozējošu rīcību, jaunajam Renault Master varat pieslēgties attālināti, izmantojot lietotni My Renault. Tas ir noderīgi dažādu iemeslu dēļ:

·         lai atrastu savu furgonu kartē vai, ja tas, piemēram, ir plašā stāvlaukumā, lai liktu tā lukturiem mirgot vai raidīt skaņas signālu;

·         lai sekotu tā apkopes grafikam;

·         lai saņemtu brīdinājumu, ka automobilis ir neaizslēgts (tas ir īpaši noderīgi, jo furgonos tiek pārvadāti vērtīgi priekšmeti).

Papildu savienotie pakalpojumi no Mobilize

Mobilize jaunajam Renault Master nodrošina citus savienotos pakalpojumus:

·         Mobilize Connected Insurance, lai pielāgotu apdrošināšanas prēmijas atbilstoši jūsu nobrauktajam attālumam vai braukšanas stilam, optimizējot izmaksas***;

·         Mobilize Fleet Connect*** – tīmeklī balstītu platformu un lietotni, kas optimizē autoparka pārvaldību reāllaikā – ar degvielas patēriņa uzraudzības, ģeolokācijas, geofence funkcijām un ekonomiskas braukšanas izaicinājumiem – lai vienkāršotu darbības, reaģētu ātrāk un taupītu naudu;

·         Mobilize Connected Insurance, lai pielāgotu apdrošināšanas prēmijas atbilstoši jūsu nobrauktajam attālumam vai braukšanas stilam, optimizējot izmaksas***.

Jaunā Renault Master vietējā savienojamība ļauj tam dalīties ar šo informāciju.

*** atkarībā no valsts

Ekskluzīva savienojamība elektroautomobiļiem

Jaunā Renault Master elektriskajām versijām ir vairākas ekskluzīvas funkcijas, kuras kārtējo reizi sniedz tādu lietotāja pieredzi, kas izskatā un sajūtās līdzinās viedtālrunim. Tādējādi pāreja uz elektromobilitāti kļūs nepieredzēti vienkārša.

Google Maps ņem vērā jūsu izvēles un atbilstoši optimizē maršrutus. Varat izmantot arī Electric Route Planner braucienu ar elektroautomobili plānošanai, atlasot uzlādēšanas stacijas atkarībā no jūsu izvēlētā maksājumu veida vai jaudas parametriem, iestatīt savu mājokli vai darbavietu kā uzlādēšanas punktus, kā arī atbilstoši nedēļas grafikam izlemt, kad uzlādēt akumulatoru, kad ieslēgt vai izslēgt gaisa kondicionieri, lai optimizētu izmaksas un salonā uzturētu optimālu temperatūru.

Lietotne My Renault un vairāki tās pakalpojumi īpaši elektroautomobiļiem uztur Renault Master (augsto tehnoloģiju automobili, kurš vienmēr ir gatavs palīdzēt) savienotu ar jūsu digitālo ekosistēmu –

·         tā parāda atlikušo sniedzamību, lai izsekotu uzlādei reāllaikā;

·         tā parāda jums vai izvēlētajai atrašanās vietai tuvākās uzlādēšanas stacijas.

·         Varat plānot uzlādēšanu attālināti (piemēram, lai furgonu uzlādētu tikai nenoslogotā laikā).

·         Varat iestatīt uzsildīšanas laiku, lai salons būtu pareizā temperatūrā, kad sākat savu dienu (neietekmējot sniedzamību, ja furgons ir pievienots tīklam) – tas ir īpaši ērti profesionāļiem, kas darbu sāk ļoti agri no rīta.

·         Tajā redzams uzlādēšanas statuss un uzlādēšanas datu žurnāls.

·         Tā kā lietotnē ir iekļauta Mobilize Charge Pass uzlādēšanas pase, varat maksāt par uzlādēšanu Eiropas lielākajā uzlādēšanas tīklā, nenēsājot līdzi neskaitāmas kartes (vairāk nekā 500 000 uzlādēšanas vietu 25 valstīs, no kurām pusē uzlādē ar 22 kW jaudu). Pases turētāji var izbaudīt izdevīgās cenas Ionity stacijās šoseju malās (vairāk nekā 2600 uzlādēšanas punktu), ja viņi izvēlas papildu abonēšanu.

Visbeidzot – pieejami vairāk papildu Mobilize pakalpojumi, kas atvieglo jūsu dzīvi elektriskajā jaunajā Renault Master furgonā:

·         Mobilize Power Solutions, kas vienkāršo pārslēgšanos uz elektromobilitāti ar individuāli pielāgotiem uzlādēšanas risinājumiem uzņēmuma telpās, pa ceļam un pat darbinieku mājokļos. Pakalpojumi profesionāļiem ietver novērtēšanu, uzlādēšanas terminālu uzstādīšanu un darbināšanu, energoapgādes optimizēšanu un apkopi. Lietotāji var maksāt par uzlādēšanu, izmantojot Mobilize Business Pass, savukārt autoparka vadītājs var uzraudzīt patēriņu attālināti un maksāt reizi mēnesī.

·         Smart Charge***, kas optimizē uzlādēšanu atkarībā no diennakts laika un elektroenerģijas avota, lai mazinātu izmaksas un oglekļa dioksīda izmešu ietekmi, uzlādējot mājās – turklāt vadītājam nav jādara it nekas. Tādējādi ne vien samazinās rēķins par elektrību, bet arī tiek pelnīti lietotāja bonusi par elastību.

*** atkarībā no valsts

4. DAĻA – NĀKAMĀS PAKĀPES VIEGLĀ KOMERCTRANSPORTA BŪTISKIE ELEMENTI

Jaunais Renault Master tiks izlaists visu profesionāļu prasībām atbilstošā klāstā. Tam būs 20 silueti no 11 līdz 22 kubikmetriem, par 40 mm platāka atvere bīdāmajām sānu durvīm un par 100 mm garāka kravas zona – visgarākā kategorijā. Lielākas kravnesības, garuma, platuma un tilpuma dēļ tas ir ideāls furgons un nosaka jaunus ērtību principus savā klasē.

Ražošanas rūpnīcas pieejamas 20 bāzes pārbūvei, kur darbnīcās var veikt dažādus tiešus pārveidojumus (pievienojot pašizgāzējus, padziļinot salonu, palielinot apjomu utt.). Šis rūpnīcā ierīkoto komplektu katalogs saīsina darba izpildes ilgumu un vienkāršo transporta loģistiku.

Īsāks attālums starp asīm un pārstrādāta priekšējā ass nodrošina nepieredzētu manevrētspēju, tostarp izcilu, par 1,5 metriem īsāku apgriešanās diametru. Jaunais Renault Master padara transportēšanu pilsētās nepieredzēti ērtu. Klienti var pat izvēlēties L3 versiju braukšanai pilsētā (L2 ir bāzes automobilis, L3 ir pieejams ar priekšējo riteņu un aizmugurējo riteņu piedziņu, savukārt L4 ir aizmugurējo riteņu piedziņa).

Tāpat kā visos elektroautomobiļos mūsu klāstā, jaunajā Master ietverti Renault programmas “cilvēks vispirms” elementi, kas izstrādāti, lai palīdzētu avārijas dienestu komandām iekļūt automobilī, ja noticis negadījums:

·         virsbūvē iestrādāts kvadrātkods ugunsdzēsējiem, lai pēc iespējas ātrāk palīdzētu reaģēt;

·         ugunsdzēsēju piekļuve ļauj appludināt elektrisko versiju augstsprieguma akumulatoru, lai izvairītos no aizdegšanās riska;

·         SD slēdzis atvieno akumulatoru, lai darbus automobilī var veikt pilnīgā drošībā;

·         akumulators ievietots speciālā, stiprinātā rāmī, kas pasargā to no visa veida triecieniem.

Jaunais Renault Master, kurš būs pieejams no 2024. gada pavasara, ir veidots tā, lai brauktu tālāk, nestu vairāk un izmaksātu mazāk. Tas ir ideāls nākamās paaudzes dažādu enerģijas avotu Aerovan.

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto tests: Brauc ar “Volkswagen Crafter” busu, bet sajūtas kā "Tiguan" (+ VIDEO) 13

"Volkswagen Crafter" uzlabojumi galvenokārt ieviesti salonā. Sajūta pie stūres tuvināta vieglo auto pieredzei, neizpaliek multimediju sistēmas ar lieliem skārienekrāniem. Lasīt vairāk

 

NATO paziņo par misijas “Eastern Sentry” izveidi

Šovakar, 12. septembrī, NATO ģenerālsekretārs Marks Rute (Mark Rutte) un Sabiedroto spēku virspavēlnieks Eiropā ģenerālis Aleksus G. Grinkevičs (Alexus G. Grynkewich) paziņoja par misijas “Eastern Sentry” jeb “Austrumu sardze” izveidi, kas stiprinās NATO austrumu flanga aizsardzību un atturēšanu. Lasīt vairāk

 

Digitālais "Chat Control" - grib lasīt visus ziņojumus WhatsApp, Signal, FB tērzētavā utt. Eiropas Parlamentā par to balsos pēc 4 dienām 33

Eiropas Parlamentā jau pēc dažām dienām (12.septembrī) var tikt pieņemts strīdīgs priekšlikums, kas paredz plašu digitālo kontroli un privāto ziņu uzraudzību. Lasīt vairāk

 

Līdz 604 km - Nissan Leaf sasniedz trešo paaudzi 9

IAA Mobility autoizstādē Nissan demonstrē jauno Leaf – elektroauto ar krosoveram līdzīgu dizainu un līdz pat 600 km nobraukumu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti