No 44 190 eiro - Renault Scenic E-Tech electric pieejams pasūtīšanai - iAuto

No 44 190 eiro - Renault Scenic E-Tech electric pieejams pasūtīšanai 2

 

Foto: Publicitātes attēls

Renault | 10.janvāris 2024 15:28

No 2023. gada 14. decembra Scenic E-Tech electric ir pieejams pasūtījumiem. Pirmās piegādes klientiem sāksies 2024. gada pavasarī.

Solarbay gudrais jumta logs ar ieslēdzamu necaurspīdīgumu pasažieru ērtībām

(((chapô)))

Pasargāt no saules stariem, tomēr saglabājot gaismu un patīkamu temperatūru pasažieru salonā, nav vienkārši, ja ir parasts jumta logs. Tomēr nesen iznākušajos Renault Rafale E-Tech full hybrid un Scenic E-Tech electric modeļos tas nesagādā grūtības, jo tiem ir inovatīvais panorāmas jumts, kurš pēc vajadzības kļūst necaurspīdīgs vai caurspīdīgs visā garumā vai tikai līdz pusei un nodrošina patīkamu iekšējo temperatūru gan vasarā, gan ziemā. Gudro jumta logu Solarbay ar ieslēdzamu necaurspīdīgumu izstrādājis Renault kopā ar Saint-Gobain, un nu tas kļuvis par svarīgu iezīmi “voitures à vivre” (automobiļi dzīvošanai) filozofijā, kura šim zīmolam ir ļoti svarīga. Anne-Kloe Korta (Anne-Chloé Kort), Scenic E-Tech Electric produktu nodaļas vadītāja un Gregurī Lunē (Gregory Launay), Rafale ieņēmumu nodaļas vadītājs mums pastāstīja par Solarbay izstrādes procesu, kura mērķis bija sniegt prieku ikvienam automobilī.

(((texte)))

Pusdienas saulei cepinot cauri stikla jumtam, vienīgais veids, kā pasargāt sevi no stariem un karstuma, bija aizvilkt labi pazīstamās žalūzijas. Taču Solarbay, jaunās paaudzes jumta logs ar ieslēdzamu necaurspīdīgumu Renault nesen iznākušajos Rafale un Scenic E-Tech Electric modeļos padarījis žalūzijas liekas.

“Renault uzņēmumā mēs nemitīgi radām inovācijas, kas uzlabo dzīvi mūsu automobiļu salonā un paaugstina komforta standartus mūsu klientiem. Solarbay ir gudra augsto tehnoloģiju funkcija ar tieši šādu uzdevumu.”

Anne-Kloe Korta (Anne-Chloé Kort), Scenic E-Tech Electric produktu nodaļas vadītāja

Tā ir jūsu izvēle

Ļaut vai neļaut saulei iespīdēt, tomēr ielaižot gaismu – Solarbay jumta loga ar ieslēdzamu necaurspīdīgumu galvenais uzdevums ir tieši tik vienkāršs. Tas to paveic vienkārši, ātri un gudri.

Vienkārši – to darbina, piespiežot pogu pie griestu lampiņas, kuru var aizsniegt vadītājs un pasažieris priekšējā sēdeklī, vai regulējot ar balsi, izmantojot Google Assistant – to var visi pasažieri, ieskaitot tos, kuri sēž aizmugurē.

Ātri – šis panorāmas jumta logs ir vairāk nekā vienu metru garš, taču kļūst pilnībā dūmakains vai dzidrs nepilnās piecās sekundēs. Turklāt to paveic ļoti efektīgi – modernā, neuzbāzīgā, tomēr skaistā “vilnī”, kas pārveļas pāri visiem deviņiem stikla segmentiem.

Gudri – to var padarīt dūmakainu visā garumā vai tikai daļēji. “Solarbay var pārslēgt četrās pozīcijās: viss caurspīdīgs, viss dūmakains, caurspīdīgs priekšpusē un dūmakains aizmugurē, un pretēji,” norāda Gregorī Lunē, Renault Rafale ieņēmumu nodaļas vadītājs.

Visvairāk no novatoriskā Solarbay iegūst tie, kuri atrodas Rafale vai Scenic automobiļos. Protams, ieguvējs ir vadītājs, kuram nav jāstiepjas uz aizmuguri, lai aizvilktu žalūziju, kad saule ir pārāk spoža, tomēr iegūst arī pasažieri aizmugurē, it īpaši bērni. Ja aptumšo aizmugurējo daļu un atstāj priekšdaļu caurspīdīgu, bērni var spēlēties vai gulēt, pasargāti no saules, savukārt vadītājs un pasažieris priekšējā sēdeklī var baudīt gaismu.

Priekšrocības it visā

Solarbay gudrais jumta logs gādā arī par patīkamu telpas temperatūru. Anne-Kloe Korta to formulē šādi: “Solarbay nav paredzēts tikai saules staru aizturēšanai – tas gādā arī par stabilu temperatūru iekšpusē. Tā kā tam ir dažādi stikla slāņi, nav svarīgi, vai ārā ir -5 °C vai +30 °C, jo iekšējā temperatūra būs vienāda!” Tādēļ sajūta, ka ziemā esi iekāpis saldētavā vai pirtī vasarā, paliek pagātnei.

Solarbay automātiski pārslēdzas uz dūmakaino režīmu, tiklīdz jūs izslēdzat motoru un izkāpjat no automobiļa. Pēc tam, kad atgriežaties, tas pārslēdzas atpakaļ uz iestatījumu, kāds tam bija, kad to atstājāt – jums nekas nav jādara. Kārtējo reizi – vienkārši, ātri un gudri.

Solarbay ir divas papildu priekšrocības – tā kā vairs nav žalūzijas, griesti ir par 3 cm augstāki. Tas īpaši iepriecinās garākus pasažierus. Turklāt automobilis ir efektīvāks – Solarbay sver par 6 līdz 8 kg mazāk par parastu ar motoru darbināmu žalūziju – labas ziņas tam, kurš maksā par degvielu vai elektrību.

Inovācijas ikvienam

Renault vienmēr cenšas gādāt par to, lai inovācijas būtu lētas, un drīz vien tās virza vispārīgā lietošanā. Lai gan Solarbay ir ļoti moderna tehnoloģija, tomēr arī tā atbilst šim principam.

Solarbay jumta logiem ar ieslēdzamu necaurspīdīgumu Rafale E-Tech full hybrid un Scenic E-Tech electric automobiļos izmanto AmpliSky sistēmu no Saint-Gobain Sekurit, kuras pamatā ir PDLC (šķidrkristālisko polimēru dispersijas) tehnoloģija. Būtībā šī tehnoloģija ar elektriskā lauka palīdzību pārvieto molekulas starp divām stikla loksnēm – tādējādi jumts kļūst dūmakains.

“Renault ir pirmais nespecializēto automobiļu ražotājs, kas piedāvā šo tehnoloģiju kopā ar divu veidu vadību, iespēju izvēlēties dažādus iestatījumus priekšējā un aizmugurējā daļā, kā arī ultramodernu pāreju pār visiem deviņiem segmentiem. Šis zīmols padara šo tehnoloģiju finansiāli pieejamu, un tās efektivitāte ir starp labākajām tirgū – pārspējot augstākās klases modeļus.”

Gregorī Lunē, Renault Rafale ieņēmumu nodaļas vadītājs

Ikviens Rafale un Scenic automobiļu salonā – gan vadītājs, gan pasažieri, neatkarīgi no tā, vai tie ir pieaugušie, pusaudži, lielāki vai mazāki bērni – priecāsies par inovatīvo Solarbay jumta logu. Vislabākajās Renault “voitures à vivre” tradīcijās – automobilis dzīvošanai.

Scenic E-Tech electric – pasūtījumu uzsākšana un cenrādis

2023. gada septembrī IAA Mobility izstādē Minhenē atklātais Scenic E-Tech electric tagad ir pieejams pasūtīšanai.

