Ķīnas automašīnu piegāžu apjoms Krievijai palielinājās par 33 procentiem, laika posmā no šī gada janvāra līdz jūlijam sasniedzot vairāk nekā 540 000 vienību.
Par to raksta auto jaunumiem veltītais interneta resurss Motor.ru, atsaucoties uz TASS informāciju, kas iegūta no Ķīnas Vispārējās muitas pārvaldes. Arī automašīnu kopējā vērtība ir pieaugusi par trešdaļu, līdz 7,51 miljardam dolāru.
Otro vietu pēc Krievijas pēc ievesto automobiļu skaita ieņem Beļģija, kas importējusi Ķīnas automašīnas par kopējo summu 4,38 miljardi ASV dolāru.
Tālāk seko Brazīlija ar 3,26 miljardiem, Apvienotā Karaliste (3,18 miljardi) un Meksika (2,79 miljardi).
Augusta sākumā Krievijā bija pārstāvētas 54 automašīnu markas no Ķīnas ar kopumā 255 modeļiem, tomēr eksperti lēš, ka to skaits nevarēs augt mūžīgi – sarežģoties tirgus apstākļiem, būs ražotāji, kas nevarēs tikt galā ar visiem izaicinājumiem un būs spiesti aiziet.
Tiem Latvijas sociālistiskās valsts pamuļķiem, kas fanātiski mīl svešu valsti ( ukrainu), jeb glābj pundura seju:
Tagad krievijā 540 000 auto pārdot ķīna, nevis Eiropa.
Kas slikts, ja krievi savus tugrikus sūtītu uz Eiropu un maksātu vācijai par auto un Latvijai par piegādi? Un krieviem paliktu mazāk naudas karam un ķīnai tiktu mazāk naudas?
Nē, pundura atbalstītāji ieviesa sankcijas. Lai krievi savu naudu investē savās rūpnīcās un ķīnas ekonomikā.