Volkswagen Golf GTI Clubsport jauda pieaug līdz 300 zirgspēkiem.
Volkswagen iepazīstinājis ar astotās paaudzes Golf augstas veiktspējas modeli GTI Clubsport, kas pēc modernizācijas iegūst indeksu 8.1. Modernizācijas gaitā hečbeks ir ieguvis jaunus bamperus, horizontālu LED jostu radiatora restē, nedaudz savādāka dizaina lukturus un izgaismojamu emblēmu, bet salonā būs jauna stūre un multimediju iekārta ar balss palīgu IDA un ChatGPT. Komplektā jauna dizaina Queenstown 19 collu riteņu diski, ko par piemaksu var nomainīt pret kaltiem Warmenau izstrādājumiem, kur katrs disks sver tikai 8 kilogramus.
Clubsport divlitru motors attīsta par 35 Zs vairāk – līdz 300 Zs, bet griezes moments pieaug par 30 Nm – līdz 400 Nm. 100 km/h automašīna sasniedz 5,6 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 250 km/h (elektroniski ierobežots) vai 267 km/h (ar papildmaksas Race paketi).
Dinamiku GTI Clubsport palīdz uzturēt priekšējā asī iebūvētais elektroniski vadāms diferenciālis ar Special braukšanas režīmu, kas izstrādāts ņemot vērā Nirnburgringas trases specifiku. DCC adaptīvā piekare joprojām par piemaksu.
Tā uzrakstīts, ka varētu domāt, ka jaudas pieaugums ir pret pre-lci clubsport versiju, bet tai jau arī bija 300zs. Tātad jaudas pieaugums ir tikai pret standarta gti.
Pēc būtības izklausās, ka tehniski nekas nav mainījies, tikai vizuāli nedaudz.