Scenic E-Tech electric ir savam laikam atbilstošs automobilis un jauns ģimenes automobiļu veids. Tas ir vieglāks (Techno versija ar tālo sniedzamību sver 1850 kg) un kompaktāks par vidusmēra C segmenta automobiļiem (4,47 metrus garš, 1,87 metrus plats un 1,58 metrus augsts). No otras puses – tas ir izcili ietilpīgs – daļēji tādēļ, ka būvēts uz AmpR Medium platformas (iepriekš CMF-EV), daļēji – plakanās grīdas dēļ. Garā garenbāze (2,78 metri) nodrošina ērtības pasažieriem aizmugurē, jo rādiuss ceļgalu augstumā ir 278 mm, savukārt versijā ar Solarbay jumta logu ar ieslēdzamu necaurredzamību griesti ir 884 mm augsti. Turklāt Scenic E-Tech electric ir plašs 545 litru bagāžas nodalījums, kurā ietilps viss, kas jums nepieciešams aizraujošām ģimenes brīvdienām.

Scenic E-Tech electric izvēlei piedāvā divas aprīkojuma versijas: techno un iconic. Abām versijām pieejams tālās sniedzamības akumulators (87 kWh) – līdz pat 625 km (WLTP), techno versijai pieejams arī komforta sniedzamības akumulators (60 kWh), kurš nodrošina līdz pat 430 km sniedzamību WLTP režīmā.

Visām automobiļa versijām ir iebūvēts lādētājs ātrajai uzlādei ar līdzstrāvu, kā arī AC7 vads mājas sistēmām ar vienu fāzi. Saderība ar maiņstrāvas trīsfāzu uzlādēšanas sistēmām, kas nodrošina līdz pat 22 kW, ir bieži pieejamas pilsētās un nodrošina diezgan ātru uzlādi, ir standarta aprīkojumā produktu klāstam Baltijas valstīm.

·         No 2023. gada 14. decembra Scenic E-Tech electric ir pieejams pasūtījumiem. Pirmās piegādes klientiem sāksies 2024. gada pavasarī.

·         Tam būs divas aprīkojuma versijas: techno un iconic.

·         Lai apmierinātu autoparku un ģimeņu vajadzības Scenic E-Tech Electric akumulatori pieejami ar divu veidu ietilpību:

- 60 kWh, kas nodrošina sniedzamību līdz 430 km (WLTP);

- 87 kWh – sniedzamībai līdz 625 km (WLTP).

- Modeļa Techno Comfort ar 60 kWh akumulatoru cena sākas no 44 190 eiro, bet modeļa Techno Long Range ar 87 kWh akumulatoru cena sākas no 49 090 eiro.

 
2 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Motorolers 10.janvāris 2024 16:18
2 0 Atbildēt

Paldies par kūkām! Reno par 50K...

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto tests: Brauc ar “Volkswagen Crafter” busu, bet sajūtas kā "Tiguan" (+ VIDEO) 13

"Volkswagen Crafter" uzlabojumi galvenokārt ieviesti salonā. Sajūta pie stūres tuvināta vieglo auto pieredzei, neizpaliek multimediju sistēmas ar lieliem skārienekrāniem. Lasīt vairāk

 

Kādus draudus Latvijai rada militārās mācības "Zapad 2025"? (+ VIDEO) 2

12. septembra agresorvalstīs Krievijā un Baltkrievijā sāksies militārās mācības “Zapad 2025”. Šo mācību laikā abas agresorvalstis ik reizi trenējušas karaspēku iebrukumam Baltijas valstīs ar sekojošu okupāciju. Šo mācību neatņemama sastāvdaļa ir kodolšantāža un kodolieroču izmantošanas procedūru simulācija. Lasīt vairāk

 

Kvēpu filtru bezmaksas pārbaudes – rinda līdz stundai, puse auto neatbilst prasībām 29

Bezmaksas kvēpu filtru pārbaudēs sabiedrības interese bija lielāka nekā gaidīts – cilvēki sāka ierasties jau stundu pirms sākuma, un rindā nācās pavadīt apmēram stundu. Pārbaudītas tika 160 automašīnas, taču rezultāti parādīja, ka puse no spēkratiem neatbilst jaunajām prasībām un šobrīd tehnisko apskati tie neizietu. Lasīt vairāk

 

Viļņā aizdegušies vagoni ar sašķidrināto gāzi (+ VIDEO) 9

Viļņas nomalē trešdien aizdegušies dzelzceļa vagoni ar sašķidrināto gāzi. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti