Pieprasījums pēc vidējās klases modeļa Passat sarucis tiktāl, ka Volkswagen nolēmis uz divām dienām pilnībā apturēt Emdenas rūpnīcas darbību.
Lēmums par ražošanas pārtraukšanu pieņemts, konsultējoties uzņēmuma padomei un uzņēmuma vadībai, ziņo izdevums Emden Zeitung, piebilstot, ka reizē ar iekšdedzes motoru automobiļu ražošanu rūpnīca pārtrauks arī elektromobiļu montāžu – lai nejauktu rūpnīcas ritmu.
Pilnīgs ražošanas pārtraukums noteikts uz divām dienām un tiek skaidrots ar niecīgo pieprasījumu pēc Emdenā ražotā Passat un Arteon/Arteon Shooting Brake, turklāt arī interese par rūpnīcā ražotajiem elektroautomobiļiem bijusi mazāka nekā cerēts.
Tuvāko nedēļu laikā Passat ražošana tiks pārcelta uz Bratislavas rūpnīcu, bet Arteon ražošana tiks pakāpeniski pārtraukta.
Aizvakar skatījos sižetu par vācu autoindustriju. Un tur bija teikts, ka kādreiz vāciešu inženieri domājuši par klienta vajadzībām un taisījuši attiecīgus auto. Tagad ļoti daudz nosakot valdes, kuras cenšas izspiest maksimālu peļņu, ietaupot uz klientu vajadzībām, kā rezultātā šobrīd tiek ražoti auto, kuri nevienam vairs nav vajadzīgi un kurus izkonkurē Āzijas ražotāji, kuri piekopj to, ko vācieši darīja 80's. Un nav runa par ražošanas izmaksām, bet par ražotāju vadības struktūru, kas Vācijā galīgi aizgājusi nepareizajā virzienā.
Kā arī, man personīgi ir jautājums, kapēc VW ir izdomājis kļūt par premium klasi? Lūk, kur arī problēma.
Kā arī