0,013 procenti – kura Eiropas valsts no e-mobilitātes “turas pa gabalu” - iAuto

0,013 procenti – kura Eiropas valsts no e-mobilitātes “turas pa gabalu” 23

 

Elektroautomobiļi Rīgas ielās Foto: iAuto.lv

iAuto | 15.maijs 2024 4:23

Saskaņā ar Eurostat datiem vieglo elektriskās piedziņas transportlīdzekļu daļa Eiropā līdz 2022.gada beigām bija sasniegusi 0,7 procentus. Vācija ir starp līderiem, taču ir valstis, kur e-mobilitāte vēl nav tikusi pat līdz bērnu autiņiem.

Eurostat apkopotā statistika nav pati svaigākā, tomēr tendences tā uzrāda un optimismam attiecībā uz ātru pāreju uz e-mobilitāti īsti nav pamata. Vācija ir starp līderiem ar 1,8 procentiem zaudējot vienīgi Zviedrijai, taču ir valstis, kur vieglo elektriskās piedziņas transportlīdzekļu daļa nesasniedz par 1 procentu.

Tā tas ir, piemēram, Bulgārijā, kur tikai 0,037 procentiem vieglo automašīnu ir elektriskā piedziņa. Grūti iedomāties, ka šādu rādītāju vēl var pārspēt, taču, izrādās, ka var, jo absolūtais antilīderis Grieķija Eurostat statistikā atzīmējies ar – 0,013 procentiem.

Nobeigumā vācu izdevums Focus, kas publicējis šo rakstu secina, ka lai mobilitātes pāreja patiešām sāktos, ir pēdējais laiks tādiem ražotājiem kā Volkswagen un Fiat beidzot laist tirgū savus izziņotos elektriskos automobiļus par pieņemamām cenām.  

 

 

 

 
23 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
R(8) 15.maijs 2024 12:29
26 1 Atbildēt

Kartejais mits , ladet savu e-auto darba , tad jau jebkurs ar var prasit , lai darba devejs tavam privatajam auto katru dienu uzpilda degvielu par uznemuma naudu , e-auto der ka otrais vai tresais auto gimene ar kuru tu parvietojies max 100km radiusa ap tavu dzivesvietu , talakiem gabaliem tas tev ikai rada liekas problemas

felix65 15.maijs 2024 6:07
19 7 Atbildēt

Lai kā visi šie ekofašisti un liberasti ārdītos, tā ir strupceļa tehnoloģija un biznesu pārdales vārdā tiek izšķiesti planētas resursi, nerunājot jau par visa šī procesa sekām. Nez kāpēc viņi tā neārdās par notiekošo Ukrainā. Ja jau tas co tik svarīgs "globālajai nesasilšanai", piegrieziet skābekli bidlostānai tā, lai viņi paelpot nevarētu!

BMW 15.maijs 2024 9:03
16 0 Atbildēt

Cilvēks nav idots, viņš nepirks EV spaini par dzīvokļa cenu, lai to pēc 5 gadiem mainītu pret jaunu, jo EV tā pat kā vecs telefons būs jālādē 2x dienā, vai jātur pie vada. 

Ja būs pieejami EV drapaki 20k robežās, ar +/- 400 km nobraukumu, arī pircēji atradīsies, kas līdz tam pirka visādus Clio, Polo, Ceed, i20, Getz utt.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Digitālais "Chat Control" - grib lasīt visus ziņojumus WhatsApp, Signal, FB tērzētavā utt. Eiropas Parlamentā par to balsos pēc 4 dienām 31

Eiropas Parlamentā jau pēc dažām dienām (12.septembrī) var tikt pieņemts strīdīgs priekšlikums, kas paredz plašu digitālo kontroli un privāto ziņu uzraudzību. Lasīt vairāk

 

Baltijas drošības nozares eksperti: Šis nav incidents, tā ir plānota Krievijas provokācija (+ VIDEO)

Kā vērtēt Polijā notikušo, ko tas nozīmē NATO valstīm un – kā aliansei turpmāk būtu jārīkojas? Šos jautājumus uzdevām Baltijas drošības nozares ekspertiem. Lasīt vairāk

 

Koncepts Vision O - Škoda universāļiem ir nākotne (+ FOTO) 7

IAA Mobility autoizstādē Minhenē Čehijas autoražotājs demonstrē konceptu Vision O, kas varētu kļūt par pamatu Škoda tuvākās nākotnes universāļiem. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Skaisti braukt neaizliegsi. Izmēģinām jauno Audi Q5 (+ VIDEO)

Ja no visiem esošajiem Audi modeļiem ļautu atstāt tikai vienu, kurš tad būtu? Daudzi, mirkli padomājuši, teiktu - Audi Q5, jo tas ir universāls modelis ar universālu konceptu, kas patīk ne tikai pirmajam pircējam, bet arī nākamajiem. Gan jau tā notiks arī nule debitējušo 3. paaudzes modeli, kas būs pieejams kā SUV, tā Sportback formātā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti