Volkswagen ID 7 PRO S ar vienu uzlādi veic gandrīz 800 km - iAuto

Volkswagen ID 7 PRO S ar vienu uzlādi veic gandrīz 800 km 17

 

Foto: Volkswagen

iAuto | 4.oktobris 2024 4:57

Ekonomiskas vadīšanas meistara Fēliksa Egolfa vadībā Volkswagen izdevies pierādīt, ka elektriskais transportlīdzeklis ID 7 PRO S spēj krietni vairāk nekā uzrādīts rūpnīcas specifikācijas dokumentos.

Fēlikss Egolfs pieņēmis kārtējo izaicinājumu, piekrītot piedāvājumam izmēģināt elektriskā Volkswagen ID 7 PRO S maksimālās iespējas. Pēc rūpnīcas dokumentācijas šāda modeļa WLTP standarta vērtība ir 13,6 kWh, un oficiālais kombinētais diapazons, ko nodrošina 86 kWh baterija ir 709 kilometri, taču tālbraukšanas meistara vadībā ID 7 PRO S izdevās nobraukt 794 kilometrus, panākot vidējo patēriņu 10,3 kilovatstundas uz 100 kilometriem.

Maršruts tika iezīmēts ikdienas satiksmē aptuveni 81 kilometru garā aplī Cūgas apgabalā, uz dienvidiem no Cīrihes. Pēc Volkswagen domām, maršruta profils atbilda ikdienas braukšanas apstākļiem, vijoties cauri pilsētām, automaģistrāles posmiem un apvidus ceļiem ar paugurainiem krustojumiem. Divas dienas pēc kārtas pie stūres kopumā sēdās astoņi dažādi autovadītāji, pavadot ceļā gandrīz 16 stundas. Automašīnas vidējais ātrums bija 51 km/h, un atlikušais rādītājs beigās bija divi kilometri.

2020. un 2021. gadā Fēlikss Egolfs atzīmējās ar diviem rekordbraucieniem:  pirmais no tiem tika veikts ar elektrisko standarta ID 3 veicot 531 km no Cvikavas Saksijā līdz Šafhauzenei (Šveice), bet otrajā braucienā izmantojot ID.3 PRO S ar lielāku akumulatoru, viņš nobrauca 602 kilometrus 15 Alpu pārejās un 13 000 metru augstumā.

 
17 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
iciks 4.oktobris 2024 7:54
11 2 Atbildēt

Ja kāds izlasa vien virsrakstu, tad var padomāt, ka tam mobīlim ir iespējas. Faktiski arī ar iekšdedzes dzinējiem faķīri pamanījās taisīt smieklīgi mazus patēriņus un nobraukt traki daudz kilometrus, vien ko tas dod, jo šādi taupīgie režīmi ikdienā netiek lietoti un tas būtībā neatspoguļo neko?

Ar firmas X zobu pastas tūbiņu var iztikt 5 gadus. Neticami? Nē, vienkārši vajag tīrīt zobus katru 5o dienu, tikai 1x un pastu lietot pavisam nedaudz, taču 5 gadus. Veselus 5

Onsis 4.oktobris 2024 7:35
6 1 Atbildēt

braucot aiz fūres, un pa vējam var daudz ietaupīt

Nja 4.oktobris 2024 8:16
6 2 Atbildēt

Nez ko te heitot, būtu normāla cena pat ņemtu! Kāda vaina uzlādēt mājās, nebūtu DUS jāapmeklē, rindas utt. Un tāda diena kad es nobraucu 800km vnk nav nu nebūs, ka braukšu 800km bez apstājas.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vairāk kā 100 elektroauto uzlādes stacija Pekinā, Ķīnā (+ VIDEO) 1

iAuto.lv pārliecinās, ka uzlādes stacija aptuveni 100 automašīnām Ķīnā nan nekas īpašs. Lasīt vairāk

 

ZM uzlādes staciju lietā valsts sekretāra disciplināro atbildību neizvērtē (+ VIDEO)

Par 3,1 miljonu eiro Zemkopības ministrijas izveidotais elektroauto uzlādes staciju tīkls izsauca vienu no visasākajiem Valsts kontroles vērtējumiem. Tā konstatēja, ka ministrija varēja iztērēt vismaz desmit reizes mazāk naudas, lai sasniegtu savu mērķi. Šai iepirkumā iesaistīts arī tā laika Zemkopības ministrijas valsts sekretārs, pašreizējais Valsts kancelejas vadītājs Raivis Kronbergs, bet viņa disciplināratbildība palikusi neizvērtēta. Lasīt vairāk

 

Kāpēc Dreiliņu rotācijas aplis kļuvis par vienu no satiksmes "melnajiem punktiem"? (+ VIDEO) 21

Rīgā, Dreiliņos, ir rotācijas aplis, ko sauc par “Sievasmātes apli”, jo kādreiz tur blakus bijusi kafejnīca ar nosaukumu "Pie sievasmātes". Dreiliņu aplis ir izveidojies par vienu no tā dēvētajiem “melnajiem punktiem”, kur ik gadu notiek ļoti daudz satiksmes negadījumu. Lasīt vairāk

 

Nissan Tekton – gandrīz Dacia Duster, bet – Indijas tirgum

Japānas autobūves uzņēmums Nissan piesaka jaunu SUV, kas izstrādāts uz mums labi zināmā Dacia Duster bāzes. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti